Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelaaminen parisuhteen alussa

Vierailija
30.05.2014 |

Olen tavannut ensimmäistä kertaa elämässäni sellaisen miehen, kenet tosissani tahtoisin ja kenelle en pelkää näyttää tunteitani. Alusta asti olen ollut todella suorasanainen ja rehellisesti kertonut mitä tunnen häntä kohtaan. Hän kuitenkin vaikuttaa siltä, että pelaa ja esittää kiireistä, vaikka toisaalta näyttää olevan ihastunut. Minulla alkaa kärsivällisyys ja kiinnostus hiipua tämän vuoksi. En ymmärrä miksi pitää esittää jotain. Kertokaa mielipiteitä mitä minun pitäisi tehdä? Unohdanko koko tyypin?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en jaksais hetkeäkään mitään ihme pelejä. Säälittävä vätys!

Vierailija
2/29 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä kiire sinulla on? Anna asioiden mennä omalla painollaan. Jos kiinnostuksesi hiipuu, niin sittenhän asia ratkeaa itsekseen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 09:10"]Mikä kiire sinulla on? Anna asioiden mennä omalla painollaan. Jos kiinnostuksesi hiipuu, niin sittenhän asia ratkeaa itsekseen. 

[/quote]Ei minulla ole kiire. Tuntuu vain ettei hän ymmärrä tekevänsä virheen jos jatkaa näin, niin onnistuu ainoastaan tappamaan mielenkiinnon. Tiedän, että hän on epävarma itsestään ja siksi olen hänelle yrittänyt tehdä todella selväksi omat tunteeni. -Ap

Vierailija
4/29 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 09:18"]

[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 09:10"]Mikä kiire sinulla on? Anna asioiden mennä omalla painollaan. Jos kiinnostuksesi hiipuu, niin sittenhän asia ratkeaa itsekseen. 

[/quote]Ei minulla ole kiire. Tuntuu vain ettei hän ymmärrä tekevänsä virheen jos jatkaa näin, niin onnistuu ainoastaan tappamaan mielenkiinnon. Tiedän, että hän on epävarma itsestään ja siksi olen hänelle yrittänyt tehdä todella selväksi omat tunteeni. -Ap

[/quote]

No, minä ajattelen, että hän ei tee "virhettä", vaan teidän suhteenne menee juuri niin kuin sen pitääkin mennä, jos annat asioiden mennä omalla painollaan. Joko siitä tulee jotain tai siitä ei tule mitään. 

Ehkä mies on vain hidas lämpeämään. Minunkin mieheni oli tosi paljon nopeampi kuin minä. Sanoi jo parin kuukauden jälkeen rakastavansa ja minä ajattelin, että älä please sanoi noin... Minä tarvitsen aikaa, koska aika luo luottamusta. Vasta puolen vuoden jälkeen tiesin, että tämä on se mies, jonka oikeasti tahdon. 

Vierailija
5/29 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta toimiva parisuhde on sellainen, jossa ei pelejä pelata ja jossa sanotaan rehellisesti, mitä ajatellaan ja tunnetaan ja halutaan. Toimiva parisuhde on hyvin yksinkertainen asia, kun kumpikin sitä haluaa ja kumpikin ottaa toisensa huomioon.

On tyhmää esittää kiireistä, jos ei sitä oikeasti ole. Ajatus siitä, että vaikeastitavoitettavan esittäminen lisäisi toisen mielenkiintoa, on tyhmää.

Sano miehelle suoraan, onko hän oikeastikiireinen vai ei ja että jos on, niin vähenetään tapailu ja jos ei ole, niin ei tarvitse sellaista esittää. Sano suoraan, että hänen vaikeastitavoitettavuutensa ei lisää sinun mielenkiintoa vaan päinvastoin pistää katselemaan muita.

Vierailija
6/29 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauanko olette tapailleet?

Vierailija
7/29 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et olekaan ainoa hänelle.

Vierailija
8/29 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän kyllä miehen pelailun sillä yleensähän naisen mielenkiinto loppuu välittömästi jos mies vaikuttaa liian helpolta.

Vierailija
9/29 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, en tiedä miten minun pitäisi suhtautua mutta ärsyttää niin paljon, että taidan pistää nyt jarrut päälle ja alkaa valmistautua henkisesti että tämä oli tässä. Ap

Vierailija
10/29 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis teille, jotka tällaista peliä pelaatte haluan sanoa, että tuo osoittaa vaan oman epävarmuuden ja mielestäni ei ole kypsä silloin parisuhteeseen. Ei kukaan jaksa sellaista pitkään. -Ap

Vierailija
11/29 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, miksi et sitten rehellisesti puhu tästä asiasta miehen kanssa, kun kerran tunteistasi muuten puhut niin rehellisesti???

