Vauva 3kk ja äiti juhlimaan!
Juuri niin, lisäksi puolitoistavuotias ja koululainen. Tänään pakkaan rintapumpun laukkuun ja sitten juhlimaan! Huomenna taas jaksan olla lasten kanssa ihan eri tavalla, kun saa välillä omaa aikaa.
Kommentit (14)
Hieno homma! Itse tehnyt aivan saman kun nuorin oli juurikin about 3kk ikäinen. Hauskaa iltaa. :)
[quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 15:00"]Aivan kun muka kiinnostaisi.
[/quote]
Luit kuitenkin ja vastasit!
No tuskin nyt huomenna jaksat lasten kanssa olla :D
Jos juhliminen ei tarkoita kauheaa kännäystä ja aamuyölle ördäystä, niin mikäs siinä :)
Tietenkin jaksan. En saa aamulla nukuttua pidempään vaikka yrittäisin. Eipä tässä ole nukuttu ehjiä öitä sitten tuon puolitoistavuotiaan syntymän jälkeen joten luultavasti ei juuri eroa
Pidä hauskaa!
Itse aion viikonloppuna viedä kuusiviikkoiseni pariksi tunniksi äidilleni jotta tämä yh voi hetken hengähtää itsekseen :)
[quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 15:13"]Tietenkin jaksan. En saa aamulla nukuttua pidempään vaikka yrittäisin. Eipä tässä ole nukuttu ehjiä öitä sitten tuon puolitoistavuotiaan syntymän jälkeen joten luultavasti ei juuri eroa
[/quote]
No en mä sitä pahalla tarkoittanut. Kyllä mä olen bile-illan ja yön jälkeen väsyneempi, kuin vauvan kanssa valvotun yön jälkeen. Mukavaa silti on välillä mennä :)
[quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 15:55"][quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 15:13"]Tietenkin jaksan. En saa aamulla nukuttua pidempään vaikka yrittäisin. Eipä tässä ole nukuttu ehjiä öitä sitten tuon puolitoistavuotiaan syntymän jälkeen joten luultavasti ei juuri eroa
[/quote]
No en mä sitä pahalla tarkoittanut. Kyllä mä olen bile-illan ja yön jälkeen väsyneempi, kuin vauvan kanssa valvotun yön jälkeen. Mukavaa silti on välillä mennä :)
[/quote]
Mulla on aina ollut niin, että pakko nousta ja alkaa touhailemaan. Tietysti väsyttää, mutta en osaa vain olla
Annan vinkin: ota päikkärit niin et väsähdä kesken juhlien. Mulla vauva 2,5kk ja eilen oli tyttöjen ilta, enkä jaksanut puolille öin juhlia. Sain kolme mojitoa juotua, jippii! :D
Yritin vähän jo nukkua. Ja illalla pitää ottaa varovasti. Muutama olut ja paljon vettä. Niin ja liivinsuojat täytyy muistaa, ettei oo paita märkänä. Eniten jännittää miten pääsee rintoja tyhjäämään. Ap
Hauskaa iltaa:)