naiset eivät osaa ajaa autoa
En muuten pidä muslimeista, mutta tässä asiassa olen samaa mieltä heidän kanssaan. Naisen paikka ei ole ratin takana.
Naiset eivät osaa parkkeerata ja ajavat aina alinopeutta. Meno on kaikinpuolin munatonta ja auton käsittelystä ei tule mitään. Aina naisen takana ollessa alkaa vituttamaan.
T: Rattimies
Kommentit (39)
Niin joo, eihän siitä kauan ole, kun tehtiin tutkimus, jossa otettiin huomioon just ne ajetut kilsat. Ikävä pettymys rattimiehelle, mutta siinä todettiin naisten olevan ylivoimaisesti parempia kuskeja. Erityisesti kuolonkolarien aiheuttajista suurin osa oli miehiä. Eikä ihme, eilen kun ajelin kaikessa rauhassa kuuttakymppiä rajoituksen mukaan, niin kolme miestä ohitti minut n. kilometrin pätkällä ja ajoivat siis vähintään 80:aa. Tänään ajoin satasen alueella himpun yli satasta ja kas, kaksi perässäni roikkunutta miestä ohitti, heti sen jälkeen alkoi 80: n alue ja miehet jatkoivat sitä ehkä sataakahtakymppiä.
Eipä ne miehetkään osaa. Ammattiautoilijamies ajoi parkkiruudussa olevaa autoa päin. Kortti pois tämmöisiltä, hyhhyh.
Ja mikä hemmetti tässä on, että aina tämä sama klisee tulee vastaan tällä palstalla? Yritä jo oppia, että asia ei ole näin.
Ajotaidon määrää ajokokemus ja taidot, ja nämä ei ole sukupuolisidonnaisia. Moni nainen ajaa vähän, niin, mutta on myös jokapäiväisesti ajavia ja työkseen autoilevia naisia.
Miehissä on aivan yhtä pajon asennevammaisia kuskeja kuin naisissa. Miesten asennevammat ovat yleensä (ja dokumentoidusti) sitä luokkaa, että ajetaan riskialttiisti, keula kiini edellä ajavan puskurissa, ylinopeutta ja vaarallisia ohituksia, aiheutetaan riskitilanteita.
Oma huomio: hitaasti ajavissa (selkeä alinopeus) on enemmistö keski-iänohittaneita miehiä. Voi olla, että tämä on myös persoonallisuuskysymys, ei siis sukupuolikysymys.
Ja kyllä:osaan parkkeerata taskuun. En aja alinopeutta. Olen hyvä kuljettaja, kyydissäni ei hermostuta eikä pelätä. Päästän AINA suojatiellä kävelevän ihmisen ensin. Esimerkkinä vaan. Ja olen nainen.
Joo, en osaa. Mulla 0 ylinopeussakkoa enkä ole rutannut autoa kertaakaan. Ajan päivittäin. Saan ostokset kotiin kaupasta ja lapset harrastuksiin, muuta autoilu ei mulle merkitse.
t. Nainen
höpöhöpö ole sinä mies siellä hiljaa
Mikä siinä on oikeasti, että naiset eivät saisi nauttia autoilusta tai vähästä revittelystä? Ei mulla esim. työmatkoilla ole lapset milloinkaan mukana ja samaa tahtia (helvetinmoista ylinopeutta) ajan kuin miehetkin. Miten se tekee minusta autoa ajavan transun mutta miehestä tosimiehen. Ps. Mulla ei ole Ford Galaxya yms. tai muutakaan munaperhemallia.
[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 21:24"]
Ja mikä hemmetti tässä on, että aina tämä sama klisee tulee vastaan tällä palstalla? Yritä jo oppia, että asia ei ole näin.
Ajotaidon määrää ajokokemus ja taidot, ja nämä ei ole sukupuolisidonnaisia. Moni nainen ajaa vähän, niin, mutta on myös jokapäiväisesti ajavia ja työkseen autoilevia naisia.
[/quote]
Aivan. Ajotaidon puute selittää sen miksi naiset ajavat huonommin. Mutta se ei poista sitä tosiseikkaa että naiset silti ajavat huonommin kuin miehet. Ymmärrätkö eron?
Joo, se on totta että useimmat naiset arkailevat autolla ajamista, ja ovat hermostuneita ja tekevät virheitä eivätkä uskalla ajaa röyhkeästi. Mutta kyllä meitä oikeasti osaavia autoilijoitakin on. Olen ajanut työkseni niin taksia, kuin kuorma-autoa. Saksassa, ruotsissa ja norjassa. Ikinä ei ole ollut ongelmaa. Itsellä on painava kaasujalka, mitä yritän kovasti keventää. En ole vielä saanut ylinopeussakkoja, mutta kumia on poltettu harrastuksen parissa (driftaus) Autoleva perhe kun on kyseessä, olen ollut auton ratin takana jo 13 vuotiaana ensimmäistä kertaa. Suljetulla radalla kylläkin. Mutta osaan paremmin ajaa autolla, kuin tuttavapiirini miehet, ja minä olen myös se joka ajaa yhteisillä reissuilla, miehetkään eivät tätä kyseenalaista, vaan aina pyytävät mut kuskiksi. Olen myös virheitten kautta oppinut omat rajani ja tiedän mihin kykenen ja mihin en. Joten liikenteessä en vaaranna muita, enkä ole todellakaan tien tukkona. Mutta kyllä itsekin kiroan usein muita naisia, sekä VANHOJA MIEHIÄ. Ne ovat kaikista huonoimpia kuskeja mitä tiedän. Kun on pakko ajella sillä autolla, vaikka hoksottimet eivät olee enää niin kunnossa ja näkökään ei enää entisellään. Kyllä on monta kolaria vältetty vain sillä että oma autonkäsittely on hyvää ja olen hyvin ennakoiva liikenteessä. Ja yleensä nämä vanhat miehet ovat olleet näitä vaaran aiheuttajia.
