Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nettideittimies sanoi, että kaikki hyvät on jo varattuja?

Vierailija
28.12.2020 |

Multa lähti fiilis ja ei enää kiinnosta olla häneen yhteyksissä. Onko tällä muita, joiden kiinnostus on loppunut kuin seinään jonkun hämmentävän lauseen vuoksi?

Kommentit (96)

Vierailija
81/96 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri otsikon väittämän vuoksi en uskalla erota pitkästä mutta huonosta suhteesta!

Vierailija
82/96 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka tuo mies pitäisi myös itseään huonona tyyppinä, niin onko silti pakko yrittää vetää muita ihmisiä mukanaan alas? En mä ainakaan alkaisi vellomaan missään "sinkkukurjuudessa". Säälittävä ihminen, ei kannata deittailla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/96 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi että mua tympii naiset, joiden seurassa olo on kuin tulisilla hiilillä ja kaikkea sanomaansa pitäisi miettiä ja harkita tarkoin, tai on riita ja ero edessä kun niin mielensä pahoitti. Sitten itse kyllä möläyttelevät kaikenlaista typerää, mutta lienevät tottuneet siihen ettei miehet ota yhtä herkästi nokkiinsa.

Vinkvink. Miksi tavoittelet naisia joiden seurassa et viihdy ja joille olet liian juntti. Etsi kaltaistasi seuraa, jossa on ok möläytellä mitä sattuu ja raapia telkkarin ääressä muniaan. Jos ette sovi yhteen, ei kannata yrittää.

No koska kaikki naiset tekee sitä. Itsekin, muttet luultavasti vaan tajua sitä ja kuvittelet olevasi joku suurikin tunneälykkö.

Harvoin miehet noin auliisti myöntää, että kaikki miehet ovat sivistymättömiä käytöstavattomia juntteja verrattuna naisiin. Oma mieheni lienee sitten harvinainen poikkeus. Älykäs, huomaavainen ja mukava.

Vierailija
84/96 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eronneet miehet on kaikki olleet huonoja,siksi ero varmaan tullut. Leskiä on vähän, mutta parempi vaihtoehto kuin eronnut.

Vierailija
85/96 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Epämiellyttävä totuus.

Tämä. Mutta kyllähän hyviä myös eroaa.

Hyvistä ei erota. Jos erotaan, ei ole enää hyvä.

Mutta mutta. On myös niitä hyviä, jotka joutuvat eroamaan kumppanin kusipäisyyden /alkoholismin/välinpitämättömyyden/väkivaltaisuuden vuoksi. Arvostavat itseään sen verran, etteivät jää huonoon liittoon

Vierailija
86/96 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan tarkoitti että hänen tuntemistaan naisista. Siksi hakee uusia tuttavuuksia netistä. Mutta kuule jos aloitat tuollaisen mielessäsi vatkaaminen ja tulkitsemisen jo tuossa vaiheessa niin kannattaa varmaan unohtaa koko juttu.

Mies sanoi, että kaikki hyvät on jo varattuja, niin hän tarkoitti, että kaikki hyvät on jo varattuja. Jos nainen olisi lähtenyt vatkaamaan ja tulkitsemaan miehen vastausta, niin nainen olisi päätellyt, että mies puhuu vain tuntemistaan naisista. Sinulla itselläsi menee nyt asiat sekaisin.

Vierailija
87/96 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Epämiellyttävä totuus.

Tämä. Mutta kyllähän hyviä myös eroaa.

Hyvistä ei erota. Jos erotaan, ei ole enää hyvä.

😂 Se että kaksi ihmistä ei enää toisilleen sovi ei tarkoita että heissä olisi objektiivisesti mitään vikaa.

T. 18 vuotta suhteessa

Ps. Isket vain varattuja??

Vierailija
88/96 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä mies oli jo täynnä katkeruutta ja alkoi purkamaan sitä sinuun. Tinder turhauttaa nopeasti, sen verran tylyä on naisten käytös siellä.

Hienoa naisten syyllistämistä taas :D Muista, että ap ei edusta kaikkia naisia vaikka hän itse olisikin nainen. Ootko vähän urpo?

Naisetkaanhan ei koskaan syyllistä kaikkia miehiä, muutaman huonosta käytöksestä?

Monen miehen outo ja huonokin käytös voi olla vaan väistämätön seuraus niistä ikävistä kokemuksista joita nykynaisille altistuminen on tuonut.

Se nyt vaan menee niin että ne syyttömätkin naiset joutuvat sitten kärsimään skitsojen naisten takia.

Puhut itsesi pussiin, naisvihaaja.

