monetko farkut teillä on?
Itselläni on vain kahdet jotka mahtuvat päälle. Teinillä yli kymmenet. Juuri laski.
Kommentit (26)
!5-20 paria. Suurin osa ostettu jo vuosia sitten, jolloin oli farkkuja, joita voin päälleni laittaa (oikeasti bootcut). Hyvä sinänsä, etten voi päästää itseäni lihomaan, koska en ole vuosiin löytänyt kaupoista itseäni miellyttäviä ja päälläni hyvännäköisiä farkkuja - en voi sietää suoria tai kapenevia lahkeita. Eivät näytä hyvältä edes mallin päällä.
Puolen kymmentä kipaletta, osa tosin jo kulahtaneita ja kintturoita, pitäs lähtee vaateostoksille....
Varmaan jotain 20 kpl, löytyy vähän joka kokoon... Nimimerkillä "jojo"
N. kymmenet, mutta vain farkkulegginsit mahtuvat nyt kun on vielä 5 raskauskiloa jäljellä :/
[quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 19:15"]
Varmaan jotain 20 kpl, löytyy vähän joka kokoon... Nimimerkillä "jojo"
[/quote]
sama :D
[quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 19:51"]Kolmet. Kaikki sopii.
[/quote] Sama.
Noin kymmenet. KAllista ja halpaa.
Minäkin ihmettelen mihin hiema lahkeista levenevät housut ovat kadonneet?! En taroita nyt "hippifarkkuja" vaan sellaisia joissa lahje hieman levenee. Totuus on se, että nykyään muodissa olevat pillifarkut harvoille sopivat, ja ainakaan minä en sellaisia jalkaani voi laittaa koska näytän ihan kamalalta ne jalassa.
5. Kaikki eri väriä: sinisiä, harmaat, mustia.
2 farkku caprit.
Lisäksi kaapista löytyy jakkupuvun housut ja parit vedenpitävät ulkoiluhousut.
Muita alaosia mulla ei sitten olekaan.
Kahdet "oikeat" farkut, kahdet farkkulegginssit.
t. 19v
Työfarkkuja neljät, muuten varmaan noin viidet, joista pidän yksiä
En nyt jaksa mennä tarkistamaan, mutta ehkä seitsemät.
N27
On niitä ainakin 6 parit, lähinnä onlyn farkkuja.
Ei yhtään. Inhoan farkkuja yli kaiken. Heti kun olin tarpeeksi vanha, ilmoitin äidilleni, etten ikinä laita farkkuja jalkaani.