Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miehen huumeongelma

Vierailija
28.05.2014 |

Lasteni isä on alkanut jälleen käyttää huumeita,olemme olleet nyt vajaan vuoden naimisissa,vauva ja pari vanhempaa lasta. On siis käyttänyt ehkä vajaat puoli vuotta,ei muista tarkkaan tai ei halua kertoa. Olen alkanut epäillä ehkä pari kk sitten,ei myöntänyt. Pari viikkoa sitten paljastui kun löysin vessasta todisteita,sitten myönsi. Kertoi että lopettaa,haluaa lopettaa ja tekee sen lomalla,nyt siis ollut muutaman päivän kuivilla ja kärsii vieroitusoireita. Ollut todella kiukkuinen,saanut lapsetkinitkemään kun tiuskaissut pahasti,pyysi kyllä anteeksi

Miettinyt vaan tässä tulevaisuutta,haluanko jatkaa tuollaisen ihmisen kanssa,kun ei ole muutenkaan mikään paras kumppani..mm. odottaa että töistä tullessaan on ruoka valmiina,ei hirveästi osallistu kotitöihin,vapaat lähinnä pelaa tai katsoo leffoja. 

En haluaisi olla taas yksinäni,varsinkin kun on uusi vauva toisaalta tuntuu että katkeroidun tuon laiskan valehtevan narkin kanssa..ja häpeä,kun juuri palasimme yhteen parin vuoden eron jälkeen ja menimme vielä naimisiin..nyt on kavereiden luona,ollut jo monta tuntia,ilmoittamatta itsestään..kaljoittelemaan lähti,mutta miten voin tieää mitä oikeasti..neuvokaa,olen ihan solmussa,eikä ole ketään kenelle puhua

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 15:27"]

[quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 14:41"][quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 12:12"]

Ei subu ja alko oo kovinkaan vaarallista jos on tottunut käyttäjä. Mun ex myös entinen subunisti ja ihan tavallisesti se pysty dokaan. Mut joo eihän sitä subun käyttöö huomaa oikeen mitenkään, eivät ole sekaisin.

[/quote]

Kirjoitin tuon siis aiemmin, tarkoitin vaan, että jos on kovat tolet niin kyllä monet nistit juo. Käsittääkseni betsot, subi ja holi on se tappavin. Tiedän kyllä tapauksen jossa ensikertalainen kuoli subuun ja holiin.

Joku ajatuskatkos tuli kun kirjotin exän entinen subunisti. On siis sitä yhä edelleen. Ja minun korviini entinen subunisti kuulostaa lähes mahdottomalta yhtälöltä sitä mitä vierestä olen seurannut ja aiheesta lukenut.

Jos ei ero tule kysymykseen ja käyttö tuntuu mahdottomalta lopettaa niin korvaushoitohan on yksi mahdollisuus. Ei mene rahaa ja elämä rauhottuu kun ei tarvitse hyppiä koko ajan kaman perässä. Ei se elämä tietysti mitään täydellistä ole, käyttöähan sekin, mutta rahahuolet helpottavat.

Subunistit voivat olla oikeenkin skarppeja. Exänikin oli, komeimpia tuntemiani miehiä eikä ikinä ollut sekaisin. Kukaan ei tiennyt eikä arvannut edes hänen ystävänsä. Nykyään oma elämäni kyllä huomattavasti helpompaa kun ei tarvitse miettiä toisen addiktiota.

Paljon jaksamista teille mitä ikinä teettekään<3

[/quote]

Millainen on subunistin korvaushoito?Subutexhän on ON korvaushoitolääke entisille heroinisteille? Siinä olet kyllä oikeassa,että entiset subunistit ovat harvinaisia. On meinaan sen verran koukuttava aine,että vaatii aika paljon päästä siitä irti.Minun tuntemani nykyiset subunistit ovat ihmisraunioita,mutta jos muuten pitää itsestään huolta,kaipa sitä voi olla skarppikin käytöstä huolimatta. Joka tapauksessa voimia ap:lle ja hänen perheelleen!

Vierailija
22/57 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 15:38"][quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 15:27"]

[/quote]

Millainen on subunistin korvaushoito?Subutexhän on ON korvaushoitolääke entisille heroinisteille? Siinä olet kyllä oikeassa,että entiset subunistit ovat harvinaisia. On meinaan sen verran koukuttava aine,että vaatii aika paljon päästä siitä irti.Minun tuntemani nykyiset subunistit ovat ihmisraunioita,mutta jos muuten pitää itsestään huolta,kaipa sitä voi olla skarppikin käytöstä huolimatta. Joka tapauksessa voimia ap:lle ja hänen perheelleen!

[/quote]

Exä ollut suboxone korvaushoidossa, tosin ei sekään toiminut hänelle. Myös metadonia käytetään, mutta se vahingoittaa käyttäjää enemmän. Minun mielstäni korvaushoito on ihan yhtälailla käyttämistä, mutta sillä saadaan käyttäjät paremmin kiinni yhteiskuntaan sekä helpotetaan ja säännöllistetään käyttäjän elämää ja siksi tämä "huumeiden jakaminen" tulee edullisemmaksi yhteiskunnalle.

