Mitä tekisitte
kun mies ilmoittaa 9v seurustelun jälkeen ettei haluakaan naimisiin ikinä? Kihloissakaan emme ole, se on kuulemma turhaa rahanmenoa. Aijemin hän aina sanoi että jonain päivänä voi mennä pienesti naimisiin, minä taas haluaisin kirkkohäät. Meillä on kaksi lasta, suhde voi hyvin ja hän sanoo rakastavansa, enkä sitä epäilekään. Aina on ollut kihloista ja häistä sitä mieltä että ne ei ole niitä tärkeimpiä asioita. Minulle tämä on kova takaisku, koska koskaan hän ei ole selväksi tehnyt ettei todella halua.
Kommentit (10)
Loukkaantuisin kovasti samassa tilanteessa.
Sun kohdalla vahinko jo tapahtunut, mutta muille tiedoksi, että pitäkää reitenne supussa ennen häitä.
Ja loukkaantunut olen siinä määrin et menin toissayöksi pois kotoa. Eipä auta, "minähän vaan otan kihla-ja hääasiat turhan vakavasti".
Eikös tuollaiset asiat sovita jo seurusteluvaiheessa? Turha enää itkeä j a painostamalla saat vain pahaa verta aikaan.
Jotenkin ristiriitaista on kirjoituksesi, kun" suhde voi hyvin" ja ongelmat ovat kuitenkin tuolla tolalla.
Ei haittaisi minua. Jos on rakkautta ja suhde voi hyvin, mitä sillä papin aamenella tekee? Ei naimisissa olo voi olal kenellekään mikään kynnyskysymys, jos se varsinainen parisuhde on hyvä.
Kaikki mitä tehtävissä on olis pitäny jo tehdä 9v sitten, jos haluaa naimisiin pitää etsiä samoin ajatteleva mies.
Nyt taitaa olla liian myöhäistä, kaikki kortit on pelattu ja pöydässä.
"Ei haittaisi minua. Jos on rakkautta ja suhde voi hyvin, mitä sillä papin aamenella tekee? Ei naimisissa olo voi olal kenellekään mikään kynnyskysymys, jos se varsinainen parisuhde on hyvä."
Kyllä avioliitolla on juridisesti merkitystä eron tai jos avokumppanin kuolessa esim. omaisuuden jaossa, leskeneläkkeessä, osituksissa, asumisoikeudessa yhteissä kodissa, sukunimen valinnassa jne.
Oletteko vain seurustelusuhteessa (ja asutte eri asunnoissa?) vaikka on lapsiakin?