[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 20:21"]
Aina naisen takana ollessa alkaa vituttamaan.
[/quote]
Jos et muuten saa, kannattaa ainakin tumputtaa ennen liikenteeseen lähtöä. Tuskin se kokonaan poistaa vitutusta, mutta eiköhän tarpeet vähene.
Meillä se on mies joka mummoilee liikenteessä. Hän on silti se joka ajaa koska en jaksa kuunnella "varo tuota pyöräilijää äläkä aja noin kovaa/lähellä ja käytä turvavyötä!" -kommentteja.
Ihan kuin Hyacinth ja Richard mutta toisinpäin...
Ja bonukset ovat aina pysyneet :)
[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 22:04"]
Meillä se on mies joka mummoilee liikenteessä. Hän on silti se joka ajaa koska en jaksa kuunnella "varo tuota pyöräilijää äläkä aja noin kovaa/lähellä ja käytä turvavyötä!" -kommentteja.
Ihan kuin Hyacinth ja Richard mutta toisinpäin...
Ja bonukset ovat aina pysyneet :)
[/quote]
Mummoillaan kaikki ja selvinpäin...
Eivät tietenkään osaa. Kyllä autoilu on niin monimutkaista ja älykkyyttä vaativaa että vain miehet pystyvät siihen! Samoin naiset eivät ymmärrä mitään esim. Urheilusta. Paitsion tajuamiseen vaaditaan miehen älykkäät aivot!
Hieno provo
[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 21:07"]
Niin joo, eihän siitä kauan ole, kun tehtiin tutkimus, jossa otettiin huomioon just ne ajetut kilsat. Ikävä pettymys rattimiehelle, mutta siinä todettiin naisten olevan ylivoimaisesti parempia kuskeja. Erityisesti kuolonkolarien aiheuttajista suurin osa oli miehiä. Eikä ihme, eilen kun ajelin kaikessa rauhassa kuuttakymppiä rajoituksen mukaan, niin kolme miestä ohitti minut n. kilometrin pätkällä ja ajoivat siis vähintään 80:aa. Tänään ajoin satasen alueella himpun yli satasta ja kas, kaksi perässäni roikkunutta miestä ohitti, heti sen jälkeen alkoi 80: n alue ja miehet jatkoivat sitä ehkä sataakahtakymppiä.
[/quote]
Mutta toisaalta vastapainoksi naiset johtavat erilaisten pienten parkkipaikkakolareiden tilastoja. Vaikka parempihan se on tehdä romua pellistä kuin ihmisistä.
[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 20:21"]
En muuten pidä muslimeista, mutta tässä asiassa olen samaa mieltä heidän kanssaan. Naisen paikka ei ole ratin takana.
Naiset eivät osaa parkkeerata ja ajavat aina alinopeutta. Meno on kaikinpuolin munatonta ja auton käsittelystä ei tule mitään. Aina naisen takana ollessa alkaa vituttamaan.
[/quote] Kuule rattimies, kuka tahansa osaa ajaa kovaa suoralla tiella ja valilla kaantyakin sivukadulle. Toista se on kun pitaa osata liikennesaannot ja viela noudattaakin niita.
Haastan sinut ajelemaan LA:n kuusikaistaisella kanssani, sitten nahdaan kenella on suuremmat munat.
t.autoileva mummo.
Olin kerran ajamassa Helsinkiin ystäväpariskunnan kanssa, mies syntyjään sovinisti, epäili ajotaitojani ja yleisesti naisten ajotaitoa. Olin itse kuskina sillä hetkellä, kun vastasn tuli monen rekan letka, yhtäkkiä mutkan takaa, rekkojen vieressä, tuli vastaan toinen auto, joku tollo oli päättänyt lähteä ohittamaan rekkoja, oli varmaan niin saatanallinen kiire jonnekin. Ilman minun reaktiokykyäni ja ajotaitojani olisimme kaikki kuolleet enkä olisi nyt tässä kirjoittamassa. Hetken autossa oli soiva hiljaisuus, kun tämä sovinisti totesi "Kuule xxx, nyt on kyllä pakko myöntää, että oot tämän planeetan paras kuski. En enää KOSKAAN, mollaa sinun ajotaitoja" En ole maailman paras kuski, mutta on paskapuhetta sanoa, että kaikki naiset olis paskoja kuskeja.
T:Nainen 23v
Jos esim. pariskunnalla on molemmilla ajokortit ja ollaan yhtäaikaa liikenteessä, niin miksi yleisesti ottaen mies ajaa? Ei ihme että naisten ajotaidot ruostuu.
Minun lapsuudenkodissani äidilläni oli ajokortti. Ei isällä. Monien vaiheiden jälkeen vanhemmille tuli ero. Noh, kukas se miestä kuskaa tansseihin ja riiuulle, kuin se tytär? Työvuoroista tai vapaista ei niin väliä. Joo, samaa mieltä; naiset ei osaa ajaa sitä autoa, etenkään yöllä...jos et ole ammattikuski.
en niin,
kun ei ole korttia.
*ba dum tss*
Ei osaa, ei ja sektio ei ole synnytys jne. Onhan näitä.