Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä kokemusta väkivallasta aikuisen sisaruksen taholta?

Vierailija
27.12.2020 |

Henkisestä tai fyysisestä? Epäilen olevani tällaisen käytöksen uhri ja haluaisin kuulla kokemuksia.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
2/16 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kokemusta. Sain väkivallan loppumaan sillä, etten ole missään tekemisissä sisaruksen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkistä väkivaltaa, mutta onneksi aika lievänä. Tarjoaa omaa uskontoaan ja pitää sitä maailman ainoana oikeana uskontona.

Vierailija
4/16 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fyysistä väkivaltaa veljen puolelta, mikä oli yllätys koska hän ei ole luonteeltaan väkivaltainen. Oli vaan täysin psykoosissa asunnollaan, kun menin käymään ja sanoin sitten että soitan ambulanssin. Tuli sitten päälle, onneksi ei käynyt pahemmin. Lähdin ulos ja soitin poliisit apuun, sitten vasta saatiin ambulanssiin ja edelleen osastolle. Vuoden vietti sairaalahoidossa seurasi, eli kipeä oli. Nyttemmin lääkkeet kohdillaan eikä ole yhtään väkivaltainen. 

Vierailija
5/16 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista. Itselläni on sellainen tilanne, että veljeni naljailee minulle jatkuvasti ja sen lisäksi jotenkin "pahoinpitelee" muka huumorin varjolla: mätkii, tökkii, tönii, läpsii jne. Olen vasta äskettäin tajunnut tämän kuvion sairauden sekä sen, että tuohan on alistamista ja suoranaista väkivaltaa. Kaikki tapahtuu jotenkin salakavalasti ja vitsin varjolla.

- ap

Vierailija
6/16 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jotenkin sekaisin. Tuo saamani kohtelu on niin lievää, ettei sitä ehkä voi edes väkivallaksi kutsua. Missä menee raja?

- ap

Vierailija
7/16 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos vastauksista. Itselläni on sellainen tilanne, että veljeni naljailee minulle jatkuvasti ja sen lisäksi jotenkin "pahoinpitelee" muka huumorin varjolla: mätkii, tökkii, tönii, läpsii jne. Olen vasta äskettäin tajunnut tämän kuvion sairauden sekä sen, että tuohan on alistamista ja suoranaista väkivaltaa. Kaikki tapahtuu jotenkin salakavalasti ja vitsin varjolla.

- ap

Olitko kertomassa kokemuksistasi siinä pelle-ketjussa?

Vierailija
8/16 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä kun sinusta tuntuu pahalta. Muista että voit katkaista tilanteen eli poistua paikalta. Lähde aina kun tunnet olosi epämukavaksi veljesi lähellä.

Vierailija
9/16 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- ap

Olitko kertomassa kokemuksistasi siinä pelle-ketjussa?

Olin. - ap

Vierailija
10/16 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen jotenkin sekaisin. Tuo saamani kohtelu on niin lievää, ettei sitä ehkä voi edes väkivallaksi kutsua. Missä menee raja?

- ap

No se raja menee ihan siinä mihin sinä sen asetat. Jos veljen käytös tuntuu sinusta epämiellyttävältä, raja on ylitetty.

Vierailija
11/16 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti toimisitko itse niin tai toimisiko joku ihminen joka ajattelee sinun parastasi niin. ”Jos” saisit valita että toimiiko joku sinua kohtaan niin niin olisiko käytös ok. Jos ihminen josta pitäisit paljon ja josta välität kertoisi että joku toimii häntä kohtaan niin niin mitä sanoisit.

Vierailija
12/16 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun sisko on mm. Väittänyt että hän on tärkeämpi lapsi kaikille (ihan kaikille) kun minä (ei pidä paikkaansa). Tietää etten mä ikinä alkais noin ilkeeks. Esim. Jos joku ottaa yhteyttä muhun niin sanoo "vaikka se otti suhun yhteyttä, niin kai sä tiiät että mä oon lempilapsi kuitenkin". kilpailua. On sanottu että se että suhtaudun kuolemaan "normaalina asiana" on kylmä tapa suhtautua ja että mun suhtautuminen on väärä tapa käsitellä kuolemaa. Eli tilanteet joissa ajatellaan että voisi kaikista eniten loukata, niin ne tilanteet on käytetty (ihan tiedostaen). Äiti ja sisko samanlaisia luonteeltaan, itse huumorintajusempi sekä parempi itsetunto ja avoimempi.

Vierailija
13/16 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli ihan samanlainen isoveli. Hänen käytöksensä minua kohtaan oli vanhenpien mielestä ihailtavaa. Jotenkin siihen kasvoi että se oli ikään kuin normaalia. Tilanne jatkui pitkälle aikuisuuteen kunnes tajusin pistää välit poikki koko perheeseen. Tämä kiusaamisvietti oli niin voimakas että meni kaiken edelle. Karma sitten kosti.

Vierailija
14/16 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kiitos kaikille viesteistä. Mietin asiaa, ehkä ajatukseni selkiytyvät jossain vaiheessa.

- ap

Vierailija
15/16 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kokemusta. Sain väkivallan loppumaan sillä, etten ole missään tekemisissä sisaruksen kanssa.

Jep, totaalinen pesäero kannattaa.

Vierailija
16/16 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Henkistä väkivaltaa, mutta onneksi aika lievänä. Tarjoaa omaa uskontoaan ja pitää sitä maailman ainoana oikeana uskontona.

Mikä uskonto on kyseessä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kolme