Olenko liian pitkä nainen?
Olen siis 185cm.
Olen jo aikuinen, mutta silti välillä "hävettää" pituuteni.
Kommentit (99)
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 15:44"]
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 15:37"]
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 15:20"]
[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 23:24"]
Olet. Hoikkanakin aina iso ja maskuliininen. Korkojen kanssa yli 190cm =(
[/quote]
Oletpas hölmö. Ei pitkä nainen todellakaan ole aina maskuliinen, itse asiassa harvemmin,koska pitkillä on silmää miellyttävät mittasuhteet.
[/quote]Pituus on yhteydessä käsien ja jalkojen kokoon, joten pitkä nainen on maskuliininen. Lyhyt mies voi kasvattaa lihaksia, mutta pitkä nainen ei voi pienentää luitaan. Mutta molemmilla on ihailijansa.
-Mies 29v-
[/quote]
Tämä on totta. Yleensä pitkillä naisillla on pitkät kanootit jalkoina ja isot kourat. Se tekee maskuliiniseksi. Ei voi olla siroa 37 jalkaa kun ei ne pysyisi pystyssä pienillä jaloilla :)
[/quote]
Kateusko täällä puhuu?
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 15:22"]
Todellakin siinä Suomen pisimmät treffit se pitkä nainen, upea tyyppi! Itse olen 178cm, enkä vieläkään (ikää melkein 40v) ole noin sinut pituuteni kanssa.
[/quote]
Mikä sen naisen nimi on?
En tykkää. 165-170 nainen on kiva. T.195cm
Tässä just taas ihaillen tänään katselin töissä 183cm pitkää blondia kolleeganaista. On kyllä nam!
Pitkät naiset on upeita, ite oon 177 ja vaimo 185, käyttää korkokenkiä, herranjumala kun on todella ilo silmälle. Ja kun on muutenkin kaikki kohallaan luonnetta myöden, niin mikäs on miehen ollessa.
Se danita on upee pitkäksi naiseksi mut liian moni näyttää rumalta jos on joku +175 pitkä ja eritoten +180
Moi kaikki pitkät naiset.
Muistakaa kuitenkin lähestyä niitä lyhyempiäkin miehiä, itse! Usein, lähes aina, teitä lyhyemmät miehet eivät uskalla tai halua itse lähestyä, koska ovat melko varmoja että etsitte vain itseänne pidempää miestä.
No sekin on ymmärretävää, ja ihan ok, mutta jos olette sitä mieltä että jossain on teitä lyhyempi mies johon voisittte tutustua ja joka voisi kiinnostaa panokaverina tai kumppanina, niin menkää ihmeessä tekemään rohkeasti tuttavuutta!
Miehetähän eivät nimitääin juuri ikinä pane pahakseen sitä, että nainen lähestyy... eivät silloinkaan, jos eivät itse olisi kiinnostuneita. Miehelle se on aina kunnia-asia, jos saa naiselta oma-aloitteista huomiota, ja mies on siitä hyvillään.
Ja jos nainen on miestä vielä pidempi, ja tulee antamaan huomiota, niin siinähän ego heittää jo voltteja ilmassa!
Että rohkeesti vaan, pitkät mimmit, juttelemaan ja iskemään lyhyempiäkin miehiä!!
Tarkennetaan vielä sen verran, että tämä koskee aikuisia miehiä... teinipojat eivät useinkaan ole itsensä eivätkä minkään muunkaan asian kanssa sinuja, vaan elävät "yleisten normien paineessa" joka tarkoittaa sitä, että he kuvittelevat että heidän täytyy käyttäytyä ja elää ja puhua ja kohdella naisia jollain tietyllä tavalla.
Semmoiset 25 ja siitä yli, puhumattakaan meistä nelikymppisistä, osaavat jo paremmin suhteuttaa asioita.
Minulle et ole. Sinulla on vielä kasvuvaraakin ;)
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 15:44"][quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 15:37"]
[/quote]
Oletpas hölmö. Ei pitkä nainen todellakaan ole aina maskuliinen, itse asiassa harvemmin,koska pitkillä on silmää miellyttävät mittasuhteet.
[/quote]Pituus on yhteydessä käsien ja jalkojen kokoon, joten pitkä nainen on maskuliininen. Lyhyt mies voi kasvattaa lihaksia, mutta pitkä nainen ei voi pienentää luitaan. Mutta molemmilla on ihailijansa.
-Mies 29v-
[/quote]
Tämä on totta. Yleensä pitkillä naisillla on pitkät kanootit jalkoina ja isot kourat. Se tekee maskuliiniseksi. Ei voi olla siroa 37 jalkaa kun ei ne pysyisi pystyssä pienillä jaloilla :)
[/quote] Heh, minä olen 182 cm ja jalkani koko on 37 :D
Tässä yksi yli 180 senttinen. Onko paha?
http://www2.pictures.zimbio.com/pc/Erin+Heatherton+2010+Victoria+Secret+Fashion+ij1Pi1Pr7eXl.jpg
[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 23:28"]
[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 21:51"]
[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 21:17"]
Pelottaa myös, miten tyttärelle käy. On nyt 12-vuotias ja pituus 160 cm. Luokan pisin. Isä 2 m, äiti 170 cm. Mitä tästä tulee? Hirvittävän pieniltä näyttivät kevätjuhlissa samanikäiset pojat, toisaalta elämä alkaa vasta lukion jälkeen. Onko teidän mielestänne toivoa? On saanut hymypatsaan ym. jo pari vuotta sitten, että sentään sosiaalinen ja ystävällinen osaa olla.