Exä tosiaan vetänyt kymmenen vuotta ja edes hänen parhaimmat ystävänsä ei tiedä asiasta, ei näy mitenkään ulospäin. Mitä nyt vähän saamaton välillä, mutta voisi olla sitä muutenkin toki. Äärettömän urheilullinen ja kovassa kunnossa. Itse pitää "fresseytensä" syynä sitä, ettei käytä muita päihteitä juurikaan. Lääkkeitä, joita monet nitkut vetelevät ohessa ei käytä ikinä.

Mielestäni subun kanssa ei eläminen ei ole mahdotonta, mutta on silti huomattavasti kuluttavampi ratkaisu kuin ero. Pidän alkoholismia huomattavasti perhe-elämää haittaavampana tekijänä. Joskin alkoholismista on paljon helpompi parantua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja seksiäkään meillä ei ole ollut moneen kuukauteen,mies väittää että johtui raskaudestani,synnytin siin n. 3vkoa sitten

Vierailija
24/57 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä huumeita?

Vierailija
25/57 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

voivoi

Vierailija
26/57 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bubrenorfiinia.ap.

Vierailija
27/57 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää laittaa valitsemaan. Kavereiden luo jos menee niin varmasti vetää. Pitää jättää kamat ja kaverit tai sitten eroatte.

Vierailija
28/57 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 23:47"]

Bubrenorfiinia.ap.

[/quote]

Siis onko se sama kuin Subutex?

Vierailija
29/57 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko lapsillekaan hyvä esimerkki tuollainen isä?

Vierailija
30/57 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietipä yksikin hyvä syy miksi tuollainen mies olisi hyvä elämässäsi.

Vierailija
31/57 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei käytä huumeita, mutta myös olettaa että ruoka on valmiina kun tulee töistä. Istuu lähinnä illat koneella ja on tosi huonolla tuulella. Ja minäkin olen siis äp-lomalla. Mieheni on todella huumevastainen mutta kaljaa kyllä menee. Tarkoitan ap tällä sitä, että kyllä samanlaisia ongelmia on monissa vauvaperheissä. Kuitenkin huumeidenkäyttö kuulostaa pelottavalta, siitä ei ole kokemusta ja sanoisin että miehen kyllä pitäisi mennä vieroitukseen.

Vierailija
32/57 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo subu on bubrea.

Valitan ap, siitä kamasta ei vierottauduta kovin helpolla eikä niin kovin usein tule käymään.

t. nistin läheinen

Vierailija
33/57 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 23:54"]

Joo subu on bubrea.

Valitan ap, siitä kamasta ei vierottauduta kovin helpolla eikä niin kovin usein tule käymään.

t. nistin läheinen

[/quote]

Ja niistä vieroitusoireista on lähes mahdotonta selvitä ilman mitään lääkettä. 3pv päästä iskee fyysisesti pahin osuus. Retkahtaa viimeistään silloin, kun ei hoidossa.

Vierailija
34/57 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bubrenorfiinia.ap.

[/quote]

Mikä se oN?

Vierailija
35/57 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 23:59"]

Bubrenorfiinia.ap.

[/quote]

Mikä se oN?

[/quote]

Subutex. Samaa lääkettä kuin heroiinivieroituksessa käytetään. Eli aika vahvaa kamaa.

Vierailija
36/57 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
37/57 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitäs teit alunperinkaan muksut nistin kanssa?

Ja jos kerran olet kotosalla niin eikö se ole sun hommasi tehdä kotitöitä ja ruokaa vai käykö tuo miehesi töissäkään?

Vierailija
38/57 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän ettei helppoa,on kuitenkin siis ennenkin vieroittanut itsensä ko.aineesta.

Nyt kuitenkin inhottaa koko äijä,miks taas menny sortuun,just aloitettu uudestaan yhdessä,on töissä,ei juopottele enää ja vauvakin. Ei mene mitenkään sekaisin kun käyttää,vaan on lähes normaali,ettei välttämättä edes huomaa että käyttää. Muakin pystyi jonkinaika huijaamaan.

Vierailija
39/57 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Subutex on ehkä pahin huume... Siitä on TOSI vaikea päästä eroon. Kyllä mä jättäisin tuollaisen miehen, jos vielä pieniä lapsia. Mieti lasten parasta!! Voittehan palata yhteen jos joskus pääsee eroon huumeista.

Vierailija
40/57 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 00:04"]

Tiedän ettei helppoa,on kuitenkin siis ennenkin vieroittanut itsensä ko.aineesta.

Nyt kuitenkin inhottaa koko äijä,miks taas menny sortuun,just aloitettu uudestaan yhdessä,on töissä,ei juopottele enää ja vauvakin. Ei mene mitenkään sekaisin kun käyttää,vaan on lähes normaali,ettei välttämättä edes huomaa että käyttää. Muakin pystyi jonkinaika huijaamaan.

[/quote]

Eihän se mitään ole vieroittanut jos taas käyttää. Älä kiellä tätä vakavaa ongelmaa, koska sellainen se todellakin on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yhdeksän