Käyttäkää naiset rintsikoita vaikka olisi A- kupit,
Kamalan näköistä kun nännit töröttää tai sitten sellaiset pienet "nuput" näkyy paidan läpi.
Kommentit (25)
Juuri näin, en ymmärrä ollenkaan eivätkö he itse näe ja tajua miltä näyttävät.
Ja miesten nöpöttävät nännit on sitten ihan ok ?
Joo. Mutta laitapa itsellesi eka varoituskolmio selkään ja kuonokoppa naamaan, ettet aiheuta ongelmia ihmisten keskuudessa. Muista turvaväli!
[quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 10:18"]
Ja miesten nöpöttävät nännit on sitten ihan ok ?
[/quote]
Niinkö sanoin?
Ja kävellessä on ällöttävän näköistä kun ne löysät tutisee ja heiluu.
Mulla on juuri hädintuskin b-kuppi ja olen pitkä. Mun varressani rinnat näyttävät pieniltä suhteessa. Olen urheilullinen, rasvaakaan ei juuri ole eikä rinnat roiku. Kyllä mä saatan kulkea joskus ilman liivejä jos ne ei jonkun mekon alle sovi mitenkään (näkyy olkaimet tai selästä avoin). Ei mua ainakaan haittaa kenekään liivittömyys jos on pienet rinnat eikä perhejuhliin tai hienompiin tilaisuuksiin ole menossa. oki ei ole minunkaan mielestäni kovin soveliasta jos tosiaan menee juhliin tms..
Ihme ihmisiä taas liikenteessä kun vaaditaan, että kaikki muut miellyttävät heitä.
[quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 10:25"]
Ihme ihmisiä taas liikenteessä kun vaaditaan, että kaikki muut miellyttävät heitä.
[/quote]
Kunnioittaa muitakin ihmisiä, olisi sopivampi ilmaisu.
No en varmasti, ei mulla ole varaa tuhlata niin turhiin asioihin.
Ei naisia voi pakottaa käyttämään rintaliivejä! Ihan sama vaikka olisi Ä-kupin rinnat. Naisella on oikeus kulkea liiveittä julkisesti.
Mulla ei nännit näkyneet läpi ennen imetystä. Sen jälkeen on näkynyt, mutta toisaalta olen muutenkin tarvinnut rintsikoita enemmän, kun rinnat eivät ole enää niin kiinteät.
Onhan ne aika koomisen näköiset pienet nuput aikuisella ihmisellä, liivien kanssa ei asiaan kiinnitä mitään huomiota. Samanlaiset rinnat kuin 6-luokkalaisella tyttärellä. No eivät he itse pienille rinnoilleen mitään voi, toisaalta pitäisi kunnioittaa muita ja käyttää liivejä.
"Kunnioittaa muita ja käyttää liivejä", reps :D Miten jotkut suhtautuu johonkin nänninnäpötykseen noin vakavasti? Mulla näpöttää liiveistä huolimatta, koska en yleensä käytä topattuja, tarkoittaako se nyt, etten kunnioita toisia ihmisiä?
Minusta tuo ei ole niin paha. Sen sijaan vähemmän kaunista on se, kun vanhemmat naiset kulkevat ilman rintsikoita t-paidassa: Tissit napaan asti, ja nännit selvästi näkyvissä, hyvä kun ei värikin jo loista läpi. Tarkoitan tuommosia 60-75 -vuotiaita. Ja joo, olen itse 54-v, mutta ehdottomasti käytän rintsikoita, C-kupit on ;)
Mulla näkyy nännit liivien ja paidan läpi. Ei voi mitään. T. 80G
Rinnat ei rupea roikkumaan niin helposti kun ei käytä rintsikoita, koska liivien kanssa rintojen oma tukikudos löystyy. Aion siis kulkea ilman ihan sen vuoksi etteivät rintani rupea roikkumaan. Koita selvitä ärsyyntymisestäsi ap. Katseen voi kääntää muualle.
Mikä niissä naisten puseron alla olevissa nänneissä nyt niin häiritsevää on? Miksi isotissisten rintavaon esittelyä ei paheksuta samalla tavalla? Luulisi että se vasta kanssaihmisiä epäkunnioittavaa onkin, kun puolet tisseistä, miltei nännipihoja myöten on paljaana..?! Mua ei kyllä muiden rintavaot tai nännien nöpötykset häiritse, mutta jos ap.n linjalle lähdetään, niin kannattaisi isotissistenkin pitää rintansa piilossa.
Itse kuljen usein kotona ilman rintsikoita, mutta kun muualle lähden niin rintsikat laitan, istuu vaatteetkin paremmin.
AA-kuppinen
katso sinä muualle, senkin tuomitseva kyttääjävalopää.