Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

minne huomenna syömään,espoosta kyse?

Vierailija
30.05.2014 |

ei mikään gourmet paikka,mutta ei nyt ihan lähipizzeriakaan kiinnosta,ideoita espoolaisilta?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsinkiin. Espoossa ei oikein ole kovin kummoisia ruokapaikkoja.

Vierailija
2/17 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sello rexin lime leaf(onkohan se nyt vietnamilainen vai mikä) a la carte on ollu mun makuun hyvä. Saman paikan buffetlounas taas on varsin huono.

Sello rexissä on sellainen pihvipaikkakin siellä ihan perällä, nimeä en muista, ihan kiva kanssa.

Tapiolan sokos hotellin ravintola oli ainakin ennen ihan kiva, en tiedä tosin onko koko pulju ees auki

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö espoossa ole mitään paikkaa

Vierailija
4/17 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

RAvintola Kylä Tapiontorilla on kiva uusi paikka.

http://www.tapiolankyla.fi/

Vierailija
5/17 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellon vieressä Kultainen Tai. On suosittu.

Vierailija
6/17 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapiolassa on Kilim (en ole itse käynyt mutta ymmärtääkseni ihan hyvä paikka) ja sushipaikka, jossa olen käynyt (oli hyvä).

Mä en tiedä, saako Haukilahden rannassa olevasta ravintolasta jo ruokaa, onko se pelkästään kesäpaikka. Haukilahdessa on myös joku intialainen ravintola.

Bembölen kahvitupa on viehättävä miljöö ja sieltä saa kotiruokalounasta, en tiedä, onko muuten auki.

Vierailija
7/17 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lepuskin persialainen ravintola.

Vierailija
8/17 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilim on hyvä. Tapiolassa on useampiakin paikkoja. Eli sinne suuntaan vaikka.

Vierailija
9/17 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 17:56"]Lepuskin persialainen ravintola.

[/quote]

Mikä tämä paikka on?

Ei Espoossa ole. Helsinkiin menee Leppävaarasta 12 minuuttia, ja valikoima huomattavasti paljon parempi.

Vierailija
10/17 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mites tapiolan toro?

Vierailija
11/17 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 17:52"]Tapiolassa on Kilim (en ole itse käynyt mutta ymmärtääkseni ihan hyvä paikka) ja sushipaikka, jossa olen käynyt (oli hyvä).

Mä en tiedä, saako Haukilahden rannassa olevasta ravintolasta jo ruokaa, onko se pelkästään kesäpaikka. Haukilahdessa on myös joku intialainen ravintola.

Bembölen kahvitupa on viehättävä miljöö ja sieltä saa kotiruokalounasta, en tiedä, onko muuten auki.

[/quote]

Ei oo Haukilahdes mitään intialaisia. Haukilahden paviljonki juu, mut kannattaa soittaa ensin, siel usein yks.tilaisuuksia. Kilimissä Tapiolas hyvä turkki-kreikkalainen ruoka. Palvelu hyvää. Tapiolassa useita paikkoja.

Vierailija
12/17 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 18:06"]mites tapiolan toro?

[/quote]

Nii jos tykkää epämukavasti syödä mättöä.

Vierailija
13/17 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Grill It on hyvä uusi paikka Tapiolan Sokos Hotellilla! Tuli vissiin Sevillan tilalle?

Älkää menkö toroon, järjetön mättöpaikka.

Vierailija
14/17 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilimin vieressä joku tonis corner ja sushi Art. Eli kolme ravintolaa siinä samassa rivissä. Eikä Tapiola gardeninkaan ole pitkä matka. Kilimissä loistava lounasbuffet, sushi artissa tosi hyvät sushit. Tuossa tonis.. En ole käynyt. Garden on vähän tasokkaampi, lounas ainakin hyvä. Tapiolan ihan keskustassa ainakin pari kiinalaista ja muutama muu. Ompussa on chichos. Joka ei minusta ole kummonen. Kilossa pakistanilainen beshawar.

Vierailija
15/17 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitan tuolla Gardenilla sitä Sokos hotellin ravintolaa

Vierailija
16/17 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haukilahden paviljonki tai Sellon hotellin ravintola

Vierailija
17/17 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gula Villan Isossa Vasikkasaaressa tai Villa Pentry Nuottarannassa. Molemmat idyllisiä paikkoja, joissa ihan kelpo sapuskaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kolme