Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miehen huumeongelma

Vierailija
28.05.2014 |

Lasteni isä on alkanut jälleen käyttää huumeita,olemme olleet nyt vajaan vuoden naimisissa,vauva ja pari vanhempaa lasta. On siis käyttänyt ehkä vajaat puoli vuotta,ei muista tarkkaan tai ei halua kertoa. Olen alkanut epäillä ehkä pari kk sitten,ei myöntänyt. Pari viikkoa sitten paljastui kun löysin vessasta todisteita,sitten myönsi. Kertoi että lopettaa,haluaa lopettaa ja tekee sen lomalla,nyt siis ollut muutaman päivän kuivilla ja kärsii vieroitusoireita. Ollut todella kiukkuinen,saanut lapsetkinitkemään kun tiuskaissut pahasti,pyysi kyllä anteeksi

Miettinyt vaan tässä tulevaisuutta,haluanko jatkaa tuollaisen ihmisen kanssa,kun ei ole muutenkaan mikään paras kumppani..mm. odottaa että töistä tullessaan on ruoka valmiina,ei hirveästi osallistu kotitöihin,vapaat lähinnä pelaa tai katsoo leffoja. 

En haluaisi olla taas yksinäni,varsinkin kun on uusi vauva toisaalta tuntuu että katkeroidun tuon laiskan valehtevan narkin kanssa..ja häpeä,kun juuri palasimme yhteen parin vuoden eron jälkeen ja menimme vielä naimisiin..nyt on kavereiden luona,ollut jo monta tuntia,ilmoittamatta itsestään..kaljoittelemaan lähti,mutta miten voin tieää mitä oikeasti..neuvokaa,olen ihan solmussa,eikä ole ketään kenelle puhua

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti nyt heti mies pihalle ihan vaan jo lasten vuoksi ei ole heille hyväksi katsoa tuollaista. Sanot miehelle että sittenkun saa asiansa kuntoon niin katsotaan uudestaan, varmasti jaksat paremmin kun ei tarvitse katsella tuollaista miestä. Huumeiden käyttäjää ei kiinnosta mikään muu enemmän kuin se olotila minkä huumeilla saa, niin kauan kun hän jatkaa niin olette perheen kanssa toisella sijalla. Ansaitsette enemmän.

Vierailija
42/57 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 00:02"]

No mitäs teit alunperinkaan muksut nistin kanssa?

Ja jos kerran olet kotosalla niin eikö se ole sun hommasi tehdä kotitöitä ja ruokaa vai käykö tuo miehesi töissäkään?

[/quote]

Ap kyllä mainitsi miehensä käyvän töissä. Tottakai kotona oleva yleensä tekee ruoat, mutta siinä puolustan ap:ta, että tiedän miten kuormittavaa on palvella miestä joka on muuten vaikea. Kun mun mieheni on juomatta, on hän paremmalla tuulella ja auttaa enemmän vauvanhoidossa. Silloin teen ihan mielelläni ruokaa. Mutta kun mies ryyppää ja on ilkeä, niin olen sen verran uupunut että kaikki energiani menee arjenpyörittämiseen ja sinnittelemiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 00:04"]

Tiedän ettei helppoa,on kuitenkin siis ennenkin vieroittanut itsensä ko.aineesta.

Nyt kuitenkin inhottaa koko äijä,miks taas menny sortuun,just aloitettu uudestaan yhdessä,on töissä,ei juopottele enää ja vauvakin. Ei mene mitenkään sekaisin kun käyttää,vaan on lähes normaali,ettei välttämättä edes huomaa että käyttää. Muakin pystyi jonkinaika huijaamaan.

[/quote]

Mistä tiedät että vieroitti? Jos näin kävi, on ollut silloin vielä kyse ns."viihdekäytöstä". 

Todennäköisesti käytti myös silloin, luulit vain olevan kuivilla. Nisti valehtelee ja valehtelee, "haluaa" lopettaa jne. Niin käy todella harvoin, kun bupresta puhutaan. 

Ja vaikka kuinka ajattelee että "olisin huomannut jos olisi käyttänyt", se ei mene niin.

Raakaa faktaa. Ota lapset ja lähde. Pääseehän tuo vieroitukseen itsekseen jos niin haluaa ja laittaa elämänsä kuntoon ja voitte sitten palata aikanaan yhteen.

Vierailija
44/57 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

samaa mieltä kuin moni jo todennut. ap lasten ja itteskin takia sun on pakko päästä siitä miehestä eroon ! ei huumehörhöstä ole isäksi.

Vierailija
45/57 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 00:04"]

Tiedän ettei helppoa,on kuitenkin siis ennenkin vieroittanut itsensä ko.aineesta.

Nyt kuitenkin inhottaa koko äijä,miks taas menny sortuun,just aloitettu uudestaan yhdessä,on töissä,ei juopottele enää ja vauvakin. Ei mene mitenkään sekaisin kun käyttää,vaan on lähes normaali,ettei välttämättä edes huomaa että käyttää. Muakin pystyi jonkinaika huijaamaan.

[/quote]

Se ettei mene sekaisin, tarkoittaa vain ja ainoastaan sitä, että on käyttänyt jatkuvasti. Pakko vetää selvitäkseen "normaalista" elämästä. Täyspäiväisen nistin kanssa ap elelet.

