Olenko liian pitkä nainen?
Olen siis 185cm.
Olen jo aikuinen, mutta silti välillä "hävettää" pituuteni.
Kommentit (99)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 22:11"]
No mä olen 172 cm pitkä ja olen koko ikäni kuullut näitä "siis miten sä voit olla noin pitkä?!"-juttuja. Siis vain ja ainoastaan naisilta, ikinä en ole miehiltä mitään kuullut.Ja naiset nimenomaan seurassani puhuvat kuinka kivaa on olla pieni ja söpö, eikä mikään hongankolistaja. Huoh.
Joo, sama juttu. Mä olen 180 cm ja kuullut näitä "onneks mä en oo noin pitkä"-kommentteja lapsesta asti.Mutta musta kasvoi ihan hyvä :) Käytän edelleen melkein 20 cm korkoja ja ryhti on hyvä. Mä näytän hemmetin hyvältä. Kateellisia ne pätkät on :)
Eivät ole.
Kukaan nainen ei olisi noin pitkä jos pituutensa saisi valita. Tämä on fakta. Mutta voit toki selitellä itsellesi mitä haluat.
Typerys. Olen 178 cm ja en valitsisi muuta pituutta, koska olen tottunut tähän. En minä voi tietää millaista on olla 165 cm, koska olin sen mittainen hetken, lapsena. Ja TÄMÄ on fakta. Selittele sinä mitä selittelet 😂
>yli 170
>nainen
Huutista hongankolistajille!
Tuollaiset onneksi en ole noin pitkä-kommentit on vähän samaa tasoa kuin lihaksikkaalle miehelle todetut en itse haluaisi olla noin iso tai laihalle naiselle sanotut en itse haluaisi olla noin laiha-kommentit. Jos et oikeasti haluaisi, ei sitä tarvitsisi sanoa ääneen. Minulle ei lyhyenä ja lihavana kukaan koskaan sano, ettei haluaisi mittojani - no ei tietenkään, koska se on selvä juttu :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mä olen 172 cm pitkä ja olen koko ikäni kuullut näitä "siis miten sä voit olla noin pitkä?!"-juttuja. Siis vain ja ainoastaan naisilta, ikinä en ole miehiltä mitään kuullut.Ja naiset nimenomaan seurassani puhuvat kuinka kivaa on olla pieni ja söpö, eikä mikään hongankolistaja. Huoh.
Joo, sama juttu. Mä olen 180 cm ja kuullut näitä "onneks mä en oo noin pitkä"-kommentteja lapsesta asti.Mutta musta kasvoi ihan hyvä :) Käytän edelleen melkein 20 cm korkoja ja ryhti on hyvä. Mä näytän hemmetin hyvältä. Kateellisia ne pätkät on :)
Eivät ole.
Kukaan nainen ei olisi noin pitkä jos pituutensa saisi valita. Tämä on fakta. Mutta voit toki selitellä itsellesi mitä haluat.
Typerys. Olen 178 cm ja en valitsisi muuta pituutta, koska olen tottunut tähän. En minä voi tietää millaista on olla 165 cm, koska olin sen mittainen hetken, lapsena. Ja TÄMÄ on fakta. Selittele sinä mitä selittelet 😂
Toisaalta et edusta poikkeavaa vaan juurikin naisen ihannepituutta, että siinä mielessä kommentillasi ei ole oikein painoarvoa. Entä jos olisit 190 cm?
Vierailija kirjoitti:
>yli 170
>nainen
Mikä mäyräkoira siellä inisee? Ei kuulu kun ääni tulee sieltä polvieni korkeudelta :D Toivottavasti päädyt pitkien naisten tallomaksi, minä nauran vieressä.
Vierailija kirjoitti:
Tuon pituisen naisen on tosi vaikee löytää miestä, koska nykymiehet on kääpiöitä. Itse 183cm.
Tarvitseeko miehen muka olla pidempi kuin nainen? Nykymiehet ovat pidempiä kuin edeltäjänsä. Outo juttu, että ihmisten pituus kasvaa koko ajan, vaikka ruoka on pitkään ollut laadukasta.
