Täyspakkausmarssi
Kommentit (29)
En. En ilman pitkiä lepotaukoja.
M40
Vierailija kirjoitti:
Tietysti, olenhan reservin korpraali.
Arvostan.
m39
Jaahas, kaappihomolla sitten tuollainen juttu tänään. Kais kohta alat kertomaan anaali hommias.
Alan huolestua. Ap:lla ei taida olla nyt kaikki kunnossa. Tarkistaisitko onko kaikki päivän lääkkeet otettu.
Vierailija kirjoitti:
Jaahas, kaappihomolla sitten tuollainen juttu tänään. Kais kohta alat kertomaan anaali hommias.
Ongelmasi syyt juurtuvat niin syvälle, etten voi auttaa.
m39
Vedettiin kilpaillen 80km ja tehtävärasteja matkalla. Pioneeri II /89
Vierailija kirjoitti:
Pioneeri saa piparia joulunakin!
Vierailija kirjoitti:
Pioneerit on maamme eliittiä. Moni arvostaa.
m39
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ongelmasi syyt juurtuvat niin syvälle, etten voi auttaa.
m39
Kyllä se tiedetään mitä sää syvälle haluat.
Kyllä helposti, olen nurmipora alikersantti vm. II/92. Kolme edellistä copper testiä on kaikki yli 3000m.
Onkohan avaajan lääkitys väärä tuohon mielenterveyden ongelmaan? Miten pitkään tätä samaa on nyt jatkunut, kaksi kuukautta?
On korpraali unelmia ja muuta asiaan liittyvää haaveilua.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä helposti, olen nurmipora alikersantti vm. II/92. Kolme edellistä copper testiä on kaikki yli 3000m.
Missä ajassa?
Vierailija kirjoitti:
Milloinkas nämä coopperit olikaan?
Kyllä. Nuorempana kannoin vielä erään marssilla hyytyneen aliupseerioppilaan repun ja rynkyn oman pakkaukseni lisäksi.
Kerro ensin armeijaa käymättömälle, kuinka paljon se täyspakkaus painaa? Vai oliko tää semmonen vaanarmeijajutut-kysymys?
No, oli mitä oli, ei se mikään huvikävely olisi. Näin kylmiltäni en missään tapauksessa kovinkaan reippaalla tahdilla. Mutta ehkä sitä joskus perille pääsis... :D
Pakkohan se oli eikä se nyt niin kamalaa ollu. Oikeastaan helppo nakki. Tosin tuolloin olin paremmassa fyysisessä kunnossa kuin silloin aikoinaan inttivuonna.
T. KAITR 2TASPTRI 2013
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Nuorempana kannoin vielä erään marssilla hyytyneen aliupseerioppilaan repun ja rynkyn oman pakkaukseni lisäksi.
Tuliko korpin natsat?
m39
Vierailija kirjoitti:
Kerro ensin armeijaa käymättömälle, kuinka paljon se täyspakkaus painaa? Vai oliko tää semmonen vaanarmeijajutut-kysymys?
No, oli mitä oli, ei se mikään huvikävely olisi. Näin kylmiltäni en missään tapauksessa kovinkaan reippaalla tahdilla. Mutta ehkä sitä joskus perille pääsis... :D
Se painaa noin 22 kg.
m39
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuliko korpin natsat?
m39
Kysy nyt vielä kairaisiko sua anukseen.
Tietysti, olenhan reservin korpraali.