Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten muistaa tarhan hoitajia?

Vierailija
30.05.2014 |

Meillä on kolme lasta käynyt samassa pienessä tarhassa peräjälkeen ja heillä on kaikilla ollut sama omahoitaja. Saman henkilön kanssa olemme siis olleet tekemisissä viimeiset 10 vuotta. Nyt nuorimmainen lähtee eskariin ja mietimme että mikä olisi asianmukainen tapa muistaa?

Olen ihan hirveän huono ostamaan lahjoja ja aina mietin että onko riittävän hyvä vai onko liikaa. Miten olette muistaneet hoitajia tällaisissa tapauksissa? Budjetti ei ole erityisen tiukka mutta toki aina olemassa. Haluaisimme muistaa aivan uskomattoman ihanaa hoitajaa jotenkin. Lapset toki tekevät kivan kortin yhdessä kiitokseksi, mutta siis tämän lisäksi.

Onko muuten ok huomioida omahoitajaa enemmän kuin tarhan muita hoitajia, joista osa on hoitanut lapsia vasta hiljattain? Toki muistamme muitankin jollain pienellä lahjalla. 

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisin lahjakortin Stockalle, kirjakauppaan tms. Vieraille en koriste-esineitä ostaisi.

Vierailija
2/6 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin omalle pph:lle lasisen tuikkuastian jossa oli kaksi lintua (kuvaamassa ikäänkuin lapsiani).

Tarhan tädeille ostan keväisin kahville suklaata, muut raahatkoon niitä kukkiaan. Mutta jos teillä todellakin on omahoitaja, niin sitten jotain pysyvää muistoksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin ilahdun eniten itsetehdyistä lahjoista esim. keksit tai joku lapsen tekemä piirustus. Jos nyt jotain haluaa ostaa, niin käytännölliset lahjat on parhaita. Kauniit sanatkin riittävät. 

Vierailija
4/6 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä annoin vastaavassa tilanteessa (tosin vain 8 vuotta yhdessä toimimista) herkkukorin, jossa oli vielä lahjakortti kauneushoitolaan. Kortin lapset askartelivat itse ja mukana oli valokuva lapsista opettajan kanssa (otin sen muutamaa viikkoa aikaisemmin). Olin niin onnellinen siitä, että lapsillani oli ollut niin mahtavaa päiväkodissa!

Vierailija
5/6 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 11:32"]Minä annoin vastaavassa tilanteessa (tosin vain 8 vuotta yhdessä toimimista) herkkukorin, jossa oli vielä lahjakortti kauneushoitolaan. Kortin lapset askartelivat itse ja mukana oli valokuva lapsista opettajan kanssa (otin sen muutamaa viikkoa aikaisemmin). Olin niin onnellinen siitä, että lapsillani oli ollut niin mahtavaa päiväkodissa!

[/quote]

Ja jatkan vielä, muille hoitajille veimme "parempaa" suklaata kahvihuoneeseen.

Vierailija
6/6 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän,että t3istä on ihanaa antaa joku ihana muisto omasta lapasesta. Mutta kun hoitajan on ollut alalla kauan ja hoitolapsia on useita ei ole mitenkään mahdoolista säilyttää kaikkia eriparisia kuppeja ja kippoja. Mielummin pelkkä kortti. Tais sitten jotain munkä voi syödä tai muut3n vain käyttää pois.

Toki ajos tuntee hoitajan hyvin ja tuntee hänen makunsa ja tietää millaisita kipoista tykkää voi sellaisia antaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yksi