Täällähän ei tunnetusti saisi hehkuttaa ja olla ylpeä, mutta..
..otan riskin ja hehkutan silti :)
Olin aamulla 6lk poikani kevätjuhlassa ja hän sai stipendin, Hymypoika-patsaan ja kirjapalkinnon.
Hymypoika-patsas rehtorin sanoin luokan äänestämällä tuloksella hyvästä ystävyydestä, reiluudesta, käytöksestä jne ja stipendi kiitettävästä koulutyöstä kaikissa aineissa ja kielissä.
Tästä on hyvä aloittaa yläkoulu.
Olen äärettömän ylpeä!!
Kommentit (29)
meidän koulussa oltiin sitä mieltä, ettei parhaat oppilaat tarvitse stipendejä, koska ovat jo hyviä...ne jaettiin niille, jotka olivat parantaneet suorituksiaan
Meillä nämä stipendit on aina tsemppi-tyylisiä, ei välttämättä parhaalle vaan suoritustaan parantaneelle tai vaikka sellaiselle joka on ollut sairauden takia paljon pois ja silti sinnitellyt luokan läpi. Minusta ne menee oikeaan osoitteeseen.
[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 11:32"]
Missä ihmeessä jaetaan todistukset tänään? Ja mitä mieltä on mennä huomenna kouluun, kun juhlat on juhlittu jne.
Enkä aidosti ymmärrä tavallisen nuoren hehkuttamista. Meillä stipendin saa kansainvälisesti menestynyt nuori, ei joku läksynsä lukenut.
[/quote]menestynyt urheilulajissa vai???? Koulussa kerta ollaan niin täytyy luokan paras keskiarvoltaan tietysti palkita.
[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 12:11"]
[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 11:32"]
Missä ihmeessä jaetaan todistukset tänään? Ja mitä mieltä on mennä huomenna kouluun, kun juhlat on juhlittu jne.
Enkä aidosti ymmärrä tavallisen nuoren hehkuttamista. Meillä stipendin saa kansainvälisesti menestynyt nuori, ei joku läksynsä lukenut.
[/quote]menestynyt urheilulajissa vai???? Koulussa kerta ollaan niin täytyy luokan paras keskiarvoltaan tietysti palkita.
[/quote]itse arvostan koulumenestystä enemmän kuin jotain urheilusuorituksia
[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 12:03"]
Vai että yläkoulu.
*puist*
[/quote]
Niin, yläaste on nykyään yläkoulu nimeltään ja ala-aste on alakoulu.
Awwww, söpöä ap :) Paljon onnea ylpeälle äidille ja reippaalle pojalle. Täällä kaikki mahdolliset koulujuhlat vasta tulevaisuudessa... Poika vasta vuoden. Mulle ainakin tuli hyvä mieli tuosta viestistä.
Hieno juttu ap! Ole hyvällä mielellä ylpeä lapsestasi! Minä myös :) Molemmat pärjää ihmisten kanssa erinomaisesti ja koulukin sujuu ihan kelvokkaasti. Teinini sai myös kesätyöpaikan. Ollaan kiitollisia ja onnellisia! Hyvää kesää ap:n perheeseen!
Vai että yläkoulu.
*puist*