Nettideittimies sanoi, että kaikki hyvät on jo varattuja?
Multa lähti fiilis ja ei enää kiinnosta olla häneen yhteyksissä. Onko tällä muita, joiden kiinnostus on loppunut kuin seinään jonkun hämmentävän lauseen vuoksi?
Kommentit (96)
No, onhan se totta. Tiettyyn ikään kun tulee niin pakko se on hyväksyä. Hyvät on varattuja. Ne joiden nuppi on kunnossa ja jotka kykenevät sitoutumaan. Ovat tukena niin hyvinä kuin huonoina hetkinä. Me loput ollaan tavalla tai toisella viallisia, hankalia, huonoja, vähintään nirsoja.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä mies oli jo täynnä katkeruutta ja alkoi purkamaan sitä sinuun. Tinder turhauttaa nopeasti, sen verran tylyä on naisten käytös siellä.
Pitäisikö ap:n se katkeruus sitten vain antaa anteeksi ja treffailla sitä katkeraa miestä?
On mielestäni molemmille sukupuolille hyväksyttävä syy lopettaa alkuunsa.
Tiedostan mahdollisen kierteen, muttei sitä pysty katkaisemaan kuin katkeroitunut itse, eikä se ole missään nimessä muiden vastuulla. Tämän sanon orastaneesta katkeruudesta empaattisen naisen kanssa eroon päässeenä, eli ristiriitaisesti kehotan luopumaan katkeruudesta, vaikka itsekin sain "apua." Ei nainen silti minua terapoinut tms. vaan kohtaamisemme oli molemmille melko luonnollista, ja molemmat viihtyivät keskustellen.
Vierailija kirjoitti:
mies tässä väistää luodin. ei tuollaisen joka sanan atomeiksihalkojan kanssa voi kukaan elää
Kyllä minä sanon vain asioita, joita tarkoitan. Samoin oletan toisten tekevän. En pidä tyhjänpäiväisistä höpöttäjistä ja kömpelöiden vitsien vääntäjistä. On pelkästään hyvä, että yhteensopimattomuus käy heti ilmi.
Vierailija kirjoitti:
No, onhan se totta. Tiettyyn ikään kun tulee niin pakko se on hyväksyä. Hyvät on varattuja. Ne joiden nuppi on kunnossa ja jotka kykenevät sitoutumaan. Ovat tukena niin hyvinä kuin huonoina hetkinä. Me loput ollaan tavalla tai toisella viallisia, hankalia, huonoja, vähintään nirsoja.
Toivon, että tuo on sarkasmia.
Varmaan tarkoitti että hänen tuntemistaan naisista. Siksi hakee uusia tuttavuuksia netistä. Mutta kuule jos aloitat tuollaisen mielessäsi vatkaaminen ja tulkitsemisen jo tuossa vaiheessa niin kannattaa varmaan unohtaa koko juttu.
Jaa, olisit tokaissut että tässähän meitä on kaks kakkoslaatuista
Tinder on täysi seksistisiä, juntteja, epäsosiaalisia, sitoutumiskammoisia miehiä.
Minulla on fiksut profiilikuvat, ja teksti jossa kerron kuka olen ja mitä etsin, kerron myös että huumorintajuttomat, pinnalliset ja kevytsuhteilijat voivat suoraan kohdallani kääntää vasemmalle. Säästetään vaan toistemme aikaa.
Ja itse väistän aina kuvattomat ja tekstittömät profiilit, pellekuva profiilit, uhkaavat profiilit, seksinhakija profiilit, alkoholia lasissa ja tupakki suussa profiilit, juntit profiilit.
Silti ihan profiililtaan järkevän näköinen ja kuuloinen mies on esim aloittanut Tinder keskustelut; Hei kaunokainen? Toiko Pukki tänä jouluna kovia paketteja?
Tai hemmetti, oot hyvännäköinen. Haluaisin nähdä sut mun biljardipöydällä pylly pystyssä!
Hyi🤮🤮🤮 ja ei ole ollut komea laatikko leuka kirurgi. Duunarimies joka näytti ihan tavalliselta suomalaiselta mieheltä! Ja profiili tekstissä kertoi harrastuksistaan ja että on tavallinen suomimies. Luotettava ja rehellinen.
Että tällaisia Tinder-miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Samoin ovat ne parisuhteessakin olevat viallisia, mahdollisesti hankalia ja huonojakin. Vai miksi palstallakin niin moni ketju keskittyy kumppanin vikojen ruotimiseen?
Kaikkea ei kannata sanoa ääneen, vaikka totta olisikin.
