Olen 17vuotias äiti
Kommentit (62)
[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 18:15"]Minulla on kysymys:
hermostutko aina noin helposti ja rupeat nimittelemään, kun joku hiukan
veetuilee? Oletko agressiivinen myös lastasi kohtaan? Onko sinulla vaikeuksia
hillitä tunteitasi?
[/quote]
En hermostunut? Miten voi hermostua jos netissä joku anonyymi sanoo jotain:D ei paljoa hetkauta :) ei ole vaikeuksia ja olen pitkäpinnainen.
[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 18:07"]AP:lle!
Olen mies vähän yli 40v. ja 2 lähes aikuisikäisen lapsen isä.
1. Ensinnäkin onnittelut sinulle itsenäisestä oman minän ja tulevaisuuden rakentamisestasi niin perhe- kuin työtähtäinsuunnitelmissasi. Se on vahvuutesi esimerkki.
2. Toiseksi, älä välitä näistä sinulle nitisevistä yhteiskunnan soo soo "opettajista".
Heillä on selvästi joko unohtunut tehdä oma elämän suunnan suunnitelmansa aikanaan, koska pitää täällä sinulle ruveta haistattelemaan ja samalla omia olkapäitänsä nostattelemaan.
3. Ja tämä teille "huutavat opettajat". Tästä minunkin kirjoituksestani löytyy teille varmaan 100 väärinkirjoitusta ja sanavirhettä yhteen summattavaksi.
Se mikä on tärkeintä on oma hyvinvointi ja oma menestymisen tekeminen.
Siihen voin sanoa, että siinä ei kielioppi ja väliviivat eikä tulevaisuuden ehkä ammatit ja palkkiot paljon auta.
T. onnellinen isä aviossa ja hyvässä työurassa oikean ikäisenä.
[/quote]
Kiitos kun vastasit näin. Onko suomi oikeesti täynnä tämmösiä harakoita :DDd ap
[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 19:38"]
[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 18:15"]Minulla on kysymys:
hermostutko aina noin helposti ja rupeat nimittelemään, kun joku hiukan
veetuilee? Oletko agressiivinen myös lastasi kohtaan? Onko sinulla vaikeuksia
hillitä tunteitasi?
[/quote]
En hermostunut? Miten voi hermostua jos netissä joku anonyymi sanoo jotain:D ei paljoa hetkauta :) ei ole vaikeuksia ja olen pitkäpinnainen.
[/quote]
Mikset mennyt lukioon, jos olet aina haaveillut lääkärin urasta?
[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 18:23"]Lähihoitaja teiniäiti lääkikseen. Salli mun nauraa! :D Miksi et sitten alunperin hakenut lukioon, jos kerran lääkärin ura on haaveesi? Siellä olisit voinut opiskella ne matikat, fysiikat ja kemiat. Nyt aiot lukea niitä vapaa-ajalla työn ohessa pienen lapsen äitinä?
[/quote]
Lukio on turhaa paskaa. Aion ja tiedän että se onnistuu :) naura vaan, ehkä ihan hyvää vaihtelua sille norsunvittuilmeellesi 8)
[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 19:42"]
[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 18:23"]Lähihoitaja teiniäiti lääkikseen. Salli mun nauraa! :D Miksi et sitten alunperin hakenut lukioon, jos kerran lääkärin ura on haaveesi? Siellä olisit voinut opiskella ne matikat, fysiikat ja kemiat. Nyt aiot lukea niitä vapaa-ajalla työn ohessa pienen lapsen äitinä?
[/quote]
Lukio on turhaa paskaa. Aion ja tiedän että se onnistuu :) naura vaan, ehkä ihan hyvää vaihtelua sille norsunvittuilmeellesi 8)
[/quote]
Miten ajattelit lukea englanninkielisiä lääkiksen tenttikirjoja peruskouluenglannilla? Kaunareiden katsominen ja lähihoitajaenkku eivät ihan riitä kielitaidoksi. Ja ne matemaattiset aineetkin on aika hankalia, jos on vain peruskoulun taidot alla.
Toivottavasti et koskaan ole lääkärinä, kun minä tulen vastaanotolle.
[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 20:38"]
[/quote]
Ei sinun tarviikaan kun käytät noita julkisia.
Miksi haet tällä erityis huomiota? Et selvästikkään pidä itseäsi normaalina äitinä
[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 20:38"][quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 19:42"]
[/quote]
[/quote]
Miten ajattelit lukea englanninkielisiä lääkiksen tenttikirjoja peruskouluenglannilla? Kaunareiden katsominen ja lähihoitajaenkku eivät ihan riitä kielitaidoksi. Ja ne matemaattiset aineetkin on aika hankalia, jos on vain peruskoulun taidot alla.
[/quote]
Joillain, ei ehkä sinulla, kehittyy kielitaito muutenkin kun pänttäämällä lukiossa. T. Itsekin lukion käynyt, MITÄÄN uutta (lisää) englannin kielestä en siellä oppinut
Ihmettelen teitä palstalaisia todella paljon, olette olevinanne todella korkeasti koulutettuja ja muilla tavoilla täydellisiä äitejä ja ihmisiä. Kuitenkin kun ap aloittaa keskustelun, tulee pelkkää naurettavaa nillitystä. Jos ei voi sanoa muuta kuin pahaa toiselle, voisiko sitten olla hiljaa? Tarvitseeko purkaa pahaa oloaan toisiin? Toisaalta useimmissa keskusteluissa on turha odottaa asiallista keskustelua, tätäkään viestiä on turha ottaa negatiivisesti. Kerron vain mielipiteeni. :)
Kertooko se sitten epäkypsästä asenteesta elämään yleensä vai onnettomuudesta omaan elämään, kun ilkeilee.