[/quote]
Mitä alapeukutatte, tuskin 160 cm on loppupituus. Jos olisi, en olisi huolissani, mutta en haluaisi (ja tuskin tytär itsekään), että olisi isänsä tapaa parimetrinen.
[/quote]
Alapeukutetaan siksi, että hymypatsaat, lukiot, sun muut, eivät nyt liity mitenkään tähän keskusteluun eli pituus asiaan. Pysyisit asiassa.
[/quote]
No sorry, mutta kyllä se ihmisen luonne ja muut avut vaikuttavat myös elämään fyysisten ominaisuuksien lisäksi. Jos on pitkä honkkeli, kyllä se vaikuttaa ihmisen elämään, halusi tai ei. Mutta on myös kiva, jo1s ei fysiikka miellytä, niin luonne on sentään hyvä. Ja todellakin kokemuksesta tiedetään mieheni kanssa, että kaikki lukion jälkeen tapahtuva opiskelu on sitä oikeaa opiskelua, siihen asti kaikki on suurta preliä ja kirjoitusta. Yhden aikakauden loppua. Lapsellemme toivomme tietenkin parasta, vaikka ohessa pelkäämme pahinta.
Minä oon 20-vuotias, 183 cm, kengänkoko 37 ja sormet pienet kuin lapsella. Kummitäti aina ihmettelee, että miten mun jalat jaksaa noin pitkää kroppaa kannatella. :)
[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 21:17"]Pelottaa myös, miten tyttärelle käy. On nyt 12-vuotias ja pituus 160 cm. Luokan pisin. Isä 2 m, äiti 170 cm. Mitä tästä tulee? Hirvittävän pieniltä näyttivät kevätjuhlissa samanikäiset pojat, toisaalta elämä alkaa vasta lukion jälkeen. Onko teidän mielestänne toivoa? On saanut hymypatsaan ym. jo pari vuotta sitten, että sentään sosiaalinen ja ystävällinen osaa olla.
[/quote]
Mä olin 12-vuotiaana luokan pisin, mutta siihen se kasvu loppuikin :D silloin 160cm, nyt kolmekymppisenä 164 ja varmasti joka ikinen ala-asteluokkalainen poika on nyt minusta pitempi :D äiti on minun pituinen ja isä 180 cm tms.
[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 21:04"]Ei muuta kuin lentopalloilijoita tsekkaamaan.
[/quote]
Nuorten miesten keskipituus taitaa olla samaa luokkaa, minun vaimo sanoi olevansa juuri 185 senttinen, itse olen virallisesti mitattu 188 senttiseksi, ja oli vain niin että vaimo oli meistä se vähän pidempi. Naisia jotka eivät käy inttiä ei kai missään vaiheessa edes mitata virallisesti. Koskaan kysy naisen pituutta tai painoa, mutta olen huomannut että naiset mielellään pyöristävät alaspäin ja miehet voivat poikkana valehdella pituuttaan ylöspäin senttikaupalla.
Min olen 178-senttinen ja joudun käyttämään korokkaita buutseja ja kävelykenkiä ollakseni sinun mittaisesi. Ja käytänkin - joka päivä!
Olen viisikymppinen ja teini-ikäisestä asti olen nauttinut siitä, että olen selvästi pitempi kuin useimmat muut, miehet mukaanlukien. Pitkänä olemisessa on jotain sellaista sisäsyntyistä uljasta tunnetta, jota keskipituinen ei voi tuntea edes keittiötikkaille kiivettyään. Tiedän tämän, koska minulla on lähemmäs kaksimetristen sukulaismiesten ympäröimänä orpo, pätkämäinen olo, joka ei lievity ennen kuin pääni keikkuu porukan korkeimpien joukossa. Ottaisin mielelläni muutaman sentin lisää, kiitos.
Olin koulussa niin tylsä, että minusta ei löytynyt muuta kiusaamisen aihetta kuin silmälasit ja pituus, eikä niistäkään riittänyt kovin moneksi kerraksi, kun en jaksanut loukkaantua. Joskus joku nousuhumalainen nainen on käynyt huomauttelemassa, mutta niissä tilanteissa olen voinut päätellä, että olen tietämättäni kolhaissut häntä kompleksiin. Ja kuten olen aiemminkin sanonut, paras vastaus möläytykseen "en mä ainakaan noin pitkä haluis olla" on "sinä et halua olla pitkä etkä olekaan, minä taas haluan olla ja olen - asiahan on juuri niin kuin sen pitääkin olla!" :)
Giidos giidos vaan sulleggin?
Minä olen 11 v tyttö ja 160 pitkä? Ja terkkarin mielestä on ihan normaalia vähän pidempi. Pojilla on vasta murrosikä tulossa ja siinä ke kiitä ohi kovaa vauhtia!
Naisen pituus ei minua haittaa, vaan se, että hän miettii koko ajan pituuttaan. Ja se, että hän miettii koko ajan onko nyt varmasti sopiva minulle, miehelle. Itsevarma nainen tekee vaikutuksen.
Ihana amazoni. Vielä jos tykkäät femdomista niin 5/5
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 15:37"]
[/quote]
-Mies 29v-
[/quote]
Tällä miehellä on selvästi jotain kompekseja itsensä kanssa. Pituus, tai siis lyhyys, kenties.
En ole koskaan nähnyt pitkää naista, jolla kädet ja jalat eivät olisi suhteessa kokonaisuuteen. Joitain todella pitkiä miehiä olen nähnyt, joilla on kokoonsa nähden todella suuret kädet.
Katselen mielelläni pitkiä naisia, jotka myös uskaltavat olla naisellisia, korkokenkineen. Upeita, pitkäsäärisiä.
t. eräs mies (valitettavasti ei teräsmies)