Mieheni voitti juuri hopeaa lätkän MM-kisoissa Minskissä. Kysy jotain.
Paitsi että turha kysyä kuka hän on, ette saa vastausta :)
Kommentit (75)
Oliko miehesi hyviä? Kuka niistä oli paras? Tai niin ei pitänyt kysyä nimiä vaan kysyn siis, että oliko niillä kuinka iso?
[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 23:21"]
Pronssi voitetaan, hopea hävitään.
[/quote]
Ei koske MM-kisoja 2014. Suomalaiset voittivat kultaa urheilijamaisella käytöksellään.
[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 23:20"]
Eli miehes on mielikuvituksen tuotetta
[/quote]
Hah, siihen nähden pelottavan elävältä tuo vaikuttaa :)
[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 23:21"]
Pronssi voitetaan, hopea hävitään.
[/quote]
Kuinka vaan :) Minulle mitali oli voitettu.
[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 23:21"]
Jännititkö matsia?
[/quote]
Jännitin!!! Hyvä että olen vieläkään toipunut siitä. En ollut enää finaaleissa paikan päällä, mutta tv:stä sitten.
[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 23:22"]
Oliko miehesi hyviä? Kuka niistä oli paras? Tai niin ei pitänyt kysyä nimiä vaan kysyn siis, että oliko niillä kuinka iso?
[/quote]
Minusta hän on hyvä, mutta olen varmaan puolueellinen sanomaan :) Niillä kuinka iso?
[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 23:22"]
Olitko perillä missä aamiaistaan nautti?
[/quote]
Tätä en ymmärrä?
Kysy siltä mieheltäsi että miksi Erkka ei itse pidä puheita joukkueelle aikalisällä, vaan laittaa kakkoskoutsin asialle?
Miksi ihmeessä? Kaikki muut valmentajat kyllä itse puhuu...
[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 23:23"]
[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 23:21"]
Pronssi voitetaan, hopea hävitään.
[/quote]
Ei koske MM-kisoja 2014. Suomalaiset voittivat kultaa urheilijamaisella käytöksellään.
[/quote]
Kerrankin ;)
[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 23:30"]
Kysy siltä mieheltäsi että miksi Erkka ei itse pidä puheita joukkueelle aikalisällä, vaan laittaa kakkoskoutsin asialle?
Miksi ihmeessä? Kaikki muut valmentajat kyllä itse puhuu...
[/quote]
Se on sama mitä kysyn lätkästä kotona, siitä ei mulle syväanalyysiä anneta... Joka on vähän kurjaa, toisaalta täytyisi kai olla tyytyväinen kun ei tuo "töitä kotiin."
[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 23:32"]
[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 23:30"]
Kysy siltä mieheltäsi että miksi Erkka ei itse pidä puheita joukkueelle aikalisällä, vaan laittaa kakkoskoutsin asialle?
Miksi ihmeessä? Kaikki muut valmentajat kyllä itse puhuu...
[/quote]
Se on sama mitä kysyn lätkästä kotona, siitä ei mulle syväanalyysiä anneta... Joka on vähän kurjaa, toisaalta täytyisi kai olla tyytyväinen kun ei tuo "töitä kotiin."
[/quote]
En mä mitään syväanalyysia pyytänyt, vaan kysyin että miksi ei Erkka itse pidä palopuheita aitiossa kuten kaikki muut valmentajat tekee.
[quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 12:40"][quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 12:36"]
Hopeaa voitti KOKO joukkue, hienoa jellonat! mieheni voitti ässä-arvassa,ja suu loksahti auki, kysykää jotain :D kaikkea kanssa täällä kirjoitellaan ja tuodaan julki,ollaan nuoria ja lapsellisia, tyttöystävät ja vaimot ei muuten saa huomiota , Jerellä on 2 tyttöystävää ja jollain muulla voi olla kans
[/quote]
???
[/quote]
Niinpä :D
Eiks tuon koulutustiedon perusteella pysty jo aika hyvin pääsemään jäljille? Kandi ja pari ammatillista pätevyyttä vai miten se meni....
Eli miehes on mielikuvituksen tuotetta