Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saisin kyllä töitä mutta vain osa-aikatöitä.

Vierailija
17.01.2026 |

Lumen auraajana olisin saanut tänäänkin aamulla töitä mutta hallitus pätkätyöt ja tulee karenssi jos tekee liian vähän tunteja. Makoilen siis kotona vaan ja en tee mitään hyödyllistä.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olutta hakemaan jee.

Vierailija
2/27 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voisin tehdä pätkätöitä. Esim. ryöstöt ovat aika satunnaisia ja lyhytkestoisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa-aikatyöhän on ihan parasta, minä olen tehnyt 60% työaikaa vuosikaudet. Järkevällä tekemisellä tälläkin palkalla pärjää ja olen vapaa, mukava työyhteisö.

Moni työ alkaa osa-ajasta, kun huomataan että teet työsi laadukkaasti ja tulet osaksi porukkaa, yleensä jossain kohtaa tarjotaan lisää hommia. Minullekin on tarjottu jo pariin kertaan 100% työtä, mutta tykkään jatkaa näin. Välillä teen kiireapuna ja sairaslomien vuoksi enemmän, saa säästöjä mitä sijoittaa osakkeisiin.

Vierailija
4/27 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä voisin tehdä pätkätöitä. Esim. ryöstöt ovat aika satunnaisia ja lyhytkestoisia.

Noi on niitä keikkahommia

Vierailija
5/27 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Konekuskina saat sitten kesällä painaa tämänkin edestä...

Vierailija
6/27 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet pelkkä luuseri ja tunari.

Vierailija
7/27 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö ap. Tuesta voidaan leikata palkan verran pois, eli et menetä mitään, kun hoidat rehdisti paperityöt. Saat työkokemusta ja jalkaa oven väliin kyseiseen firmaan, se auttaa jatkossa.

Kaikki aloittaa jostakin, harvoin sitä suoraan hypätään täyden työajan vuorovastaavan hommiin tuolla alalla.

Vierailija
8/27 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä olet juuri kiitä ihmisiä minkä takia kaikkia työttömiä vihataan. Oletko ylpeä kun saat aiheutettua vihaa kaikkia muitakin työttömiä kohtaan olemalla laiska paska joka ei suostu töitä tekemään?

Vierailija
9/27 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä ja kun valitsee kohteeksi naisen niin saa seksiä samalla

Vierailija
10/27 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan uskalla ottaa töitä vastaan jos ei ole 40 tuntia viikossa töitä.

Vierailija
11/27 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et tee pimeenä?

Vierailija
12/27 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan uskalla ottaa töitä vastaan jos ei ole 40 tuntia viikossa töitä.

Aikamoinen pelkuri :D Minimipalkoillakin joku 30h/vko on kelpo tienesti. Ei kai kukaan ole edes oikeutettu tukiin tuossa kohtaa, kun tulot on paljon tukia suuremmat? Ihmettelen.

Vierailija
13/27 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin olen sen verran hallitusta kannustava etten tee osa-aikatöitä.

Vierailija
14/27 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako nykyään tukia nostaa, vaikka tekee töitä ja saa palkkaa jo reippaasti niiden yli? En käsitä mitä tämä vinkuminen tuista on, jos teillä on työpaikka? Jos tulot jää tukisumman alle, sen lopun saa kyllä tukena.

Minä teen 25-30 tuntia viikossa joka viikko. Nettoan 1900-2200€ kuussa verojen ja maksujen jälkeen. Voinko hakea vielä jotain tukea päälle?

Vierailija
15/27 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuosta mitään karenssia tule, kunhan haet niitä kokoaikatöitä. Ei niihin tarvitse päästä, riittää, että hakee.

Vierailija
16/27 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumen auraajana ei voi tehdä koko aika töitä kun lunta ei sada kokoaikaa. Ne on keikkatöitä 1-3 yötä viikossa.

Vierailija
17/27 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lumen auraajana ei voi tehdä koko aika töitä kun lunta ei sada kokoaikaa. Ne on keikkatöitä 1-3 yötä viikossa.

Mitä väliä? Saa kuitenkin palkkaa ja äkkilähdöistä etenkin öisin ja viikonloppuisin saa todella muhkean tilin. Siinä voi sanoa hei hei tukihakemuksille.

Terv. Monitoimimies

Vierailija
18/27 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen öissä töissä, mutta en missään myymälöissä.

Vierailija
19/27 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä teen osuria. Ei ole tullut mieleen työkkärin tai sossun luukuille mennä. Sitten uhriutua tukisäännöistä. Mikä teitä vaivaa? Menette töihin, ei tarvitse pohtia yhtään mitään karensseja ja tulorajoja. Hetken päästä on verkostot sellaiset, et lisäkeikkaa pukkaa kun priimaa tekee.

Vierailija
20/27 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uliuli työttömät incelit. Meikä Alfa poika se lounastaa ja palkka juoksee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi neljä