Miesystävä harrasti seksiä kanssani nukkuessani - ylireagoinko?
Olen ihan järkyttynyt ja pää sekaisin. Heräsin yöllä siihen, kun miesystäväni oli sisälläni. Olin ihan unenpöpperössä ja jotenkin vain lamaannuin ja jäädyin ihan paikoilleen. Hommat hoidettuaan jätti mut makaamaan siihen ilman peittoa ja mietin hetken, että mitä hemmettiä äsken just tapahtui, kunnes nousin suihkuun ja purskahdin itkuun.
Sanoin miehelle, että ei ole todellakaan ok panna nukkuvaa ja hän hätääntyi ja sanoi, että hän luuli sen olevan ok kun olen sanonut, että mut saa aina herättää seksiin. (Joo herättää, mutta kuka hullu haluaa harrastaa seksiä tiedottomassa tilassa olevan kanssa) Mies oli todella pahoillaan ja pyyteli itku silmässä anteeksi jatkuvasti ja sanoi, että on käsittänyt vaan väärin ja ei koskaan haluaisi satuttaa tai loukata minua. Sanoin, että jutellaan aamulla ja nyt olen hädin tuskin nukkunut silmäystäkään, kun ahdistaa.
En tiedä mitä tehdä. Mies oli kyllä aidosti pahoillaan ja uskon ettei tarkoittanut pahaa, mutta jotenkin meni maku ja arvostus. Olen aina ollut erityisen kiitollinen siitä, että kerrankin olen järkevässä ja turvallisessa parisuhteessa. Nyt meni jotenkin pohja kaikelta. Taustana vielä, että minut on joskus nuorena raiskattu samalla tavalla, kun olen ollut nukkumassa ja tuttu valmentaja tuli vain viereen ja teki samoin. Nosti ikävästi vanhat tunteet pintaan.
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Kuvauksen perusteella mies ei ole paha ja ihan oikeasti uskoi että mainittu toimi oli teidän suhteessa ok. Usein miehillä on paineita, että pitäisi tehdä yllättäviä seksuaalisia aloitteita ja "ottaa nainen", koska se on se mikä (useimpia?) naisia kiihottaa. Sitten on vaikea tietää, milloin menee rajan yli. Mutta miksi ihminen ei osaa vaan kysyä, silläkin uhalla että yllätysvaikutus menee! Ei aloittajan mies tietysti voinut tietää aloittajan traumakokemuksista, mutta se ei muuta yleiskuvaa.
Mutta joo, ei järkevä ihminen tee tollasta kokeeksi.
Mitä tekisin jos olisin aloittaja?
1) Ottaisin joksikin aikaa etäisyyttä. Katuva mies varmaan suostuu bunkkaamaan jollain kaverillaan muutaman päivän.
2) Koittaisin keskustella miehen kanssa siitä miksi hän teki mitä teki ja miksi se tuntuu minusta niin erityisen pahalta.
3) Jos en pystyisi keskustelujen jälkeenkään enää luottamaan mieheen ja antamaan anteeksi, eroaisin. Jos pystyisin ja jatkaisin, pakottaisin suhteeseen säännöllisen keskustelun siitä missä mennään.
4) Raastupaan en lähtisi, koska tuskin haluaisin miehelleni kostoa, tuohan kuitenkin oli "vahinko" ja kommunikaatiokatkos. Lisäksi oikeussalidraamat ovat raastavia molemmille osapuolille.
Tsemppiä molemmille!
"Raiskaus, tuo jännittävä tapa pitää seksielämänne virkeänä!" Mikä tuossa oli kommuniakatiokatkos? Onko sulla vaikeuksia hahmottaa eroa lauseissa "Minut saa herättää seksiin" vs. "Minua saa panna kun nukun"? Jos on, niin suorittelen pysymään kaukana naisista.
Olisi kiva tietää miten kävi!