Miksi naiset peittävät itsensä?
Älyttömin pukeutumistapa jonka tiedän: puetaan äärimmäisen kireät, takapuolta nuolevat farkut, jotka korostavat peppua oikein kunnolla. Ja sitten puetaan päälle paita, jonka helma peittää pakarat. Wtf?
Tai: erittäin kireä pikku toppi, jonka sisällä rinnat pullistelevat, olkaimia ei nimeksikään. Ja päällä joku pusero, joka peittää rinnat melkein kokonaan.
Mitä ihmeen järkeä on pukea vartaloa korostavia, kireitä vaatteita ja sitten peittää juuri se, mitä nämä vaatteet korostavat? Jos haluaa esitellä vartaloaan, miksei sitten esittele? Jos taas haluaa peittää itsensä, siihen on kai muitakin vaihtoehtoja kuin ne niukimmat topit ja kireimmät housut?
Sukua tälle ilmiölle on se, kun nainen pukee superlyhyen ja kireän mekon, jonka helmaa pitää sitten koko ajan nyhtää alemmas. Vaikea pukea saman tien pidempihelmainen vaate, jotta ei tarvitse nykiä olematonta pikku mekkoaan koko ajan peittämään sitä, mitä sen lyhyiden alun perinkin pitäisi paljastaa?
Kommentit (27)
Pukeutukaa sitten burkhaan ja muuttakaa ruotsii
Jos pukeudut vaatteisiin, jotka korostavat pakaroitasi, pukeudut miehiä varten ja muu on paskapuhetta.
Jos nainen pukeutuu seksikkäästi, hän pukeutuu niin että mahdollisimman moni haluaa paritella hänen kanssaan. Sitähän seksikkyyden tavoittelu juuri on vai unohdatteko, että sana seksikkyys sisältää sanan seksi?
- :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD mä en oo koskaa pukeutunu esim johki persettä korostavii housuihi vaikka perse oliski ollu huipputäydellinen, niin siks että MIEHET kiinnostuis ! :''DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD vaan siks että ITSE viihdyin. ja kyllä, - oon saanu usein sillon miehiltä kaupungilla perseen puristeluita yms. Ja en todellakaan oo niitä halunnut jos vaan perseen muoto sattunut korostumaan normaaleissa kireissä housuissa. :D
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 09:17"]En pukeudu korostaakseni tissejäni ja pakaroitani miesten kyylättäväksi. Pukeudun vaatteisiin, joissa viihdyn. Ihme aloitus.
Jos pukeudut vaatteisiin, jotka korostavat pakaroitasi, pukeudut miehiä varten ja muu on paskapuhetta.
Jos nainen pukeutuu seksikkäästi, hän pukeutuu niin että mahdollisimman moni haluaa paritella hänen kanssaan. Sitähän seksikkyyden tavoittelu juuri on vai unohdatteko, että sana seksikkyys sisältää sanan seksi?
Vastaajalle koskien mitä on seksi suosittelisin nyt ensin kasvamaan aikuiseksi ja sitten miettimään eroottisen pukeutumisen ideaa. Usein se, mitä peitetään on nimenomaan se juju ja mikä kiinnostaa. Millä tavalla se peitetään on tietysti makukysymys, mutta kuten jo vastaajista ilmeni suurin osa painottaa käytännöllisyyttä ja mukavuutta sekä jonkinlaista tyyliä. Jos nainen haluaa pukeutua eroottisesti hän ihan varmasti tekee sen, mutta siitä ei silloin jää epäselvyyttä ja jota pitäisi täällä ihmetellä. Kun olet aikuinen ymmärrät asian.
Mä tykkään yhdistelmästä ihonmyötäiset housut ja pitkä löysä paita. Mutta mulla on myös ruma perse, tai en ainakaan oo onnistunu löytää farkkuja, jotka sais sen näyttää hyvältä. Jotkut collegehousut kyll saa, mutt farkkuja en taida osata ostaa.. Kaikesta muusta tykkään kropastani, mutt takapuoli tosissaan on vaan semmonen omituisen muotoinen ja löysä, vaikka harrastan pyöräilyä, spinningiä ja teen kyykkyjä.
Eli siis tyylin mutta myös oikeastikin peittelyn vuoksi käytän pitkiä puseroita.
Kaikki naiset on tyhmän näköisiä, paitsi äijämäisesti pukeutuvat. m35
Pelkkää typerää häveliäisyyttä.Parempi kun meet suoraan nunnaluostariin.