Millä lailla olet panostanut itseesi tänään?
Kommentit (34)
Kävin lääkärissä näyttämässä luomia joista olin huolestunut. Lääkärin mukaan vaarattomia, joten nyt on kevyempi mieli. Huomenna menen lantionpohjan fysioterapiaan.
Kävin kampaajalla, pesu & leikkaus.
Söin kahvilassa hyvän lohisalaatin. Sitten kahville vielä toiseen kahvilaan = )
Onko tarpeeksi? Olikin hyvä päivä.
+ Kävelyä 2 tuntia.
Tauotin työpäivää hyvin. Jaksoin olla hyvillä mielin koneen ääressä koko päivän ja jäi energiaa muuhunkin:)
Huomenta, jatkuuko uuteen päivään?
Vierailija kirjoitti:
Kävin lääkärissä näyttämässä luomia joista olin huolestunut. Lääkärin mukaan vaarattomia, joten nyt on kevyempi mieli. Huomenna menen lantionpohjan fysioterapiaan.
Yök.
Kävin lenkillä, kun lanneselkä taas niin kipeä.
Vierailija kirjoitti:
Mikä sattuma! Mä kävin näyttämässä lapseni luomea ja sitten vein hänet kaakaolle. Ei ollut nyt mitenkään erityisesti sellainen olo, että panostaisin itseeni.
Kävin laittaa kulmat kuntoon ja löysin ihania vaatteita kirpparilta.
Kirjottamalla ja soittamalla terveysasemalla, joskao saisin apuja masennuksen suhteen, jottas olisi voimia irtaantua tämän nyky-ympäristön paskasta, joka muistuttaa liikaa menneisyyttä ja toisaalta lapsuuden paikkakunnan oloja.
Ostin ns. inkapipon, kun näyttävät viimein tulevan taas aikuisillakin sen verran muotiin että jopa Prismasta saa. Sellaisesta olen haaveillut pitkään ja löytyi kiva värikin.
Vierailija kirjoitti:
Kävin lenkillä, kun lanneselkä taas niin kipeä.
Pakarat ja vatsalihakset kuntoon, lonkankoukistajat joustavaksi. Auttaa todennäköisesti enemmän kuin lenkkeily.
Lepäsin kunnolla keskellä päivää, taisin torkahtaakin,