Millainen nainen on "toisenlainen" nainen muihin naisiin verrattuna?
Kommentit (60)
Vierailija kirjoitti:
Järkevintä toimia tuollaisissa ryhmissä on esittää olevansa kiinnostunut gueen B stä. Ja toimia niinkuin muutkin. Pyrkiä suosioon ja kommentoida kaikkea imartelevaa vaikkei kiinnosta.
Luen kirjaa. Toimii joka kerta!
Vierailija kirjoitti:
Noin se ryhmäkäyttäytyminen heillä toimii. Niitä queen B naisia miellytetään ja heidän suosioon yritetään päästä. Jos jotkut eivät halua tai ei ole kiinnostuneita näistä queen B naisista niin se on pahinta mitä naisryhmässä voi tehdä.
Mitähän ryhmiä tässä nyt mahdat tarkoittaa? Kaveriporukoita vai mitäkä? Koska jos tuollaista käytöstä esiintyy kavereiden kesken ei se ole tervettä.
On se heille tervettä ja ainut käyttäytymisen malli.
Amerikkalaiset teinileffat on tuota täynnä. Mitä Et niistä tajua.
Vierailija kirjoitti:
Järkevintä toimia tuollaisissa ryhmissä on esittää olevansa kiinnostunut gueen B stä. Ja toimia niinkuin muutkin. Pyrkiä suosioon ja kommentoida kaikkea imartelevaa vaikkei kiinnosta.
Miksi ihmeessä käyttäytyisin niin? Mitä minä saan siitä, että jonkun perse on nuoltu? En mitään. Ja olen muuten elämässäni jäänyt tasan 100% kerroista kaiken ulkopuolelle eikä harmita tippaakaan :D
Kyseiset ihmiset tarvitsee sellaista ja jättää muut rauhaan kai. Ja ne nuolijat jättää rauhaan ku tekee samaa mitä he. Ryhmä toimii paremmin.
Not like the other girls. Hyvä jätkä.
Vierailija kirjoitti:
No itse olen huomannut eroavaisuuksia: ei kiinnosta lapset, ei häät tai naimisiinmeno, vaikka suhde onkin. Ei status, ei sisustaminen, ei juoruilu. Ei siivoaminen tai ruoanlaitto. Ei muiden kontrollointi, enkä pidä huomiosta. Ystäviä naisissa kuitenkin on, ei se haittaa että pelailen ja lueskelen no-lifenä kun muut on lenkillä tai salilla tai instassa tmv. Ei vaan moni ole omaan makuun "hengenheimolainen", vaikka ihan ok mukavia tyyppejä.
Sitten sellaisten minimalismia tai mitä vaan ismiä kannattavia "erilaisia" naisiakaan en jaksa, en halua olla erityisen erilainen tai ajaa mitään omaa agendaa tai intoilla mistään, olla mitään marginaaliakaan. Toisaalta nämä saattaa erottaa myös miehistä ja ihmisistä yleensä, mutta enemmän olen vastaavaa nähnyt miehissä tähän mennessä.
"En halua olla erityisen erilainen mutta tulen kuitenkin keskustelupalstalle kertomaan olevani". *heh*.
Nainen joka kohtelee kaikkia hyvin, ei suosi tiettyjä ihmisiä eikä syrji ketään.
Ai nainen ei suosi tiettyjä ihmisiä? Siihen koko heidän olemassaolo perustuu.
Naiset määrittää päässään sosiaalisen arvoasteikon mihin he laittaa ihmiset eli toiset naiset. Sen perusteella he käyttäytyy.
Naisten koko elämä on yhtä suosimista jos et ole sattunut huomaamaan.
Sellainen, joka ei jatkuvasti uhriudu jostain kuukautismainoksista, kun niissä ei näy verta eikä hauku koko ajan kaikkia miehiä sioiksi.