Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ex meinaa muuttaa liian lähelle

Vierailija
29.05.2014 |

Todella ärsyttävää! Ex ja hänen uusikkonsa eivät halua kunnioittaa yksityisyyttäni yhtään. Olen kärsinyt ensin pettämisen, sitten jättämisen, vauvan uuden naisen kanssa. Kaikki tämä on tapahtunut kahden vuoden sisällä. Olen vihdoin tavannut ihanan miehen.

Silti raivostuttaa, että ex tunkeutuu reviirilleni. Lapsille kivaa tietenkin, mutta itselleni ei. En halusisi törmätä jatkuvasti, kun isossa kaupungissa asutaan

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 00:13"]Meillä on näin. Kivempaa heidän yhteisten lapsien kannalta. Exä ei ole katkera tai vihainen, että asutaan lähellä. Oikeen mukavasti tulee kaikki toimeen. Ap kannattaa ehkä vaan mennä elämässä eteenpäin ja ajatella lapsien parasta, varsinkin jos olet itse mennyt jo elämässä eteenpäin ja uudessa suhteessa.

Se "toinen nainen"

[/quote]

Ja erosta oli aikaa? Mua harmittaa juuri se, että olen näin lyhyessä ajassa sopeutunut vaikkapa mihinkä. Erosta vasta 2v.

Vierailija
22/28 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 00:04"]

Siis tääh? Ootko vähän vajaa? Sun exä ei siis saa muuttaa koska tulee "sun reviirille"? Kuinkas tarkasti olet piirtäny reviirin asvalttiin?

[/quote]

Miten niin piirtänyt? AP on kussut anteeksi pissannut reviirinsä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av-palsta, ilman näitä suuria viisauksia en olisi tästä selvinnyt. Onko täällä ketään aikuisia enää nykyään paikalla?

Vierailija
24/28 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanne on ap:lle haastava, mutta lapsille varmasti hyvä. Yritä kestää. Uskoisin, että teidän yhteisten tuttujen, sukulaisten jne. mielestä tämä ihan naapuriin muutto voi myös olla vähän erikoista, kun ette exän uuden puolison kanssa ole käsittääkseni kamuja. 

Ole vahva aikuinen, tue lasten hyvää arkea ja nauti omasta elämästäsi ja nykyisestä hyvästä parisuhteessasi. 

Vierailija
25/28 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on "liian lähelle"?

Itselläni oli tilanne että ainoa vapaa asunto pienellä paikkakunnalla olisi ollut exän ja tämän uuden naisystävän seinänaapurina rivitalossa. Jätin ottamatta.

Vierailija
26/28 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isosta kaupungista kysymys, n. kilometrin päähän. Sama lähikauppa, palvelut ym

Vierailija
27/28 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä jatkuu... Ja lapsille paras!

Vierailija
28/28 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta kauemmas. Meillä on erinomaiset välit exän kanssa, mutta välimatkaa saa olla. Ei kiinnosta arjessa nähdä. Piste. Se on minun oikeuteni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme seitsemän