Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä en voi kai koskaan unohtaa mun nuoruuden poikaystävää...

Vierailija
29.05.2014 |

Siitä kaikesta on vuosia, kohta voi sanoa jo, että vuosikymmeniä... Silti näen edelleen hänestä usein unta ja mietin häntä. Onko teillä samanlaista? Toisinaan mua alkaa jo vituttaa, kun taas tuli nähtyä unta hänestä...

Kai meillä jäi jotenkin epäselväksi se ero ja muutenkin kaikki oli vaikeaa, joten aikoinaan asia vaivasi mua paljon. Mutta kun se vaivaa vieläkin... En voi lopettaa miettimästä, että mitä jos sittenkin oltaisiin pysytty yhdessä. Asiaa vaikeuttaa vielä se, että kerran yritin puhua asiasta ja se päättyikin seksiin. Sen jälkeen ei olla puhuttu, tai "puhuttu" erostamme.

Joskus törmätään toisiimme, kun on yksi yhteinen kaveri, ja taas muistot palaavat mieleen. Yleensä ollaan oltu aika etäisiä, mutta pari viime kertaa hän oli niin mukava ja juteltiin niitä näitä ja mä vaan olisin halunnut panna häntä.

Semmosta. Se raastaa mua. Mulla on siis puoliso, jonka kanssa hyvä elämä jne. ja silti elän mielikuvitusmaailmassa. Kaiken lisäksi seksi exän kanssa ei edes ollut kummoista... mutta kun ne tunteet!

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mun kannattaisi tehdä? Jatkaa näin? Alkaa flirttailemaan sille? Puhua asiasta sen kanssa?

ap

Vierailija
2/16 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda se Janne jo!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten mä unohdan sen, kun koko ajan näen unia siitä? Heti, kun unohtaa, muistuttaa alitajunta taas siitä... :/

ap

Vierailija
4/16 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän sulla ole joku oman elämäsi kriisi, jonka vaan heijastat tuohon exääsi. Elät jossain kuvitelmissasi, äijä käytti sua hyväkseen panona ja sä vaan "tunteilet". Mitä se tyyppi nykyään tekee ja mikä hänessä on parempaa kuin se mitä omalla itse valitsemallasi puolisolla on?

Veikkaisin että vain se mitä kuvittelet että voisi olla. Tämä exä on vaan "paikka" johon heijastat toiveitasi ja kuvitelmiasi hyvästä elämästä.

Jos teillä oli niin mahtava suhde, miksi yleensä erositte?

Vierailija
5/16 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota yhteyttä ja ehdota tapaamista

Vierailija
6/16 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaus ei ole täysin kuollut osaltasi. Siihen henkilöön, johon on ensimmäisenä rakastunut, jää helposti jumiin, varsinkin jos ero on ollut hieman epäselvä. Nuorena rakastuu voimakkaammin ja myöhemmin se on turvaa ja rutiinia. Jotkut itsepetoksena sanovat, että vakaampaa ja parempaa, mutta jokainen rakkaudesta hullaantunut tietää, että vain se on oikeasti merkityksellistä.

Vierailija
7/16 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 22:09"]

Eiköhän sulla ole joku oman elämäsi kriisi, jonka vaan heijastat tuohon exääsi. Elät jossain kuvitelmissasi, äijä käytti sua hyväkseen panona ja sä vaan "tunteilet". Mitä se tyyppi nykyään tekee ja mikä hänessä on parempaa kuin se mitä omalla itse valitsemallasi puolisolla on?

Veikkaisin että vain se mitä kuvittelet että voisi olla. Tämä exä on vaan "paikka" johon heijastat toiveitasi ja kuvitelmiasi hyvästä elämästä.

[/quote]

En osaa edes vastata. Sä olet varmaan ihan oikeassa. Paitsi tosta panojutusta, kun mä nimenomaan halua panna sitä.

Suhde ei ollut mahtava. Mietin välillä, miksen osaa siirtää samoja tunteita nykyiseen mieheen, kun hän on sata kertaa parempi (paitsi sängyssä yhtä huono). Ehkä kaikki johtuu siitä, etten saa seksuaalista tyydytystä ja mulla on jäänyt päälle teini-iän lapsellinen fiksaatio tuohon exään...

Vierailija
8/16 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

8=ap.

On se kummaa, miten teininä rakastuu tuolla lailla, mut nyt ei väkisinkään.

ap

Vierailija
9/16 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 22:15"]

[/quote]

En osaa edes vastata. Sä olet varmaan ihan oikeassa. Paitsi tosta panojutusta, kun mä nimenomaan halua panna sitä.

Suhde ei ollut mahtava. Mietin välillä, miksen osaa siirtää samoja tunteita nykyiseen mieheen, kun hän on sata kertaa parempi (paitsi sängyssä yhtä huono). Ehkä kaikki johtuu siitä, etten saa seksuaalista tyydytystä ja mulla on jäänyt päälle teini-iän lapsellinen fiksaatio tuohon exään...

[/quote]

Vastasit siis itse itsellesi. Ongelmasi on huono seksielämäsi nykyisen miehesi kanssa. Rupeapa kehittämään sitä.

Vierailija
10/16 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä joskus vielä palaatte yhteen? Eihän sitä koskaan tiedä...

Vierailija
11/16 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kultaa muistot.

Vierailija
12/16 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 22:18"]

Aika kultaa muistot.

[/quote]

Tää on kyllä muistettava. :)

ap

Vierailija
13/16 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 22:17"]

[quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 22:15"]

[/quote]

[/quote]

Vastasit siis itse itsellesi. Ongelmasi on huono seksielämäsi nykyisen miehesi kanssa. Rupeapa kehittämään sitä.

[/quote]

Kuinka? Monta vuotta siinä voi mennä, että se oppii? :(

ap

Vierailija
14/16 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vähän sama tilanne. Mun ja exän erosta on jo 15 vuotta, silti mietin välillä häntä, jopa kaipaan. Seksiä en kaipaa vaan lähinnä niitä juttuja ja semmosta sielunkumppanuutta, mikä meillä oli. Nyt kummatkin olemme perheellisiä.

Jossain vaiheessa mietin olenko ihan kummajainen kun en pääse eroon näistä ajatuksista, mutta en enää. En kuitenkaan mieti exää edes kuukausittain. Exä lähettää mulle kyllä edelleen ehkä kerran vuodessa känniviestejä, ettei ole vieläkään päässy eroonmusta

Vierailija
15/16 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä mun ei kannata edes yrittää unohtaa? Hyväksyä vaan ja yrittää elää.

ap

Vierailija
16/16 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon 10 vuotta ollut rakastunut yhteen tyyppiin. Ollaan aina oltu vuorotellen varattuja, joten koskaan meillä ei ole flirttailua enempää ollut. Nyt ollaan vihdoin molemmat sinkkuja mutta pelkään kuollakseni tehdä aloitetta. Mitä jos se ei toimikaan tai mitä jos hän torjuiskin mut heti alkuunsa? 10 vuoden haaveilun jälkeen en taitaisi kestää sitä.. Mutta toisaalta, ei sitä koskaan saakaan mitään jos ei uskalla edes yrittää!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kaksi