En ole naisvihaaja, enemmänkin ihmisvihaaja jos jonkinlaiseksi vihaajaksi pitäisi minut lokeroida. Naisissa lähinnä turhauttaa se sokeus omalle käytökselle ja kaikenlainen tekopyhyys, ei yllätä että Vihreät on lähes täysin naisten puolue.

Biologiahan tässä on kaiken taustalla ja nainen vain toteuttaa itseään siinä raamissa jonka luoja on hänelle luonut ja typeräähän miehen on sitä itkeä, se on mitä se on. Jos peliä meinaa pelata niin nää jutut on vaan kylmästi kestettävä.

Vierailija
89/96 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mies tässä väistää luodin. ei tuollaisen joka sanan atomeiksihalkojan kanssa voi kukaan elää 

Olin treffeillä 50+ miehen kanssa joka kehui pääasiassa koko treffien ajan edellistä naisystäväänsä joka oli ollut "paras pano ikinä". En tiedä kuinka moneen atomomiin halot meni, mutta toisia treffejä ei tullut.

Vierailija
90/96 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinder on täysi seksistisiä, juntteja, epäsosiaalisia, sitoutumiskammoisia miehiä.

Minulla on fiksut profiilikuvat, ja teksti jossa kerron kuka olen ja mitä etsin, kerron myös että huumorintajuttomat, pinnalliset ja kevytsuhteilijat voivat suoraan kohdallani kääntää vasemmalle. Säästetään vaan toistemme aikaa.

Ja itse väistän aina kuvattomat ja tekstittömät profiilit, pellekuva profiilit, uhkaavat profiilit, seksinhakija profiilit, alkoholia lasissa ja tupakki suussa profiilit, juntit profiilit.

Silti ihan profiililtaan järkevän näköinen ja kuuloinen mies on esim aloittanut Tinder keskustelut; Hei kaunokainen? Toiko Pukki tänä jouluna kovia paketteja?

Tai hemmetti, oot hyvännäköinen. Haluaisin nähdä sut mun biljardipöydällä pylly pystyssä!

Hyi🤮🤮🤮 ja ei ole ollut komea laatikko leuka kirurgi. Duunarimies joka näytti ihan tavalliselta suomalaiselta mieheltä! Ja profiili tekstissä kertoi harrastuksistaan ja että on tavallinen suomimies. Luotettava ja rehellinen.

Että tällaisia Tinder-miehiä.

Minulla on ollut tuo sama biljardipöydällä ottaja😂 Taitaa kysellä vieläkin tuota samaa asiaa. Ja olen kyllä itsekkin sitä mieltä että hyvät miehet on kaikki varattuja, ja ne "hyvät miehet" jotka vapautuu markkinoille menee muuta kautta jakoon.

Vierailija
91/96 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä mies oli jo täynnä katkeruutta ja alkoi purkamaan sitä sinuun. Tinder turhauttaa nopeasti, sen verran tylyä on naisten käytös siellä.

Hienoa naisten syyllistämistä taas :D Muista, että ap ei edusta kaikkia naisia vaikka hän itse olisikin nainen. Ootko vähän urpo?

Naisetkaanhan ei koskaan syyllistä kaikkia miehiä, muutaman huonosta käytöksestä?

Monen miehen outo ja huonokin käytös voi olla vaan väistämätön seuraus niistä ikävistä kokemuksista joita nykynaisille altistuminen on tuonut.

Se nyt vaan menee niin että ne syyttömätkin naiset joutuvat sitten kärsimään skitsojen naisten takia.

Monen naisen tyly ja huonokin käytös voi olla vaan väistämätön seuraus niistä ikävistä kokemuksista joita nykymiehille altistuminen on tuonut.

Se nyt vaan menee niin että ne syyttömätkin miehet joutuvat sitten kärsimään seksististen, inhottavien ja jopa pelottavien miesten takia.

... Mutta tätähän te empatiakyvyttömät ette ymmärrä - ettei sillä naisella enää hirveästi jaksa naurattaa illan viides pukki-viesti, etenkin kun edellinen hänen lukemansa saattoi olla mitä vaan skaalalta "tykkääthän suuseksistä?" -> "luuletko olevas nättikin, lehmä?!". Eipä kuule innosta enää katsoa sormien läpi että olisko se tämänkertainen typerä viesti ihan vain vahinko.

Vierailija
92/96 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuo ole klassinen naisen kommentti? Tiettyä ironiaa aina, jos valittaa miten hyvät on varattu, mutta itse kaion säännönvahvistava poikkeus? Toinen vastaava on miten deittisivuilla ole kuin hulluja ja luusereita. No, takes one to know one....

Vierailija
93/96 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se nyt vaan menee niin että ne syyttömätkin miehet joutuvat sitten kärsimään seksististen, inhottavien ja jopa pelottavien miesten takia..

