Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paine alavatsalla ja välillä vihlaisuja.

Vierailija
28.05.2014 |

Rv 37+ Onko tämä jotain kypsyttelyä? Ensimmäinen raskaus päättyi rv30 tiennoilla sektioon ilman mitään syntymään viittaavaa, toinen raskaus päättyi sponttaaniin synnytykseen rv38+ ja tiesin mistä oli kyse alusta loppuun. No voiko nämä oireet nyt viitata synnytyksen käynnistymisen lähiaikoina??

Kokemuksia.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla samanlaisia tuntemuksia, rv 39+4. Vihlaisut ovat välillä tosi voimakkaitakin, mutta vihlaisu ei kauaa kestä. En osaa kyllä yhtään sanoa että mistä johtuu, tämä on mun ensimmäinen raskaus. Mun puolesta sais nyytti jo tulla ulos, olo alkaa olla jo todella epämukava! :D

Vierailija
2/4 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla samanlaisia tuntemuksia, rv 39+4. Vihlaisut ovat välillä tosi voimakkaitakin, mutta vihlaisu ei kauaa kestä. En osaa kyllä yhtään sanoa että mistä johtuu, tämä on mun ensimmäinen raskaus. Mun puolesta sais nyytti jo tulla ulos, olo alkaa olla jo todella epämukava! :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap nostaa.

Jospa me 2 päästäis pian synnyttämään. Minullakin tämä paljon tukalampi raskaus tässä vaiheessa kuin esim.kakkosesta. Silloin oli helppo olla koko ajan, en oikein tuntenut olevani raskaana.

Ei tosiaan ole samalaisia raskauksia olemassa, ainakaan minulla.

Vierailija
4/4 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän seitsemän