Vierailija kirjoitti:
Mitä pahaa on nirsoudessa ja siinä, ettei ole valmis ja halukas kenen kanssa tahansa parisuhteeseen
Toki liiallisessa nirsoudessa on se haaste, että joutuu vastaisuudessakin elämään ja on yksin mutta toivottavasti kuitenkaan ei yksinäisenä...
En ole ikinä ymmärtänyt miksi parisuhteessa eläminen olisi aina yksiselitteisesti parempi vaihtoehto kuin elää ja olla sinkkuna. Molemmissa on puolensa mutta jotenkin minun käy sääliksi heitä joilla on pakonomainen tarve elää ja olla hinnalla millä hyvänsä parisuhteessa. En tiedä onko erakkona ja yskin eläminenkään mitenkään erityisen ihailtavaa. Mutta ainakaan tällöin ei aseta kenellekään toiselle vastuuta omasta onnellisuudestaan tai edes siitä, että voisi olla tyytyväinen päivittäiseen elämäänsä. - Sinänsä se, että kaipaa ja toivoo itselleen rakkautta ja mahdollisuutta elää parisuhteessa on hyvin ymmärrettävää. Mutta itse ainakin uskon olevani parempi kumppani kun en aseta omaa "arvokkuuttani" riippumaan ainoastaan ja vain siitä, että rinnallani olisi kumppani.
Kohtaanto ongelma.
deitti maailman liika sirpaloituminen, kymmeniä eri treffi alustoja....
hyviäkin yksilöitä on vielä vapaana ympäriinsä suomea, etenkin maaseuduilla, mutta ensin eteen iskee heti kohtaanto ongelma.....vaikka on sitä sun tätä minne Treffi ilmoituksia kirjoittaa.
kaupungeissa ilmenee "mätä omena" efekti, josta siten kärsii ihan kaikki, joka taasen aiheuttaa sellaista, että " ei näe metsää puilta" > hyvät yksilöt hälvenee massaan...
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata tapailla noin huonoa miestä. Hän sanoi epäsuoraan, että olet joku "jämä" johon täytyy vain tyytyä koska kaikki hyvät on jo viety. Huhhuh.
Samallahan hän itsestäänkin sanoi, ettei ole häävi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä mies oli jo täynnä katkeruutta ja alkoi purkamaan sitä sinuun. Tinder turhauttaa nopeasti, sen verran tylyä on naisten käytös siellä.
Hienoa naisten syyllistämistä taas :D Muista, että ap ei edusta kaikkia naisia vaikka hän itse olisikin nainen. Ootko vähän urpo?
Naisetkaanhan ei koskaan syyllistä kaikkia miehiä, muutaman huonosta käytöksestä?
Monen miehen outo ja huonokin käytös voi olla vaan väistämätön seuraus niistä ikävistä kokemuksista joita nykynaisille altistuminen on tuonut.
Se nyt vaan menee niin että ne syyttömätkin naiset joutuvat sitten kärsimään skitsojen naisten takia.
Vierailija kirjoitti:
Epämiellyttävä totuus.
Tämä. Mutta kyllähän hyviä myös eroaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Epämiellyttävä totuus.
Voisitko selittää ymmärtämättömälle, että mistä oikeastaan jään paitsi jos en elä ja ole koko ikänäni parisuhteessa. - Vaan jatkan elämääni mahdollisesti joidenkin mielestä jopa halveksittavana ja arvottomana sinkkuna?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mies tässä väistää luodin. ei tuollaisen joka sanan atomeiksihalkojan kanssa voi kukaan elää
Kyllä minä sanon vain asioita, joita tarkoitan. Samoin oletan toisten tekevän. En pidä tyhjänpäiväisistä höpöttäjistä ja kömpelöiden vitsien vääntäjistä. On pelkästään hyvä, että yhteensopimattomuus käy heti ilmi.
Olen samaa mieltä miehenä AP:n kanssa että tyyppi mokasi. tarkoitti sen viesit nyt sitten mitä tahansa. Ei vaan osoittanut olevansa sopivaa materiaalia. Ensimmäiset viestittelyt on kriittisiä. Niissä jos sortuu johkin outoon niin jossain mättää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Epämiellyttävä totuus.
Hyvistä ei erota. Jos erotaan, ei ole enää hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen samaa mieltä miehenä AP:n kanssa että tyyppi mokasi. tarkoitti sen viesit nyt sitten mitä tahansa. Ei vaan osoittanut olevansa sopivaa materiaalia. Ensimmäiset viestittelyt on kriittisiä. Niissä jos sortuu johkin outoon niin jossain mättää.
Eipä tuollaisten kanssa pysty jatkossakaan muuta kuin kävelemään munankuorilla.
Mies tässä on se onnekas
Hyvät ON varattuja. Vain hyviä himppareita on vapaana.