Kauanko olette treffailleet?

Kyllä ihminen voi olla valmis parihsuteeseen, vaikka ei ole niin nopea käänteissään mitä sinä haluaisit ja vaikutat vaativan. En usko, että monikaan tahalleen ja ajatuksella pelaa, sitä on monasti vain niin varovainen, jos on turpiinsa ottanut aiemmin.

Vierailija
12/29 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 09:18"][quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 09:10"]Mikä kiire sinulla on? Anna asioiden mennä omalla painollaan. Jos kiinnostuksesi hiipuu, niin sittenhän asia ratkeaa itsekseen. 

[/quote]

No mitäpä jos kerrot sen suoraan, sanot miehelle tuon minkä tässä sanoit? Se tunteiden "todella selväksi tekeminen" kun ei aina aukea miehille, emme osaa lukea ajatuksia.

Vierailija
13/29 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kahdeksan vuotta sitten kun alettiin tapailla mieheni kanssa niin sovittiin heti alkuun että mitään "vaikeasti tavoiteltavaa" leikkejä ei sitten leikitä kerta aikuisia fiksuja ihmisiä ollaan. Että jos haluaa soittaa toiselle niin sitten soittaa ja sillä selvä. Puhuttiin siis tästä asiasta aivan selkeästi.

Ja se oli kyllä hyvä. Lisäsi hyvää oloa ja luottamusta toista kohtaan :)

Vierailija
14/29 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ikävää kuin se onkin, jonkinlainen pelailu kuuluu rakkaussuhteisiin, ainakin aluksi. Voi olla että kaveri haluaa edetä hitaammin, huomattavasti hitaammin kuin sinä. Älä lyö hanskoja tiskiin sillä kuuluisalla nuoruuden ehdottomuudella kun ärsyttää niin hirveästi. Pelaa vaan mukana, ei siinä ole mitään pahaa niin kauan kuin toista ei loukata. Jos hän haluaa vain rillutella kanssasi, sinun kannattaa kertoa hänelle suoraan mitä sellaisesta ajattelet. Aina kannattaa puhua asioista, ihan vaan normaalisti jutellen ilma liiempää draamaa. Lycka till!

Vierailija
15/29 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 10:53"][quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 09:18"][quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 09:10"]Mikä kiire sinulla on? Anna asioiden mennä omalla painollaan. Jos kiinnostuksesi hiipuu, niin sittenhän asia ratkeaa itsekseen. 

[/quote]

No mitäpä jos kerrot sen suoraan, sanot miehelle tuon minkä tässä sanoit? Se tunteiden "todella selväksi tekeminen" kun ei aina aukea miehille, emme osaa lukea ajatuksia.

[/quote]Ei hänen ole todellakaan tarvinnut lukea ajatuksia, olen koko ajan häntä kehunut ja kertonut tykkääväni hänestä. -Ap

Vierailija
16/29 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta jos hän on sulle liian hidas tyyppi, se tulee näkymään nyt ja myöhemmin. Mulla on miehen "kesyttäneitä" kavereita ja olen aina ajatellut heidän suhdetta seuratessani, että mulla olis hermo mennyt joka päivä. Mulle ei sovi, että suhteen alkua pitää miettiä kaksi vuotta, yhteenmuuttoa viisi, yhteistä lasta toiset viisi. Kaikki etenee kuin etanalla, kun pitää miettiä ja pohtia.

En pidä nyt siitä toisestakaan ääripäästä, mutta minulla on nyt mies, joka yleensä päättää kuitenkin ihan kohtuullisessa ajassa, mitä haluaa tai ei halua. Eikä pelaa pelejä. Eihän niitä kestäisi kukaan.

Vierailija
17/29 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

17 lisää, että meillä on siis lapsia ja olemme naimisissa yms, ennen kuin joku tässä alkaa ennustella asioita...

Vierailija
18/29 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että on kyse ihan pelaamisestapelaamisesta parisuhteen alussa. Pc:llä tai konsolilla.

Vierailija
19/29 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 11:38"]Luulin, että on kyse ihan pelaamisestapelaamisesta parisuhteen alussa. Pc:llä tai konsolilla.

[/quote]No se vasta ärsyttäiskin. :D -Ap

Vierailija
20/29 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulempa että ap on tälläinen "kaikki mulle heti nyt" tyyppi joka vaatii päivittäin jonkunlaista kontaktia ja humalassa kaksinkertaisesti. Joillakin vaan sattuu olemaan enemmän omaa tekemistä joka vaatii aikaa. Itsekkin tutustuin vastaavanlaiseen tyyppiin aiemmin ja tuli nurkkaan ajettu olo. Se homma loppui kun kananlento koska en saanut rauhassa tutustua ja totutella miten parisuhteessa eletään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yksi