Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelaaminen parisuhteen alussa

Vierailija
30.05.2014 |

Olen tavannut ensimmäistä kertaa elämässäni sellaisen miehen, kenet tosissani tahtoisin ja kenelle en pelkää näyttää tunteitani. Alusta asti olen ollut todella suorasanainen ja rehellisesti kertonut mitä tunnen häntä kohtaan. Hän kuitenkin vaikuttaa siltä, että pelaa ja esittää kiireistä, vaikka toisaalta näyttää olevan ihastunut. Minulla alkaa kärsivällisyys ja kiinnostus hiipua tämän vuoksi. En ymmärrä miksi pitää esittää jotain. Kertokaa mielipiteitä mitä minun pitäisi tehdä? Unohdanko koko tyypin?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 11:49"]Luulempa että ap on tälläinen "kaikki mulle heti nyt" tyyppi joka vaatii päivittäin jonkunlaista kontaktia ja humalassa kaksinkertaisesti. Joillakin vaan sattuu olemaan enemmän omaa tekemistä joka vaatii aikaa. Itsekkin tutustuin vastaavanlaiseen tyyppiin aiemmin ja tuli nurkkaan ajettu olo. Se homma loppui kun kananlento koska en saanut rauhassa tutustua ja totutella miten parisuhteessa eletään.

[/quote]Luule ihan mitä haluat, mutta se ei pidä paikkaansa. Tätä on jatkunut todella kauan ja minulla on aika paljon kärsivällisyyttä ja ymmärrystäkin, koska ei tässä mitään teinejä olla. On myös kokemusta siitä millaista on olla se toinen osapuoli, joka enemmän epävarma itsestään. -Ap

Vierailija
22/29 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin oli sellainen " hitaasti lämpenevä " tyttöystävä, joka huomasi välittävänsä vasta kun jätin hänet. Itsellä loppui jo tunteet, kun toinen esitti niin kylmää. Tai ehkä hänellä ei ollutkaan tunteita ennenkuin sitten, kun en enää ollut saatavissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies pelasi kans älyttömästi suhteen alussa. En oikein ymmärtänyt tätä käytöstä ollenkaan. Suoraan en viitsinyt asiaa ottaa puheeksi mutta kyllä siinä yhteinen aika jäi viikonloppuina vähille kun mies töistä tultuaan laittoi heti pleikan päälle, kuulokkeet päähän ja saattoi pelata monta tuntia putkeen. Asiat ovat nyt paremmin ja olen itsekin jo vähän innostunut pelaamisesta.

Vierailija
24/29 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mies on luultavasti varattu ja kuitenkin imarreltu ap:n huomiosta, joten ei kerro olevansa varattu.

Yleensä yksinkertaisin selitys on oikein.

Vierailija
25/29 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 09:09"]

Mä en jaksais hetkeäkään mitään ihme pelejä. Säälittävä vätys!

[/quote]Me pelataan lasten kanssa aina Afrikan tähteä mökillä. Isovanhemmatkin on mukana. Pelit on kivoja!

Vierailija
26/29 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 11:00"][quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 10:53"][quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 09:18"][quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 09:10"]Mikä kiire sinulla on? Anna asioiden mennä omalla painollaan. Jos kiinnostuksesi hiipuu, niin sittenhän asia ratkeaa itsekseen. 

[/quote]Ei minulla ole kiire. Tuntuu vain ettei hän ymmärrä tekevänsä virheen jos jatkaa näin, niin onnistuu ainoastaan tappamaan mielenkiinnon. Tiedän, että hän on epävarma itsestään ja siksi olen hänelle yrittänyt tehdä todella selväksi omat tunteeni. -Ap

[/quote]

No mitäpä jos kerrot sen suoraan, sanot miehelle tuon minkä tässä sanoit? Se tunteiden "todella selväksi tekeminen" kun ei aina aukea miehille, emme osaa lukea ajatuksia.

[/quote]Ei hänen ole todellakaan tarvinnut lukea ajatuksia, olen koko ajan häntä kehunut ja kertonut tykkääväni hänestä. -Ap

[/quote]

Rautalangasta: mikset kerro ettet pidä peleistä?

Vierailija
27/29 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 09:18"]

[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 09:10"]Mikä kiire sinulla on? Anna asioiden mennä omalla painollaan. Jos kiinnostuksesi hiipuu, niin sittenhän asia ratkeaa itsekseen. 

[/quote]Ei minulla ole kiire. Tuntuu vain ettei hän ymmärrä tekevänsä virheen jos jatkaa näin, niin onnistuu ainoastaan tappamaan mielenkiinnon. Tiedän, että hän on epävarma itsestään ja siksi olen hänelle yrittänyt tehdä todella selväksi omat tunteeni. -Ap

[/quote]

Onko mies sanonut niin? Maybe he's just not that into you.

Vierailija
28/29 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 15:25"][quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 09:18"]

[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 09:10"]Mikä kiire sinulla on? Anna asioiden mennä omalla painollaan. Jos kiinnostuksesi hiipuu, niin sittenhän asia ratkeaa itsekseen. 

[/quote]

Onko mies sanonut niin? Maybe he's just not that into you.

[/quote]Kyllä se on tullut ilmi. Häntä on aiemmin petetty ja hän on kyllä kertonut olevansa ihastunut minuun. Keskustelin eilen tästä asiasta pitkään ystävieni kanssa ja mitä täältä sain vastauksia, niin se laittoi miettimään että ehkä nämä ongelmat jatkuisivat parisuhteessakin. En minä tiedä onko minusta korjaamaan toisen itsetuntoa, vai pitäisikö minun vaan antaa hänelle aikaa enemmän. Jokatapauksessa en rupea mihinkään leikkiin, vaan olen päättänyt ottaa vähän etäisyyttä.

Vierailija
29/29 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja edellinen siis Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kuusi