Häpeääkö muiden 8-vuotiaat pojat äitiään...
Mun 8-vuotias ei halua, että kaverit näkee häntä äidin(siis mun) seurassa. Melkein alkoi itkeä aamulla, kun leikilläni "uhkasin" saattavani koululle.
Kommentit (7)
Mulla on 5 lasta eikä kukaan ole ikinä hävennyt. Murkkuikäisenä on vasta alkaneet mieluummin liikkua kavereittensa kuin vanhempiensa kanssa, mutta se onkin eri juttu.
Ei, tuo vielä hieman vajaa 12 v:näkin iloisesti moikkaa, kun nähdään koulun pihalla. Niin moikkaa hänen kaverinsakin.
No ei häpeä... Mutta mun kaveri on kertonut että heidän lapsensa (iät tuota luokkaa) häpeävät hänen ylimääräisiä kilojaan. Olin aika järkyttynyt siitä.
Ehkä mussa on sitten jotain vikaa, vaikka ylipainoa ei ole. 165cm/55kg. t.ap
Ei häpeä. Mutta ei myöskään halua, että jullkisesti pussaan tai halaan. Ja jos voi valita, niin mieluummin hakeutuu kavereidensa seuraan vaikka jossain tapahtumassa, kuin että olis mun kanssa. Rasittuu välillä myös siitä, jos muiden kuullen neuvon tai muistuttelen liikaa. :-)
Mutta aina juoksee moikkaamaan iloisesti jos satutaan törmäämään, kun olen vaikka kauppareissulla ja hän kavereiden kanssa ulkona. Ja tykkää tehdä asioita minun kanssani.
Jos sä hössötät liikaa. Tiedän hössöjä äitejä, joiden lapset ei oikein tykkää.
No ei. Tosin kyllä uhkaan häntä, että jos ei siivoa huonettaan, niin tulen kesken välitunnin koulun pihaan pussaamaan häntä:) Johan alkaa kamat mennä kaappeihin...