Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mä olen niin kateellinen yhdelle blogistille.

Vierailija
29.05.2014 |

On kaunis, on varakas, kaunis koti, paljon ystäviä jne....haluisin niin elää samanlaista elämää. Mikään muu blogi tai blogisti ei ole koskaan saanut tälläistä kateuden tunnetta.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä vaan kerro kuka

Vierailija
2/22 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

no sano suoraan mikä blogi kyseessä? KPE?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenenkaan elama ei ole niin ihanaa, milta nayttaa. Tee vahan tutkimusta Stephen Sutton pojasta joka kuoli pari viikkoa sitten. Han oli 19v ja niin taynna postiivisuutta vaikka hanella oli sairaus. Pista asiat tarkeys jarjestykseen. Mikaan feikki blogi ei ole se oikea suunta. Ulkomuoto haviaa meilta kaikilta, oletko nahnyt mummon joka nayttaa glamourilta??

Vierailija
4/22 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kadehdin yhtä bloggaajaa joka asuu ulkomailla, matkustelee paljon, shoppailee merkkituotteita ja mies tienaa hyvin. Kadehdin sen vuoksi että oltiin samassa pienessä koulussa, mutta mun elämä on niiin erilaista. :(

Vierailija
5/22 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät että hänellä on varakkuutta ja paljon ystäviä?

Vierailija
6/22 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki blogistit ovat tyhjäpäitä eikä heistä kukaan ole saanut oikeasti mitään aikaan. Aivan turha heitä on kadehtia. Ei tekevä ihminen lähde lavertelemaan omia asioitaan julkisesti ja hakemaan niille suosiota, vaan se tehdään vain epätoivoissaan yrittää tienata jotain.

Vierailija
7/22 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan blogit on pinnallisia. Sehän on koko jutun juoni, että pääsee irtautumaan arjesta lukijana. Ei siitä kannata tosielämään verrata. Kyllä bloggareittenkin lapset saa raivareita ja sairastelee ja varmaan mieskin joskus vittuilee. Se on elämää. Blogit on vaan blogeja. Terv. Blogisti.

Vierailija
8/22 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 22:00"]

Mistä tiedät että hänellä on varakkuutta ja paljon ystäviä?

[/quote]

No sen verran hulppeaa elämää viettää blogissaan. Ja lisäksi eikö aina varakkailla ja kauniilla ole paljon ystäviä? Itselläni ei ole, kun en ole tarpeeksi kaunis tai tarpeeksi varakas.

ap

Vierailija
9/22 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän näissä blogeissä on ideana: yrittää pönkittää omaa erinomaisuuttaan ja ihanaa elämäänsä jotta lukijat voisivat olla kateellisia ja blogisti saisi julkisuutta ja ihailua. Narsistien hommaa. Suurinosa ihmisistä vaan tajuaa että blogit on kuorta ja niillä ei ole paljoakaan yhteistä todellisen arjen kanssa. Jokaisella on omat huolensa, surunsa, pettymyksensä ja vaikeutensa elämässä. Ihan jokaisella. Joka muuta väittää, valehtelee. Mieti kuinka sinun elämästäsi saisi helposti jotain ihan muuta kun kertoisi vain parhaimmat palat, ottaisi kuvat hyvällä kameralla juuri tarkoin harkituista kuvakulmista ja oikealla kuvankäsittelyllä.

Vierailija
10/22 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä voit tietää millaista on blogin kirjoittajan elämä kulissien takana? Pelkoa työttömyydestä ja maallisen mammonan menettämisestä? Petturimies? Vakavasti sairas lähimmäinen? Alkoholisti vanhemmat? Syömishäiriö/mielenterveysongelmia itsellä tai läheisellä? Lapsettomuutta?

Kuka noista asioista julkisesti kertoisi? Kaikilla on omat ongelmansa eikä niitä näe hyvin kiilloitetun julkisivun takaa.

Vierailija
11/22 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miksi toisaalta pitäisikään. Blogi voi olla bloggarille kiva harrastus päästä valokuvaamaan ja kirjoittamaan. Ehkä myös kontaktiin samanhenkisten ihmisten kanssa. Vrt. Kirjallisuusblogit, käsityöblogit, sisustus- ja muotiblogit. Ei kaikki ihmiset elä myöskään sillä että ah kunpa mua kadehdittaisiin. Kateelliset kuvittelee itse niin.

Vierailija
12/22 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miksi toisaalta pitäisikään. Blogi voi olla bloggarille kiva harrastus päästä valokuvaamaan ja kirjoittamaan. Ehkä myös kontaktiin samanhenkisten ihmisten kanssa. Vrt. Kirjallisuusblogit, käsityöblogit, sisustus- ja muotiblogit. Ei kaikki ihmiset elä myöskään sillä että ah kunpa mua kadehdittaisiin. Kateelliset kuvittelee itse niin.

Vierailija
13/22 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blogisti voi olla tai voi olla olematta täydellinen. Sen murehtimisen sijaan kannattaisi miettiä, miksi olet kateellinen ja miettiä, tarvitsetko itse muutosta. Toivoisitko, että sinulla olisi enemmän ystäviä? Missä voisit tavata uusia ihmisiä? Toivoisitko enemmän rahaa? Onko rahantarve todellinen vai uskoisitko sosiaalisen elämäsi muuttuvan rahan myötä paremmaksi? Etkö pidä omaa kotiasi kauniina? Miten voisit vähällä rahalla kaunistaa sitä?

Muista, ettei määrä korvaa laatua esimerkiksi ystävissä mutta itsetehty korvaa hyvinkin kalliit sisustusjutut yms. Tekeminen on tärkeämpää kuin ostaminen. Eikä kukaan blogisti tietenkään ota kuvia keskellä mattoa lojuvista likaisista pikkuhousuista tai viikottaisesta Alepan ruokakassista mutta ne melko todennäköisesti kuuluvat hänenkin elämäänsä...

Vierailija
14/22 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kadehdin yhtä bloggaajaa joka asuu ulkomailla, matkustelee paljon, shoppailee merkkituotteita ja mies tienaa hyvin. Kadehdin sen vuoksi että oltiin samassa pienessä koulussa, mutta mun elämä on niiin erilaista. :(

[/quote]

mikä blogi?

Vierailija
15/22 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pipsa?

Vierailija
16/22 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 22:30"]

[/quote]

mikä blogi?

[/quote]

En viiti kertoa kun aika pieni blogi enkä halua, että hän alkaisi miettimään että nyt on joku kateellinen ja kuka. Saan iloa kuitenkin siitä, että tämä kaverini on varmaan lihonut 20 kg viimeisen 10 vuoden aikana ja minä en yhtään :D 

Vierailija
17/22 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 08:28"]

[/quote]

mikä blogi?

[/quote]

En viiti kertoa kun aika pieni blogi enkä halua, että hän alkaisi miettimään että nyt on joku kateellinen ja kuka. Saan iloa kuitenkin siitä, että tämä kaverini on varmaan lihonut 20 kg viimeisen 10 vuoden aikana ja minä en yhtään :D 

[/quote]

Mulle ei just nyt tuu mieleen yhtään ulkomailla bloggaavaa (varakkaalla miehellä) joka olisi ylipainoinen, näyttävät kaikki olevan tosi hoikkia.

Vierailija
18/22 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 08:28"]

[/quote]

mikä blogi?

[/quote]

[/quote]

KH nimimerkki alkaa M???

Vierailija
19/22 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annas vähän vihjettä?

Vierailija
20/22 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up