Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesystävä harrasti seksiä kanssani nukkuessani - ylireagoinko?

Vierailija
27.12.2020 |

Olen ihan järkyttynyt ja pää sekaisin. Heräsin yöllä siihen, kun miesystäväni oli sisälläni. Olin ihan unenpöpperössä ja jotenkin vain lamaannuin ja jäädyin ihan paikoilleen. Hommat hoidettuaan jätti mut makaamaan siihen ilman peittoa ja mietin hetken, että mitä hemmettiä äsken just tapahtui, kunnes nousin suihkuun ja purskahdin itkuun.

Sanoin miehelle, että ei ole todellakaan ok panna nukkuvaa ja hän hätääntyi ja sanoi, että hän luuli sen olevan ok kun olen sanonut, että mut saa aina herättää seksiin. (Joo herättää, mutta kuka hullu haluaa harrastaa seksiä tiedottomassa tilassa olevan kanssa) Mies oli todella pahoillaan ja pyyteli itku silmässä anteeksi jatkuvasti ja sanoi, että on käsittänyt vaan väärin ja ei koskaan haluaisi satuttaa tai loukata minua. Sanoin, että jutellaan aamulla ja nyt olen hädin tuskin nukkunut silmäystäkään, kun ahdistaa.

En tiedä mitä tehdä. Mies oli kyllä aidosti pahoillaan ja uskon ettei tarkoittanut pahaa, mutta jotenkin meni maku ja arvostus. Olen aina ollut erityisen kiitollinen siitä, että kerrankin olen järkevässä ja turvallisessa parisuhteessa. Nyt meni jotenkin pohja kaikelta. Taustana vielä, että minut on joskus nuorena raiskattu samalla tavalla, kun olen ollut nukkumassa ja tuttu valmentaja tuli vain viereen ja teki samoin. Nosti ikävästi vanhat tunteet pintaan.

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvauksen perusteella mies ei ole paha ja ihan oikeasti uskoi että mainittu toimi oli teidän suhteessa ok. Usein miehillä on paineita, että pitäisi tehdä yllättäviä seksuaalisia aloitteita ja "ottaa nainen", koska se on se mikä (useimpia?) naisia kiihottaa. Sitten on vaikea tietää, milloin menee rajan yli. Mutta miksi ihminen ei osaa vaan kysyä, silläkin uhalla että yllätysvaikutus menee! Ei aloittajan mies tietysti voinut tietää aloittajan traumakokemuksista, mutta se ei muuta yleiskuvaa.

Mutta joo, ei järkevä ihminen tee tollasta kokeeksi. 

Mitä tekisin jos olisin aloittaja? 

1) Ottaisin joksikin aikaa etäisyyttä. Katuva mies varmaan suostuu bunkkaamaan jollain kaverillaan muutaman päivän. 

2) Koittaisin keskustella miehen kanssa siitä miksi hän teki mitä teki ja miksi se tuntuu minusta niin erityisen pahalta. 

3) Jos en pystyisi keskustelujen jälkeenkään enää luottamaan mieheen ja antamaan anteeksi, eroaisin. Jos pystyisin ja jatkaisin, pakottaisin suhteeseen säännöllisen keskustelun siitä missä mennään. 

4) Raastupaan en lähtisi, koska tuskin haluaisin miehelleni kostoa, tuohan kuitenkin oli "vahinko" ja kommunikaatiokatkos. Lisäksi oikeussalidraamat ovat raastavia molemmille osapuolille. 

Tsemppiä molemmille! 

Niin ja vielä otsikon kysymykseen

Nämä ovat tunnepuolen juttuja. Jos luottamus menee, niin se menee. Toisin mielestä tuo on pikkujuttu ja toisesta suuri väkivallanteko. Näin ollen ei ulkopuolinen myöskään voi sanoa että joku ylireagoi. Jokaisella on oikeus reagoida itsemääräämisoikeutensa loukkaukseen, niin kuin reagoi. 

Vierailija
22/42 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan me niin erilaisia...

Itse nauttisin suuresti jos heräisin siihen että vaimo ottaisi suihin.

Sentään oma vaimo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minun naisystäväni käyttäytyisi noin hysyeerisesti, saisi saman tien lähteä. Jos siis kokisi, että tapahtuma ei ollut ok ja olisin sitä anteeksi pyytänyt. Selkeästi lähtötilanne ollut vähän sekava. Epätietoisuutta, onko tuon tyyppisen puhuttu oleva ihan ok. Täällä kotkat on pistämässä hommaa oikeuteen, hävetkää nyt jo. Hyvä tapa saada vihamies loppuiäksi.

Vierailija
24/42 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua tuollainen ylireagointi. Meillä tehdään noin joka viikonloppu. Vaimon aloitteesta ja siitä vaan tuli tapa. Aamulla kun herään käännän vaimon vatsalleen ja laitan munan sisään ja alan hieroa selkää kunnes herää. Meillä vaan on sovittu ettei mies saa laueta ennen kuin nainen on saanut. Joskus harvoin pääsee loppuun saakka, useimmiten joutuu jättään kesken ja mennään aamukahville. Jatketaan sitten kun molemmat ovat virkeitä. Tosin meillä monesti naidaan illallakin hetki niin ettei kumpikaan laukea ja sit aletaan nukkua. Tuo kummasti sitä läheisyyttä suhteseen.

