Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä luulet itsellesi tapahtuvan, jos sairastuisit koronaan?

Covid19
27.12.2020 |

Testaan gallupilla ihmisten suhtautumista asiaan.

Mitä luulet itsellesi tapahtuvan, jos sairastuisit koronaan?

Vaihtoehdot

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmäni paisuisivat ja lopulta poksahtaisivat irti silmäkuopistaan. Vereni tihkuisi ihoni läpi ja lopulta menettäisin järkeni.

Vierailija
2/16 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairastin jo. Noh, olihan se. 10 päivää kuumetta, päänsärkyä ja pahoinvointia, hengitysoireita ei onneksi tullut. Jälkihaittana iski vielä laskimotukos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sitä voi mitenkään tietää.

Vierailija
4/16 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sairastin jo. Noh, olihan se. 10 päivää kuumetta, päänsärkyä ja pahoinvointia, hengitysoireita ei onneksi tullut. Jälkihaittana iski vielä laskimotukos.

Minkä ikäinen sä olet? Perusterve?

Sori...kiinnostaisi vaan tietää.

Vierailija
5/16 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairastin kesällä ja siitä asti on ollut tunne että sisälläni kasvaa joku ja se syö minua tyhjäksi. Pelottaa.

Vierailija
6/16 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sairastin kesällä ja siitä asti on ollut tunne että sisälläni kasvaa joku ja se syö minua tyhjäksi. Pelottaa.

Korona on siis vaikuttanut aivoihin eikä keuhkoihin?

Vierailija
7/16 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen monisairas, esim munuaisten vajaatoiminta. Kuolisin varmaan. Käyn töissä kuitenkin normaalisti ja elän tätä elämää, ei kannata lopettaa elämistä ennenkuin on kuollut.

Vierailija
8/16 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän mennessä näyttää siltä, että puolet vastaajista on todella huolissaan ja toinen mokoma ei pahemmin pelkää. Vastaa aika hyvin havaintoja ulkoilmasta.

Vierailija
9/16 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin vastannut "Olisi kuin tavallinen influenssa", mutta myös "Saisin vakavia jälkioireita", mutta kun piti valita vain yksi...

Vierailija
10/16 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suvussani on valmiiksi taipumus vakaviin veritulppiin. Kaikilla lapsuudenperheessäni on ollut tukoksia paitsi äidillä. Todennäköisesti joutuisin ainakin pistämään itseeni verenohennuslääkettä ja siltikin voisin saada vakavia oireita. Olen keski-ikäinen ja on myös astma.

Otan rokotuksen heti kun vain saan ja siihen asti todellakin käytän maskia julkisissa kulkuvälineissä. Olen ottanut joka vuosi myös influenssarokotuksen, vaikka influenssassa on paljon pienempi kuolemanriski kuin koronassa.

Vierailija
11/16 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaalloisen ylipainoinen olen, joten kuoleman riski olisi iso.

Vierailija
12/16 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaisin ”jotain muuta. Mitä?” ja ”saisin vakavia jälkioireita”.

Tod näk joutuisin sairaalaan huonossa kunnossa ja elinikäiset oireet jäisi.

Mulla kaikki pienetkin tavalliset flunssat lyö keuhkoputkiin.

Vierailija
13/16 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä palstan iltavuoro on asiasta mieltä?

14/16 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairastan tosi harvoin mitään ja silloinkin lievänä, joten uskoisin että koronakaan tuskin aiheuttaisi mitään sen ihmeempää. Mutta eihän sitä koskaan tiedä!

15/16 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ajatellut, että enemmän mua harmittaisi sairastaa koronaa totaalisen karanteenin takia, kun ei mulla ole täällä ketään joka voisi käydä vaikka kaupassa. En siis pelkää tautia itsessään yhtään omalla kohdallani.

Vierailija
16/16 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nuori ja perusterve, joten uskon että sairastaisin sen varmaan flunssana, ehkä normaalia kovempana, mutta en usko että joutuisin sairaalakuntoon. 

Vaan toisaalta, ei voi tietää joten olen varovainen ja vältän turhia kontakteja. Hysteriaan en kuitenkaan näe tarvetta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä viisi