Ennakkoluuloisuus on aina toimiva lähestyminen. Kaikki miehet, naiset, nuoret, vanhat, ulkomaalaiset, uskovat, ateistit jne. toimivat tietyllä mallilla. Miksi ihmeessä kyseenalaistin äitini kommenttia, miten miestaitoluistelijoista useampi on homo? Tyhmä kysymys, minulta että mistä hän tuollaista voi tietää tapaamatta ainuttakaan miestaitoluistelijaa.

Vierailija
94/96 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossa on monta mutkaa.

Ensinnäkin mitä henkilö on halunnut nuorempana? Jos nimittäin haluaa nuorena, sanotaan nyt 18-30veenä  juhlia ja viettää opiskelijasinkkuelämää vakiintumatta, on väistämättä 3-kymppisenä edessä se että ne jotka halusivat ikävälillä 18-30 vakavan pysyvän parisuhteen, ovat nyt sitten siinä parisuhteessaan. He oppivat jo silloin nuorena olemaan toisen kanssa ydessä, kompromissaamaan, tukemaan, sen mitä hyvä parisuhde vaatii. 30-vuotiaalla ei ole enää mahdollisuutta näihin henkilöihin, vaikka se onnellinen pitkä parisuhde, kohta maksettu talo, ja parit mukulat alkaisivat yhtäkkiä viehättää. Tuo ikuisen nuoruuden eläjä arvotti silloin ihan muita asioita. Nyt kun hän saapuu lähtöviivalle, on hän tottakai jo myöhässä. Tämä pitää ymmärtää.

Ne jotka valitsivat nuorena väärin, saattavat olla markkinoilla uudestaan. Sitten on ne syyt miksi väärät valinnat tehtiin. Tehtiinkö samalla väk-valtaiseen suhteeseen tenavat, ja nyt pitää pelätä exää? Vai tultiinko itse jätetyksi ja petetyksi, kun oltiin niin sinisilmäisiä, ja mitkä on nyt ne traumat jotka tuodaan tämän takia uuteen suhteeseen?

Saattaa olla että siitä pitkän nuoruuden eläneestä tuntuu siltä että nämä eivät jotenkin nyt hänelle kelpaa.

Sitten on se porukka joka eroaa "normaalisti", tai ei ole parisuhteista niin ollut kiinnostunut ennen kuin 30 posahtaa mittariin.  Näistäkin osalla on pienet lapset, osalla ei ole kiinnostusta uuteen suhteeseen, ja osalla on kiire lapsiperhe-elämään. Monella on ollut uusi jo valmiiksi katsottuna ennen eroa, joten he eivät tule markkinoille missään vaiheessa. 

Osalla tietenkin puoliso kuukahtaa nuorena, mutta leskiä on aika vähän nuoressa ikäluokassa.

Semmoista se elämä nyt vain on. Jos itse halusi muuta silloin nuorena, niin nyt on vaähän paha valittaa kohtal0oaan. Siihen on tyytyminen mitä elämä polulle heittää.

"Valitsi nuorena väärin"?? En minä ainakaa valinnut nuorena väärin. Valitsin ihan oikein, ja niin valitsi miehenikin. Mutta, 30 vuotta avioliitossa muuttaa jokaista ihmistä jo senkin takia että ihminen kasvaa henkisesti. Meillä vaan loppui rakkaus, eikä kumpikaan jaksanut enää sen eteen tehdä töitä. Kukaan ei ole pelkästään hyvä tai paha, mutta toiseen tutustuminen vie ehkä hieman enemmän aikaa, ja nettitreffailussa se alkaa olla lähes mahdotonta, joko on liian paljon valinnanvaraa tai keskustelut vaan kuihtuu, tai on varattuja, tai aloitetaan keskustelu tyyliin "mitä leluja sulta löytyy?" Niitä oikeita tai vääriä ihmisiä voi eteen tulla elämässä montakin.

Vierailija
95/96 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

#miesvihanäkyväksi

Vierailija
96/96 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on perinteinen kehu/heitto, minkä mies voi sanoa, kun on viettämässä hänen mielestään hauskan tyypin kanssa iltaa. Ihmettelee miksi olet vielä vapaana ja yrittää herättää samaistuksen tunnetta välillenne eli aiemman epäonnen tinderissä.

Itse sanoisin noin huonon itsetunnon omaavalla naiselle, että kiitos mutta ei kiitos. Ärsyttää joidenkin naisten tapa peilata kaikkea toisen sanomaa hänen itsensä kautta. Maailma ei pyöri sinunlaistesi ympärillä, eikä varsinkaan ne miesten jutut. Ylianalalysointi on suurin virheesi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi neljä