Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

motonet lahjakortti: mitä 13 v poika voi ostaa sieltä?

Vierailija
28.12.2020 |

Poikani sai kummisedältään 35 euron lahjakortin motonettiin.

Mitä tuon ikäinen voisi ostaa sieltä? Tuo raha on melko suuri meille, ja sille olisi käyttöä esimerkiksi talvitakin ostoon. Mutta mitä motonetistä voisi ostaa? (poika on kiinnostunut elektroniikasta, kännyköistä, peleistä, mutta ehkä niitä ei motonetissä juuri ole?)

Joten mitä lahjakortilla motonetistä voisi hankkia?

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Motonetistä on yllättävän paljon kaikkea. Käykää siellä nettisivuilla kurkistelemassa.

Vierailija
2/42 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sen pojan veis sinne niin saisi ihan itse valita?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Motonetista saa takkeja myös.

Vierailija
4/42 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyyhän tuolta vaikka mitä elektroniikkaa ja puhelintarvikkeita jne. Käy tsekaamassa nettisivut.

Vierailija
5/42 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 13v poika ostaisi jotain pyöräilyyn tai kalastukseen liittyvää tai pakohuonepelin. Tai laittaisi säästöistään vähän lisää ja hankkisi actionkameran.

Vierailija
6/42 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
7/42 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno lahja kummisedältä. Tuoltahan löytyy lähes kaikkea mitä poika voi toivoa. Mopoilu/ruuvailu/rakentelu/veneily/kalastus/eräily jne. Paitsi tietysti jos pojan aika kuluu tietokoneella pelatessa, elektroniikan osalta Motonetissä lähinnä tarvikkeita, ei niinkään itse tietokoneita/elektroniikkalaitteita kovin paljon.

Vierailija
8/42 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan siellä energiajuomia myydään.

Vierailija
9/42 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tossa iässä on jo hyvä opetella taitoja nuoruuteen ja aikuisuuteen: tinneriä ja trasselia, ja vielä muovipussi, johon voi tuon tinneriin kastetun trasselin laittaa. Pussista on hyvä vedellä kunnon henkosia. Ai että.

Ja liuottaa ne aivosolujen hermokytkökset?

Niitä tarvii loppuelämän. Niitä ei kasva uusia.

Vierailija
10/42 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain tilannetajua pitäisi lahjan antajallakin olla. Miksi ei antanut mielummin S-ryhmän lahjakorttia? Mutta todella kurjaa jos lapsi/teini joutuu olemaan talvella ilman talvitakkia ja palelemaan kun talvitakki on liian kallis ostettavaksi. Itse jouduin olemaan useamman talven ilman talvitakkia kun oli kuulemma liian kallis. Samaan aikaan sisko sai kuitenkin harrastaa kallista harrastustaan. Ilmeisesti se oli sitten tärkeämpää kuin talvitakki.

Vierailija
11/42 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelintarvikkeita sieltä meidän teinit on ostaneet. Mutta on siellä tosiaan ulkoiluvaatteitakin.

Vierailija
12/42 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hieno lahja kummisedältä. Tuoltahan löytyy lähes kaikkea mitä poika voi toivoa. Mopoilu/ruuvailu/rakentelu/veneily/kalastus/eräily jne. Paitsi tietysti jos pojan aika kuluu tietokoneella pelatessa, elektroniikan osalta Motonetissä lähinnä tarvikkeita, ei niinkään itse tietokoneita/elektroniikkalaitteita kovin paljon.

35 eurolla ei osteta tietokoneita tai vastaavia elektroniikkalaitteita, oli lahjakortti mihin hyvänsä. Motonetissä on kyllä monipuolinen valikoima vaikka mitä, sieltä ollaan omalle samanikäiselle pojallemme ostettu lahjoja. Liikkeiden yleisilme ja tuotteiden esillepano ovat aika karseita, mutta kun tutkii tuotteita tarkemmin, voi tehdä hyviä löytöjä.

Vierailija
13/42 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varavirtalähde, paksut työhanskat (on teini muotia pitää näitä talvihanskoina), pipo, likkuveitsi... Keksisin vaikka mitä. 👍😊

Vierailija
14/42 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joululahja on annettu pojalle, että voi ostaa jotain ns. extraa. Talvitakki kuuluu sinun ostaa lapsellesi. prkl.

Vierailija
15/42 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin 60-vuotiaalle isälleni Motonettiin lahjakortin kun se käy siellä.

Vierailija
16/42 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla on myös mm. kuulokkeita. Näköään eräät kuulokkeet ovat tuolla jopa halvemmat kuin Prismassa.

Vierailija
17/42 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos. Ehdotetuista ainakin tuo pipo voisi olla hyvä. Jos sieltä löytyisi sellainen, jota poika suostuu pitämään. Vaikka rahaa ei kovin paljon ylimääräistä ole, on poika melko tarkka sille, mihin suostuu pukeutumaan.

ap

Vierailija
18/42 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotain tilannetajua pitäisi lahjan antajallakin olla. Miksi ei antanut mielummin S-ryhmän lahjakorttia? Mutta todella kurjaa jos lapsi/teini joutuu olemaan talvella ilman talvitakkia ja palelemaan kun talvitakki on liian kallis ostettavaksi. Itse jouduin olemaan useamman talven ilman talvitakkia kun oli kuulemma liian kallis. Samaan aikaan sisko sai kuitenkin harrastaa kallista harrastustaan. Ilmeisesti se oli sitten tärkeämpää kuin talvitakki.

Nyt on alet käynnissä, joten varmasti jonkinlainen talvitakki lapselle noista löytyy. Itse en kyllä vieläkään ymmärrä, miksi niin monia asioita pidettiin tärkeämpänä kuin minun talvitakkia. Silloin 1990-luvun lopussa ja 2000-luvun alussa talvet olivat nykyistä kylmempiä. Vaikka olenkin nyt työtön, olen huolehtinut, että minulla on aina riittävä uutena kaupasta ostettu talvitakki käytössäni, vaikka maksaisikin paljon. Toisaalta muutenkin minulla oli teininä hyvin vähän vaatteita, enkä saanut uusia, vaikka olisin tarvinnutkin. Jossakin vaiheessa minulla oli esim. vain yhdet kengät. Paljon vaikeuksia oli, mutta minä aina ensimmäinen uhrattava.

Vierailija
19/42 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos. Ehdotetuista ainakin tuo pipo voisi olla hyvä. Jos sieltä löytyisi sellainen, jota poika suostuu pitämään. Vaikka rahaa ei kovin paljon ylimääräistä ole, on poika melko tarkka sille, mihin suostuu pukeutumaan.

ap

Tottakai poika ostaa lahjakortillaan mitä itse haluaa. Sehän on hänen lahjansa.

Vierailija
20/42 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap

Kai hän saa ihan itse päättää mihin lahjakorttinsa siellä käyttää? Hänen lahjansahan se on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kuusi