Olen itse nyt siinä tilanteessa, odotan ensimmäistä lastani, olen 18-vuotta ja opiskelen lukiossa, viimesiä kursseja viedään. Koen kuitenkin että minulla on hyvä mahdollisuus vielä menestyä elämässä. Kyllä, lapsi oli vahinko, koen kuitenkin sen olevan tähän mennessä yksi elämäni parhaimpia päätöksiä. Tiedostan ettei lapsen hankinta ole järkevin teko näin nuorena, mutta mitä itse tekisit siinä tilanteessa? Helppoa tulla kommentoimaan tilannetta ulkopuolelta, sen vuoksi tunnenkin sympatiaa nuorta äitiä kohtaan. Tosin en tiedä millainen henkilö ap on.
Ihmettelen sitä, että kun kaikki täydelliset palstalaiset täällä mesoaa, eikö teille ole ikinä tapahtunut vahinkoja tai sellaisia asioita jotka ovat muuttaneet elämän kulkua? En ollut itsekään tätä suunnitellut ja nyt varmasti moni tulee kertomaan kuinka epäonnistunut nuori olen ja kuinka paljon kirjoituksessani on kirjoitusvirheitä. No ei paljon kiinnosta, elämässäni on niin paljon kaikkea positiivista ettei minun tarvitse siitä välittää.
Tsemppiä jatkoon :)
Niinpä, antakaa tilaa ap:lle. Perustakaa oma ketju missä voitte keskustella lääkärissä käynnistänne tai oikeasta kirjoitustavasta.
AP oletko pieraissut limupulloon ja haistanut?
Jos kirjoittaisit kirjan niin mistä aiheesta kirjoittaisit?
Mikä on lempivärisi?
Tiedätkö miten kiljua valmistetaan?
Mikä on lapsesi etunimi?
Oletko pettänyt?
Osaatko seisoa käsilläsi?
Pihtaatko mieheltäsi seksiä?
Mikä on suurin valheesi minkä olet kertonut?
Mitä kuuluu? :)
[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 17:12"][quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 17:05"]
[/quote]
No sinä ainakin olet harrastanut nussimista. Olisi ollut parempi nussia välimerkkisääntöjä kuin jannua, niin ei olisi nyt tuollaista tilannetta.
[/quote]
Mielestäni tämä tilanne on parempi kuin ikinä. Enpähän ole vanha akka niinkuin sinä, kun lapsi on iso.
Ap
[/quote]
Joo mutta minä vanhana akkana pystyn antamaan lapselleni aika paljon paremman elintason kuin sinä yhteiskunnan niskoilla loisiva kouluttamaton teiniäiti.
[/quote]
En ole ap, mutta ei kovin kypsä vastaus iäkkäämmältäkään..
[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 06:51"]
[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 16:45"]Oliko lapsi vahinko vai tarkoitettu? Mitä mies sanoi asiasta?
[/quote] "mies"
[/quote]
Oon siinä enemmän miestä kuin monessa muussa. Taisit itse leikkiä vielä kovista niihin aikoihin(ja edelleen).
[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 21:28"]AP oletko pieraissut limupulloon ja haistanut?
Jos kirjoittaisit kirjan niin mistä aiheesta kirjoittaisit?
Mikä on lempivärisi?
Tiedätkö miten kiljua valmistetaan?
Mikä on lapsesi etunimi?
Oletko pettänyt?
Osaatko seisoa käsilläsi?
Pihtaatko mieheltäsi seksiä?
Mikä on suurin valheesi minkä olet kertonut?
Mitä kuuluu? :)
[/quote]
Vaikka ilkeyttäsi kysyisitkin niin vastaan :)
En ikävä kyllä
Kirjoittaisin yliluonnollisista asioista faktaa, kuten kummituksista ym:)
Musta
Tiedän
Minea
En todellakaan
Kyllä
En pihtaa :D
Enpä ole mistään isosta valehdellut... Varmaan isoin asia ollut se että menty muualle kuin minne on kerrottu.
Kuuluu erittäin hyvää!
[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 20:46"]Miksi haet tällä erityis huomiota? Et selvästikkään pidä itseäsi normaalina äitinä
[/quote]
Olin tylsistynyt kun pojat oli päikkäreillä eikä ollut mitään tekemistä, niin ajattelin että jos jotain rehellisesti kiinnostaa minkälaista nuorilla äideillä on. En hae huomiota. :)
Etkö ikinä osallistunut yläasteen seksuaalivalistukseen?
17v sain myös esikoiseni. Opiskelutkin hoidin kun lapset taaperoikäisiä. Onnea matkaan, en ole ikinä katunut tai nuorena äidiksi tulosta mitenkään kärsinyt. Myös lapset ovat ylpeitä kun äiti on nuori :) (tämähän kiukkua tulee täällä herättämään.. :D)
Wow jaksoit vastata :D Olet hyvä sydäminen ihminen.
Oletko hyvä sydäminen ihminen?
lmao XD Musta on myös minun suosikki värejäni. Ainakin kaikki vaatteet ovat mustia. Kauhu/yliluonnolliset asiat kiinnostavat minua.
Oletko nähnyt elokuvan The Conjuring / Kirottu (2013) ?
Ja jos olet niin minkä arvosanan annat ?
[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 19:42"]
[/quote]
[/quote]
Vaikutit tähän asti ihan kypsältä.
T. lääkikseen neljästi yrittänyt, mensan jäsen, yo-todistuksessa LLLEEEE. Joka vuosi ollut 1-2 pisteestä kiinni..
up