Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksi ällöttää.

Voispa vaihtaa.
27.12.2020 |

Olen ollut avoliitossa n. 15 vuotta. Ajan myötä seksi on muuttunut huonosta vastenmieliseksi. Ollut aina huono sängyssä. Kömpelö, kovakourainen ja rivo/
Mies on muuten aika Ok. Riittääkö teistä syyksi eroon. Olen jo eläkeikää lähellä, enkä toisaalta jaksaisi erota.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittää.

Vierailija
2/13 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se eläkeikä liittyy seksiin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaa hänelle Fleslight Girls Stoya Destroya. Ei kaipaa enää jalkoväliäsi sen jälkeen ja voitte elää muuten normaalisti.

Vierailija
4/13 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa pois, mies ehtii saada vielä naisen, joka pitää hänestä ja seksistä. Sinä olet ilmeisesti ollut seksityranni, jokainen miehen kanssa vain, ettei itse tarvitse olla yksin.

Vierailija
5/13 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehellä riittää seksihaluja niin ei kai se rikos ole. Tylsempää se on ettei rouvaa kiinnosta tippaakaan. Elämän voima ja seksuaalisuusterveus ilmeisesti siinä asiassa sitten mennyttä. Kurjaa molemmille, se on selvä. Pitää varmaan puhua herran kanssa. Ehkä ei halua erota sinusta kuitenkaan. Entä voisiko rouva saada apuja lääkäriltä esim terveyttä edistävän hormoonihoidon myötä?

Vierailija
6/13 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilaa hänelle Fleslight Girls Stoya Destroya. Ei kaipaa enää jalkoväliäsi sen jälkeen ja voitte elää muuten normaalisti.

Tuon omistaneena tiedän että tyydyttää kyllä himoja kivasti mutta ei se läheisyyttä ja seksiä toisen ihmisen kanssa korvaa. Hyvä väline kyllä yksinäiselle.

Vierailija
7/13 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voispa vaihtaa. kirjoitti:

Olen ollut avoliitossa n. 15 vuotta. Ajan myötä seksi on muuttunut huonosta vastenmieliseksi. Ollut aina huono sängyssä. Kömpelö, kovakourainen ja rivo/

Mies on muuten aika Ok. Riittääkö teistä syyksi eroon. Olen jo eläkeikää lähellä, enkä toisaalta jaksaisi erota.

Tietenkin voi erota, parisuhteeseen tarvitaan kaksi vapaaehtoista.

Kannattaa toki huomioida ettei mies osaa lukea ajatuksia, oletteko keskustelleet ongelmista suoraan ja selkeästi siten että molemmat ymmärtävät mitä toinen tarkoittaa.

Sitten on tietty vaihtoehtona vielä avoin liitto:

https://www.vauva.fi/keskustelu/3973687/mielenkiintoisia-nakemyksia-avo…

Vierailija
8/13 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tätä keskustelu hömpää, eikö se ikinä riitä. Puheet on puheita, teot ratkaisee.

Vierailija
9/13 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitenhän herrat täällä kuvittelee, että miehestä tulee huomaavaine ń ja hyvä ja hellä rakastaja, kun naiselle syötetään jotain pillereitä?

Missä on miesten aivot?? Että naisen vaan pitää kestää kamalaa, mahdollisesti kivuliastakin seksiä, josta ei itse saa mitään...hui hai.

Vierailija
10/13 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas tätä keskustelu hömpää, eikö se ikinä riitä. Puheet on puheita, teot ratkaisee.

Enemmän ja vähemmän selkeät vihjaukset kannattaa jättää naisten väliseen viestintään.

Kyse ei ole keskusteluhömpästä vaan välttämätön lähtökohta on että mies tietää mistä on kyse.

Ellet pysty tai halua kertoa asiat kuinka ne ovat miehelle niin sano sitten hänelle että sinulle sopi avoin liitto.

Ja ellet pysty tai halua sitä kertoa niin voit hakea eroa.

Ellei sinusta ole siihenkään tekoon niin ei asiat etene vaikka kuinka valitat täällä. : (

Siinä sulle tekoja joista voinet aloittaa. : )

Vierailija
11/13 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

no voithan emätin seksin vaihta vaikka reippaaseen suihinottoon

Vierailija
12/13 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa että kuivaa kuin saharassa. Ei se miehen vika ole.

Vierailija
13/13 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa että kuivaa kuin saharassa. Ei se miehen vika ole.

ompas.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kolme