Mieheni voitti juuri hopeaa lätkän MM-kisoissa Minskissä. Kysy jotain.
Paitsi että turha kysyä kuka hän on, ette saa vastausta :)
Kommentit (75)
Pronssi voitetaan, hopea hävitään.
Oliko miehesi hyviä? Kuka niistä oli paras? Tai niin ei pitänyt kysyä nimiä vaan kysyn siis, että oliko niillä kuinka iso?
Olitko perillä missä aamiaistaan nautti?
[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 23:21"]
[/quote]
Ei koske MM-kisoja 2014. Suomalaiset voittivat kultaa urheilijamaisella käytöksellään.
[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 23:20"]
Eli miehes on mielikuvituksen tuotetta
[/quote]
Hah, siihen nähden pelottavan elävältä tuo vaikuttaa :)
[/quote]
Kuinka vaan :) Minulle mitali oli voitettu.
Jännititkö matsia?
[/quote]
Jännitin!!! Hyvä että olen vieläkään toipunut siitä. En ollut enää finaaleissa paikan päällä, mutta tv:stä sitten.
[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 23:22"]
Oliko miehesi hyviä? Kuka niistä oli paras? Tai niin ei pitänyt kysyä nimiä vaan kysyn siis, että oliko niillä kuinka iso?
[/quote]
Minusta hän on hyvä, mutta olen varmaan puolueellinen sanomaan :) Niillä kuinka iso?
[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 23:22"]
Olitko perillä missä aamiaistaan nautti?
[/quote]
Tätä en ymmärrä?
Kysy siltä mieheltäsi että miksi Erkka ei itse pidä puheita joukkueelle aikalisällä, vaan laittaa kakkoskoutsin asialle?
Miksi ihmeessä? Kaikki muut valmentajat kyllä itse puhuu...
[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 23:23"]
[/quote]
Ei koske MM-kisoja 2014. Suomalaiset voittivat kultaa urheilijamaisella käytöksellään.
[/quote]
Kerrankin ;)
[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 23:30"]
Kysy siltä mieheltäsi että miksi Erkka ei itse pidä puheita joukkueelle aikalisällä, vaan laittaa kakkoskoutsin asialle?
[/quote]
Se on sama mitä kysyn lätkästä kotona, siitä ei mulle syväanalyysiä anneta... Joka on vähän kurjaa, toisaalta täytyisi kai olla tyytyväinen kun ei tuo "töitä kotiin."
[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 23:32"]
[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 23:30"]
[/quote]
Se on sama mitä kysyn lätkästä kotona, siitä ei mulle syväanalyysiä anneta... Joka on vähän kurjaa, toisaalta täytyisi kai olla tyytyväinen kun ei tuo "töitä kotiin."
[/quote]
En mä mitään syväanalyysia pyytänyt, vaan kysyin että miksi ei Erkka itse pidä palopuheita aitiossa kuten kaikki muut valmentajat tekee.
[quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 12:40"][quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 12:36"]
Hopeaa voitti KOKO joukkue, hienoa jellonat! mieheni voitti ässä-arvassa,ja suu loksahti auki, kysykää jotain :D kaikkea kanssa täällä kirjoitellaan ja tuodaan julki,ollaan nuoria ja lapsellisia, tyttöystävät ja vaimot ei muuten saa huomiota , Jerellä on 2 tyttöystävää ja jollain muulla voi olla kans
[/quote]
???
[/quote]
Niinpä :D
Missä hänen proteesinsa sijaitsee? Jalassa, kädessä, muulla?
Eiks tuon koulutustiedon perusteella pysty jo aika hyvin pääsemään jäljille? Kandi ja pari ammatillista pätevyyttä vai miten se meni....
Eli miehes on mielikuvituksen tuotetta