Mä oon 187,3cm ja 68kg. mulla on MIESTEN koon 45 kengät:/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät ole.
Niin ja onneksi on aina niitä 2-metrisiä miehiä. Jos kaikki miehet olisi 150cm tumppeja, niin kyllä se sitten voisi harmittaa kun ei saa tuntea olevansa pieni nainen vahvan uroksen kainalossa.
Vierailija kirjoitti:
Tuollaiset onneksi en ole noin pitkä-kommentit on vähän samaa tasoa kuin lihaksikkaalle miehelle todetut en itse haluaisi olla noin iso tai laihalle naiselle sanotut en itse haluaisi olla noin laiha-kommentit. Jos et oikeasti haluaisi, ei sitä tarvitsisi sanoa ääneen. Minulle ei lyhyenä ja lihavana kukaan koskaan sano, ettei haluaisi mittojani - no ei tietenkään, koska se on selvä juttu :D
Totta osin, mutta muuta paskaa saa lyhyt mies enemmän kuin bajamaja.
Ihan oikeasti nyt herätys. Ymmärrän kyllä, että täällä mt-palstalla voi omia fantasioitaan tuoda julki ja purkaa omaa pahaa oloa. Silti ei teitä 185cm naisia tai 2m miehiä näy kuin kerran päivässä (olen töissä Helsingin keskustassa myyjänä ja näen ~tuhansia ihmisiä päivittäin ihan läheltä) 180cm nainen on yhtä harvinainen kuin 195cm mies muutamia. On se hassua, että täällä niitä löytyy kuin Hollannissa oltaisiin. Ja vielä miesten kokoiset naiset/tytöt eivät ole kauhean feminiinisen näköisiä ainakaan omasta mielestäni ja ~175cm on aikalailla maksimipituus, jotta kiinnostuisin. t: m23v (189cm)
Liian pitkä mihin ja kenen/keiden mielestä + miksi?
Minulla on 2 poikaa, toinen on 195 cm ja toinen 197 cm. Eivät hekään ole LIIAN pitkiä, vaikkakin
tilauslennolla oleva jalkatila on liian ahdas. Hekin ovat tympiintyneet jatkuvaan pituutensa päivittelyyn.
Kaikki ovat arvokkaita, riippumatta pituudesta, kengän koosta, ruumiin rakenteesta yms.
Ole sinäkin ja kanna itsesi ylpeydellä <3 !
t. äiti 173 cm
Vierailija kirjoitti:
>yli 170
>nainen
Inc el ma nlet voi mennä takaisin ylikselle, moe!
Pitkä_tyttö kirjoitti:
Mä oon 187,3cm ja 68kg. mulla on MIESTEN koon 45 kengät:/
Ne on jenkkijuttuja ne miesten ja naisten kenkien koot. Eurooppalainen kengännumero 45 on sama sekä miehille että naisille.
Ette te mitään liian pitkiä ole. Muut on vaan ni lyhyitä persjalkoja.
Vierailija kirjoitti:
Nam olet oikean pituinen nainen.
Minusta tuli suvun tappi, jopa omaa äitiä 10 senttiä lyhyempi. Omat serkkutyttöni ja poikani ovat kaikki +185-senttisiä.
Kyllä ainakin minä ihailen vieläkin pitkiä naisia ja etenkin pitkiä sääriä, jotka jatkuvat ja jatkuvat. Olen käsittääkseni umpihetero, mutta väkisinhän sitä jää katsomaan uljasta, pitkää naista kadulla ihan vahingossa.
Vierailija kirjoitti:
Liian pitkä kenelle?
Miehelle
170 cm ehdoton raja naiselle. Sen jälkeen mittasuhteet "venyvät" ja mahdollinen sievä olemus katoaa. Siis huom! tuon rajan täyttyminen yksinään ei takaa mitään! Jos on esim. läski tai muuten ruma, sellaista ei sieväksi kutsuta vaikka alle 170 cm olisikin!
Se tunne, kun tinskumätsi osoittautuu 181cm pitkäksi. 🙄 Älykäs, mukava ja liikunnallinen nainen, mutta ei vaan pysty.
Eivät ole.