Epärealistiset kuvitelmat omasta ulkonäöstä:
oletteko törmänneet ihmisiin, jotka kuvittelevat olevansa suurinpiirtein huippumalleja, vaikka oikeasti ovat ihan tavallisia tallaajia? Esiintyykö tällaista enemmän naisten vai miesten kohdalla?
Kommentit (49)
Huippumalli ei tarkoita minusta kaunista, huippumallit kun on usein sellaisia kasvoista oudon näköisiä ja vartalolta luuviuluja. Harva kuvittelee tai edes haluaa olla sellainen. Uskon että moni haluaisi olla enemmänkin missityyppiä. (Siis sellaista vanhanaikaista oikeasti naamasta kaunista missityyppiä)
[quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 00:46"]
[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 22:26"]
Kun ikää tulee joskus se itsetunto kasvaa vaikka ulkonäköä ei enää ole. Minusta hyvä itsetunto on hyvä juttu, mutta sellainen epärealistisuus ei. Saa toki ihastua kehentahansa
aikuiseen, mutta sellainen realistinen näkemys on hyvä silti.
[/quote]
Onneksi mulla ei ollut semmoista realistista näkemystä, kun ylipainoisena nelikymppisenä persjalkaisena tavistanttana iskin nykyisen aviomieheni, joka on hoikka ja minua 10 vuotta nuorempi ;-)
[/quote]
Realisimi ei tarkoita itsensä vähättelyä. Nuoret naiset piiskaavat itseään kaikista pikku virheistä vanhemmiten sitä antaa anteeksi ne ja tajuaa, että naisellisuus on jo monesta miehestä se kiinnostava juttu :)
Koska sait vastakaikua olit ihan realistinen. Sinulla on aivan varmasti avuja joita et itse näe.
[quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 01:54"]
joo tässä https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-frc3/t1.0-9/184937_3711686365275_17049702_n.jpg Tissit on erittäin tärkeä muistaa laittaa tyrkylle joka kuvaan, mitä itsestään julkaisee.
[/quote]
Joku nainen laittoi tämän? Liian paljastelevaa pukutumista, mutta vartalo on oikeasti kauniin näköinen.
Liikaa meikkiä, mutta ihan nätti.
[quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 01:54"]
joo tässä https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-frc3/t1.0-9/184937_3711686365275_17049702_n.jpg Tissit on erittäin tärkeä muistaa laittaa tyrkylle joka kuvaan, mitä itsestään julkaisee.
[/quote]
No jos toi ei oo se kuuluisa wt, niin en tiedä mikä sitten on :D
[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 21:14"]
Jokaisen naisen sisällä asuu pieni prinsessa.
[/quote]
Mun sisällä asuu ritari!
Osa naisista on sokeita toisten naisten viehätysvoimalle.
Muistan ku tossa pari vuotta takaperin tapailin yhtä itseäni vanhempaa hyvin itsekeskeistä miestä. Kertoi että kaverinsa oli kysyny että onko Se, siis minä, ees hyvännäkönen niin oli kuulema vastannj näin "No se on sellanen perus mallin näköinen, muistuttaa vähän alienia, on kans aika lyhyt. Isot tissit sillä kyllä on, mutta ne roikkuu aika paljon, vähän ku torpedorukkaset ilman rintaliivejä." Mietin että oisko pitäny itkeä vai nauraa. Dumppasin tyypin joku kuukaus myöhemmin, sen jälkeen soitteli ja pyysi vaimoksi kun olen kuulema niin täydellinen. Oli minua 4v vanhempi, ei taivas mikä urpo :D
Mulla on Yks kaveri joka aina miehensä kanssa riideltyään sanoo "miks oon ton kanssa kun saisin IHAN KENET VAAN". Kerran sit tokaisin että et mun miestä ainakaan niin vastas naama nyrpeänä "no en mä sitä haluais". Eli rivien välistä luettuna ajattelee todella että saisi vaikka mun mieheni jos vaan itse haluaisi. En tiedä kumpi loukkasi enemmän, naamannyrpistely mun miehelle vai se, että olisi valmis viemään vaikka parhaan kaverinsa miehen jos olisi mieluinen.
Sanoo edelleen tuota lausetta, vaihtunut vaan muotoon "saisin kenet vaan mä haluan".