naiset eivät osaa ajaa autoa
En muuten pidä muslimeista, mutta tässä asiassa olen samaa mieltä heidän kanssaan. Naisen paikka ei ole ratin takana.
Naiset eivät osaa parkkeerata ja ajavat aina alinopeutta. Meno on kaikinpuolin munatonta ja auton käsittelystä ei tule mitään. Aina naisen takana ollessa alkaa vituttamaan.
T: Rattimies
Kommentit (39)
Mä ainakin osaan ajaa autoa.
T. Nainen
Mä ainakin one todella huono ajamaan. Paska suorastaan. Ja voin myöntää sen kiertelemättä.
xD
Rättimiehen kannattaakin sitten alkaa pysyttelee himassa, ettei ärsytyksen aiheet aiheuta enempää terveysongelmia.
- työkseen autoileva nainen
Hih hih, olen nainen, ajan aina ylinopeutta, taskuperuutan, ajan pitkää työmatkaa, kortti ollut yli 20v. ei yhtään kolaria. Asun pöndellä ja olen ajanut autoa mm. Tukholmassa, Oslossa ja Kööpenhaminassa.
Onneks miehet osaa kaiken paremmin.
Tykkäät siis olla miehen takana, mikäs siinä.
Täytyy myöntää, et taskuparkkeeraus ei oo hanskassa. Mutta kenenkään eteen, en jää kyllä hidastelemaan. Päinvastoin sais vähän hillitä kaasujalkaa.
Mä menenkin ihan nopeuksien mukaan. Nauratti vallan suunnattomasti yks sunnuntai,kun kehä 3:lla nopeus siirtyi 100:sta 80:iin ja itse hiljensin vauhtia. Kaikki muut meni satasta ohi (veikaten miehiä), nii eikös poliisi ollu tutkan kanssa ja kaikki pysäytettynä. Itse sain ajella ohi ja varmasti olin perillä ekana. :P
jotkut osaa,jotkut ei,mä osaan ja hyvin,oon saanut ajamisesta todella paljon kehuja ja miehiltä :)
Mä olen ainakin tosi huono ajamaan autoa, en malta keskittyä tarpeeksi vaan ajelen ajatuksissani, unohtelen liikennesääntöjä ja puuhailen kaikkea muuta ajaessani, kaahaankin välillä.. kolhin autoa melkein vuosittain mutta isoja kolareita en ole ajanut. Huonoa ajotaitoa kompensoidakseni ostankin aina ison katumaasturin, olo on siellä turvallisempi vaikka minä ja möhkäle emme ehkä ole kanssakuskeille kauhean mukava yhdistelmä :D Mies ei koskaan suostu kyytiini kun on pari kertaa pidellyt kahvoista kiinni paskat housussa. Yritän kyllä tsempata aina.
Autolla ajaminen on miesten hommia. Akat voi keskittyä tekemään akkojen hommia eli imurointiin ja tiskaamiseen.
Se oli mies, joka oli ajaa päälleni jalkakäytävällä.
Miehille tapahtuu enemmän kolareita. Etenkin nuorten miesten ajokortti-ikää pitää nostaa. 21-v. voisi olla sopiva ikä miehille suorittaa ajokortti.
Kyllä kummasti kelpaa naisen kyyti, kun mies maistissa. Eli joka viikonloppu ja arkenakin välillä.
Ja paskat, oon saanut niin monet ylinopeussakot että seuraavaksi lähtee kortti. Poliisisetä ystävällisesti maijassa selitti näin (kuola valui kun tuijotin poliisia). Joten nyt täytyy kisutella maltillisemmin. Mies ostaa mulle joka kolmas vuosi tehokkaan auton sekä hepoiltaan että väännöltään, joten pakkohan sitä on joskus revitellä. Pitkällä suoralla.
Meillä mä olen se joka ajaa kaikki reissut autolla ja harrastaa jokkista. :) mies istuu kauhukahvasta puristaen motarillakin, reppana. Taitaa olla 3 vuotta kun viimeksi ajoi autolla, silloinkin pakon sanelemana.
Iske "Rattimies"-ap transvestiitti kaunotar! Hänellä on munat, jopa autoa ajaessa. Voit kehua, kuinka sinun emäntä osaa autoakin ajaa.
[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 20:47"]
Miehille tapahtuu enemmän kolareita.
[/quote]
Miehille tosiaan tapahtuu enemmän kolareita. Mutta miehet myös ajavat enemmän autoa. Esimerkiksi ammattikuskeista valtaosa on miehiä. Absoluuttisen kolarien lukumäärän sijaan oleellisempaa on kolarien määrä ajettua kilometriä kohti.
Minä olen huomannut, että kun liikenteessä joku ei tunne autoaan, on se vanha mies. Ei koskaan vanha nainen.
Totta. Eipä ole F1-kisoissa tai rallissa naisia näkynyt. Tieteen kuvalehtikin totesi viime syksynä sen stereotypian todeksi, että miehet ovat parempia kuskeja. Silloin todisteena käytettiin Saksassa tehtyä auton käsittelytestiä, jossa naiset pärjäsivät miehiä huonommin kaikissa testityypeissä.
Mutta kaikkein hulluinta on se, että jotkut naiset eivät silti usko tätä vaan inttävät vastaan. Mikä siinä on niin vaikea myöntää?