Vierailija
46/57 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo töissä siis käy,ja antaa rahaa..ja toki teen kotitöitä kunolen kotona,mutta kun

mies ei tee mitään lomilla tai vapaapäivinä,ja kun palasin vauvan kanssa sairaalasta, piti heti alkaa siivoamaan,pyykkäämään,laittaa monta päivää narulla olleet pyykit kaappeihin ja likaiset tiskit koneeseen,niin ei sekään ihan reilua ole

Vierailija
47/57 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksen syvällä rintaäänellä: jätä se. Sulla ei ole vaihtoehtoja. Jos sillä on subu nappeja taskussaan ja lapset nappaa ne, käy huonosti. Heitä pihalle se vielä kun voit. Oman lapseni isä käytti myös subua. Jätin ennenkuin lapsi syntyi, on istunut viimeiset 4 vuotta lähes putkeen vankilassa, joten lapseni ei onneksi tiedä bio isästään. Elä jää tuleen makaamaan. Miehesi on varmasti taitava puhumaan sinut ympäri mutta ajattele lapsiasi hyvä ihminen! Se että käyttäytyy aineissa lähes normaalisti ei oikeuta että lasten pitäisi joutua olemaan tuossa tilanteessa!

Vierailija
48/57 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOS miehesi lähtisi hoitoon, sekin on läheiselle yhtä helvettiä. Paskaa sataa niskaan niin paljon ettei lapsien kanssa sitä jaksa eikä kuulukkaan jaksaa.

Eli ainoa vaihtoehto: lähde.

Hoitaa itsensä kuntoon: palaat yhteen kun viekkarit kaukana takana (eli ainakin monta kuukautta).

Ei hoida: et palaa.

Vierailija
49/57 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meidän tapauksessa mies lähtisi,koska olen asunnossamme päävuokralaisena,olen antanut miehelle jo valinnan,minä tai huumeet.

Vierailija
50/57 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 00:42"]

No meidän tapauksessa mies lähtisi,koska olen asunnossamme päävuokralaisena,olen antanut miehelle jo valinnan,minä tai huumeet.

[/quote]

Mitä odotat? 

-se nistin läheinen joka (onneksi) on vieroituksenkin, ihme ja kumma kyllä, sivusta nähnyt. Vaikka miehesi lähtisi hoitoonkin, et voi olla mukana kuviossa pitkään aikaan, koska sulla pienet lapset. Ja puhuu se sulle maat ja taivaat, mutta kuiville ei omin avuin pääse. Valitan.

Vierailija
51/57 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet hirveän itsekäs jos lapset joutuvat katsomaan tuollaista.

Olet mysö hirveän lapsellinen jatyhmä kun taas väänsit penskan muka rakkauden sinetiksi kun entisiäkin kärsiviä lapsia oli.

Turha itkeä täällä, säälittää lapsesi.

Vierailija
52/57 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ap kävi eilen miehesi kaljareissulla?

En kysy oikeasti ilkeilläkseni. Vaan että ymmärtäisit. 

Aika satavarma että ei jäänyt eilinen pelkkään bisseen. Bupre ja alko on muuten todella hengenvaarallinen yhdistelmä.

Voimia sinulle

Vierailija
53/57 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota subu lätkä ja liimaa lasten valokuvaan kiinni.isä joutuu haavoittaan lasten kasvot joka kerta kun pitää saada subua.sehän on sama mitä lapsille tapahtuu sydämessä...kysy mieheltä mikä on tärkeämpää ku subu...jos vastaus on lapset ja sinä,hoida kuntoutus paikka kpään a-kotiin jonne voitte mennä kaikki...ja jos vastaus on voi vittu tai vastaavaa ni anna menolippu ovesta ulos...

Vierailija
54/57 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 11:40"]

Ota subu lätkä ja liimaa lasten valokuvaan kiinni.isä joutuu haavoittaan lasten kasvot joka kerta kun pitää saada subua.sehän on sama mitä lapsille tapahtuu sydämessä...kysy mieheltä mikä on tärkeämpää ku subu...jos vastaus on lapset ja sinä,hoida kuntoutus paikka kpään a-kotiin jonne voitte mennä kaikki...ja jos vastaus on voi vittu tai vastaavaa ni anna menolippu ovesta ulos...

[/quote]

Mies vastaa tietenkin että ap ja lapset tärkeämpiä. Miten toteutuu käytännössä, eri asia. Olen kirjoittanut sen jo monesti, mutta en tod lähtisi lapsien kanssa mahdollista vieroitusta edes katsomaan. Se on todella raskasta, kaikille. Raivarit on aikas isoa luokkaa jne. Ei lasten katseltavaa touhua. Ja äidin voimavarat kuuluu pienille lapsille, ei aikuisella miehelle, vaikka onkin sairas. Ei minulla ole nisti-inhoa tms, todellakaan. Surullista se on.

Kuvasta vetäessään tuskin välittäisi, ja saahan sen pois.

Vierailija
55/57 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei subu ja alko oo kovinkaan vaarallista jos on tottunut käyttäjä. Mun ex myös entinen subunisti ja ihan tavallisesti se pysty dokaan. Mut joo eihän sitä subun käyttöö huomaa oikeen mitenkään, eivät ole sekaisin.

Vierailija
56/57 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 12:12"]

Ei subu ja alko oo kovinkaan vaarallista jos on tottunut käyttäjä. Mun ex myös entinen subunisti ja ihan tavallisesti se pysty dokaan. Mut joo eihän sitä subun käyttöö huomaa oikeen mitenkään, eivät ole sekaisin.

[/quote]

No todellakin  on ihan helvetin vaarallista. Älä puhu asioista joista et tiedä.

Vierailija
57/57 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 12:18"]

[quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 12:12"]

[/quote]

No todellakin  on ihan helvetin vaarallista. Älä puhu asioista joista et tiedä.

[/quote]

"Subutexin ja alkoholin yhteiskäyttö voi aiheuttaa hengityspysähdyksen, jolloin ihminen kuolee hengityskeskuksen lamaantumiseen ja lopulta hengityksen pysähtymiseen."

Ihan sama miten "tottunut" käyttäjä on. (Wau..)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kuusi