Paine alavatsalla ja välillä vihlaisuja.
Rv 37+ Onko tämä jotain kypsyttelyä? Ensimmäinen raskaus päättyi rv30 tiennoilla sektioon ilman mitään syntymään viittaavaa, toinen raskaus päättyi sponttaaniin synnytykseen rv38+ ja tiesin mistä oli kyse alusta loppuun. No voiko nämä oireet nyt viitata synnytyksen käynnistymisen lähiaikoina??
Kokemuksia.
Kommentit (4)
Mulla samanlaisia tuntemuksia, rv 39+4. Vihlaisut ovat välillä tosi voimakkaitakin, mutta vihlaisu ei kauaa kestä. En osaa kyllä yhtään sanoa että mistä johtuu, tämä on mun ensimmäinen raskaus. Mun puolesta sais nyytti jo tulla ulos, olo alkaa olla jo todella epämukava! :D
ap nostaa.
Jospa me 2 päästäis pian synnyttämään. Minullakin tämä paljon tukalampi raskaus tässä vaiheessa kuin esim.kakkosesta. Silloin oli helppo olla koko ajan, en oikein tuntenut olevani raskaana.
Ei tosiaan ole samalaisia raskauksia olemassa, ainakaan minulla.
Mulla samanlaisia tuntemuksia, rv 39+4. Vihlaisut ovat välillä tosi voimakkaitakin, mutta vihlaisu ei kauaa kestä. En osaa kyllä yhtään sanoa että mistä johtuu, tämä on mun ensimmäinen raskaus. Mun puolesta sais nyytti jo tulla ulos, olo alkaa olla jo todella epämukava! :D