Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälaisia keskusteluja olette käyneet jonkun julkkiksen kanssa?

Vierailija
29.05.2014 |

Minkä asian tiimoilta?

Kertokaas...

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhuimme puista ja pihakasveista.

Vierailija
22/32 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 01:28"]

Minkä asian tiimoilta?

Kertokaas...

[/quote]

Tämä on niin säälittävää. Taidat olla henkisesti todella maalainen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkkikset on ihan tavallisia ihmisiä :) Mulla kaveripiirissä useita näyttelijöitä ja ainoa asia mikä ehkä poikkeaa muista kavereista on se, että mielellään vietetään aikaa jossain rauhaisassa paikassa, ilman että nimmarin ja valokuvien pyytäjiä tunkee joka puolelta. Varsinkin viihteellä on ärsyttävää jos joku roikkuu kokoajan hihassa.. Huvittavinta mitä olen nähnyt kaverin kanssa liikkuessa on se, että vastaantulija menee niin sekaisin että haluaa tökätä kaveriani kun ei voinut uskoa että tämä henkilö on todellinen..  Tsiisus, ihmiset on sekaisin :D Itse en ole julkkis, mutta teen töitä heidän kanssaan. Siksi tunnen ja liikun heidän kanssaan paljon. Myös sen olen pistänyt merkille, että näyttelijät ovat usein paljon mukavampia (avoimempia ja sosiaalisempia) ihmisiä kuin perus pulliaiset. En tietenkään voi yleistää, mutta näin omassa lähipiirissäni..

Vierailija
24/32 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mm. Tehtäiskö pizzaa tänään? -Joo, käydään kaupassa, mä maksan. - Ei, siis kyllä mä teen sen pohjan..-Älä viitti, oikeesti! Osaaksä?! Oli kuulema parasta pizzaa ikinä:-D

Vierailija
25/32 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No viimeksi ainakin käskin pois katolta (asumme ykköskerroksessa kerrostalossa) kun tämä (urheilu)sankari hakkasi keittiön ikkunaa puoli neljältä ympärihumalassa erään sukulaiseni kanssa.

Normaali juttelemme ihan tavallisista asioista.

Vierailija
26/32 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erään nimeltä mainitsemattoman tamperelaisen Simon kanssa oon joskus baarissa joutunut vääntämään kauan aikaa siitä että saako Se mut jatkoille vai ei. Voitin väittelyn vasta kun lähdin toisen miehen kanssa baarista.

Palefacelle oon joskus kännissä avautunut jotain mieshuolia baarissa kun luulin sitä kaveriksi. Se oli hyvin ymmärtäväisenä ja ehkä aavistuksen huvittuneena kertomassa että kaikki kyllä järjestyy :D

Ketään julkkista en mitenkään henkilökohtaisesti tunne

Vierailija
27/32 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoin pääministerille päivää ja kättelin. Hän vastasi samalla tavalla. Se oli siinä.

Vierailija
28/32 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kaupan kassana kohdannut muutamia julkkiksia, en ole jutellut tosin kuin tarvittavat asiakaspalvelulööperit.

Vierailija
29/32 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
30/32 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tuu mun hotellihuoneeseen, saat 18 senttistä munaa ja elämäsi yön, panen sua joka kulmasta joka reikään. Tää on kohtalon järjestämää että me kohdattiin tänään. Anna mulle."

Naimisissa oleva laulaja, luuli varmaan että tollasella paskanlässytyksellä saa mut sänkyynsä.

Vierailija
31/32 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruåttin kunkku Kalle Kustaa sanoi "Tack så mycket" ja mä sanoin sille "Var så god". Tämä pitkä keskustelu tapahtui kun HKK poistui firmamme messuosastolta.

Vierailija
32/32 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavallisia. Työni puolesta olen paljon tekemisissä ihmisten kanssa, jotka ovat paljonkin julkisuudessa. EI mitään "tuksujulkkuja". En pidä koko sanasta sinänsä. Moni ihminen on työnsä puolesta julkisuudessa. Ihan tavallisia jutellaan.

Joidenkin kannsa, jotka ystäviä tai  tuttuja, niin samoja kuin ylkeensäkin ystävien kanssa; perhe, työ, lomat, sää, ruoka jnejne. Siis mitä nyt yleensäkin IHMISTEN kanssa jutellaan. Eiväthän he ole sen kummempia kun itsekään:).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kolme