Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käyttäkää naiset rintsikoita vaikka olisi A- kupit,

Vierailija
23.06.2014 |

Kamalan näköistä kun nännit töröttää tai sitten sellaiset pienet "nuput" näkyy paidan läpi.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

katso sinä muualle, senkin tuomitseva kyttääjävalopää.

Vierailija
2/25 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ei mikään imartelevin näky.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri näin, en ymmärrä ollenkaan eivätkö he itse näe ja tajua miltä näyttävät.

Vierailija
4/25 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miesten nöpöttävät nännit on sitten ihan ok ?

Vierailija
5/25 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Mutta laitapa itsellesi eka varoituskolmio selkään ja kuonokoppa naamaan, ettet aiheuta ongelmia ihmisten keskuudessa.  Muista turvaväli!

Vierailija
6/25 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 10:18"]

Ja miesten nöpöttävät nännit on sitten ihan ok ?

[/quote]

Niinkö sanoin?

Vierailija
7/25 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kävellessä on ällöttävän näköistä kun ne löysät tutisee ja heiluu.

Vierailija
8/25 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on juuri hädintuskin b-kuppi ja olen pitkä. Mun varressani rinnat näyttävät pieniltä suhteessa. Olen urheilullinen, rasvaakaan ei juuri ole eikä rinnat roiku. Kyllä mä saatan kulkea joskus ilman liivejä jos ne ei jonkun mekon alle sovi mitenkään (näkyy olkaimet tai selästä avoin). Ei mua ainakaan haittaa kenekään liivittömyys jos on pienet rinnat eikä perhejuhliin tai hienompiin tilaisuuksiin ole menossa. oki ei ole minunkaan mielestäni kovin soveliasta jos tosiaan menee juhliin tms..

Vierailija
9/25 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme ihmisiä taas liikenteessä kun vaaditaan, että kaikki muut miellyttävät heitä.

Vierailija
10/25 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 10:25"]

Ihme ihmisiä taas liikenteessä kun vaaditaan, että kaikki muut miellyttävät heitä.

[/quote]

Kunnioittaa muitakin ihmisiä, olisi sopivampi ilmaisu.

Vierailija
11/25 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en varmasti, ei mulla ole varaa tuhlata niin turhiin asioihin.

Vierailija
12/25 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naisia voi pakottaa käyttämään rintaliivejä! Ihan sama vaikka olisi Ä-kupin rinnat. Naisella on oikeus kulkea liiveittä julkisesti.

Vierailija
13/25 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei nännit näkyneet läpi ennen imetystä. Sen jälkeen on näkynyt, mutta toisaalta olen muutenkin tarvinnut rintsikoita enemmän, kun rinnat eivät ole enää niin kiinteät.

Vierailija
14/25 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan ne aika koomisen näköiset pienet nuput aikuisella ihmisellä, liivien kanssa ei asiaan kiinnitä mitään huomiota. Samanlaiset rinnat kuin 6-luokkalaisella tyttärellä. No eivät he itse pienille rinnoilleen mitään voi, toisaalta pitäisi kunnioittaa muita ja käyttää liivejä.

Vierailija
15/25 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kunnioittaa muita ja käyttää liivejä", reps :D Miten jotkut suhtautuu johonkin nänninnäpötykseen noin vakavasti? Mulla näpöttää liiveistä huolimatta, koska en yleensä käytä topattuja, tarkoittaako se nyt, etten kunnioita toisia ihmisiä?

Vierailija
16/25 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuo ei ole niin paha. Sen sijaan vähemmän kaunista on se, kun vanhemmat naiset kulkevat ilman rintsikoita t-paidassa: Tissit napaan asti, ja nännit selvästi näkyvissä, hyvä kun ei värikin jo loista läpi. Tarkoitan tuommosia 60-75 -vuotiaita. Ja joo, olen itse 54-v, mutta ehdottomasti käytän rintsikoita, C-kupit on ;)

Vierailija
17/25 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla näkyy nännit liivien ja paidan läpi. Ei voi mitään. T. 80G

Vierailija
18/25 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varmasti käytä. Pidä tunkkis!

Vierailija
19/25 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rinnat ei rupea roikkumaan niin helposti kun ei käytä rintsikoita, koska liivien kanssa rintojen oma tukikudos löystyy. Aion siis kulkea ilman ihan sen vuoksi etteivät rintani rupea roikkumaan. Koita selvitä ärsyyntymisestäsi ap. Katseen voi kääntää muualle.

Vierailija
20/25 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä niissä naisten puseron alla olevissa nänneissä nyt niin häiritsevää on?  Miksi isotissisten rintavaon esittelyä ei paheksuta samalla tavalla? Luulisi että se vasta kanssaihmisiä epäkunnioittavaa onkin, kun puolet tisseistä, miltei nännipihoja myöten on paljaana..?!  Mua ei kyllä muiden rintavaot tai nännien nöpötykset häiritse, mutta jos ap.n linjalle lähdetään, niin kannattaisi isotissistenkin pitää rintansa piilossa. 

Itse kuljen usein kotona ilman rintsikoita, mutta kun muualle lähden niin rintsikat laitan, istuu vaatteetkin paremmin.

AA-kuppinen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yhdeksän