Vierailija
25/42 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hassua tuollainen ylireagointi. Meillä tehdään noin joka viikonloppu. Vaimon aloitteesta ja siitä vaan tuli tapa. Aamulla kun herään käännän vaimon vatsalleen ja laitan munan sisään ja alan hieroa selkää kunnes herää. Meillä vaan on sovittu ettei mies saa laueta ennen kuin nainen on saanut. Joskus harvoin pääsee loppuun saakka, useimmiten joutuu jättään kesken ja mennään aamukahville. Jatketaan sitten kun molemmat ovat virkeitä. Tosin meillä monesti naidaan illallakin hetki niin ettei kumpikaan laukea ja sit aletaan nukkua. Tuo kummasti sitä läheisyyttä suhteseen.

Tilannehan on täysin eri kuin AP:lla, jos nukkuessa käpälöintiin ja panemiseen on lupa tai pyyntö tehdä niin. Ilman lupaa kyse on raiskauksesta, vaikka teko tapahtuisi parisuhteessa, jossa harrastetaan seksiä ja jossa saa hereillä koskea toiseen ilman erillistä lupaa.

Vierailija
26/42 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvauksen perusteella mies ei ole paha ja ihan oikeasti uskoi että mainittu toimi oli teidän suhteessa ok. Usein miehillä on paineita, että pitäisi tehdä yllättäviä seksuaalisia aloitteita ja "ottaa nainen", koska se on se mikä (useimpia?) naisia kiihottaa. Sitten on vaikea tietää, milloin menee rajan yli. Mutta miksi ihminen ei osaa vaan kysyä, silläkin uhalla että yllätysvaikutus menee! Ei aloittajan mies tietysti voinut tietää aloittajan traumakokemuksista, mutta se ei muuta yleiskuvaa.

Mutta joo, ei järkevä ihminen tee tollasta kokeeksi. 

Mitä tekisin jos olisin aloittaja? 

1) Ottaisin joksikin aikaa etäisyyttä. Katuva mies varmaan suostuu bunkkaamaan jollain kaverillaan muutaman päivän. 

2) Koittaisin keskustella miehen kanssa siitä miksi hän teki mitä teki ja miksi se tuntuu minusta niin erityisen pahalta. 

3) Jos en pystyisi keskustelujen jälkeenkään enää luottamaan mieheen ja antamaan anteeksi, eroaisin. Jos pystyisin ja jatkaisin, pakottaisin suhteeseen säännöllisen keskustelun siitä missä mennään. 

4) Raastupaan en lähtisi, koska tuskin haluaisin miehelleni kostoa, tuohan kuitenkin oli "vahinko" ja kommunikaatiokatkos. Lisäksi oikeussalidraamat ovat raastavia molemmille osapuolille. 

Tsemppiä molemmille! 

Tuo on väkisinmakaaminen ei mikään vahinko tai kommunikaatiokatkos! Kummallista kun rikos kohdistuu naiseen niin se ei olekaan rikos.

Aloitraja: vain rangaistukseen päättynyt rikosprosessi on oikein ja nakkaa se mies mäkeen nyt heti.

Vierailija
27/42 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos minun naisystäväni käyttäytyisi noin hysyeerisesti, saisi saman tien lähteä. Jos siis kokisi, että tapahtuma ei ollut ok ja olisin sitä anteeksi pyytänyt. Selkeästi lähtötilanne ollut vähän sekava. Epätietoisuutta, onko tuon tyyppisen puhuttu oleva ihan ok. Täällä kotkat on pistämässä hommaa oikeuteen, hävetkää nyt jo. Hyvä tapa saada vihamies loppuiäksi.

Niin uhkailuhan, haukkuminen ja pelottelu on ne rikollisten keinot.

Tuossa on tapahtunut vakava rikos. Naisen itsemääräämisoikeutta on törkeästi rikottu. Ei edes omassa kodissa nukkuessaan ollut turvassa. Voiko törkeämmin rikkoa ja viedä luottamuksen?

Miksi te miehet puolustelette rikollisia? Oletteko itse tehneet samaa? Eikö teillä ole kunniaa? Ja miksi riehutte kun tyttärellenne sattuu samaa? Sehän on vain naisen hysteerisyyttä?

Vierailija
28/42 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai jos joku h.omo kairaa sinua yhteismajoituksessa kun oli vähän epäselvyyttä saako sinulle tehdä niin ne kaikki on ok kun h.omo pyytää anteeksi? No bad feelings ja silleen? Ethän ole hysteerinen kotka joka haluaa loppuiän vihamiehen jostain kaapin kokoisesta miehestä? Hänhän voi rennosti iskeä sinulle silmää että pannaan uusiksi kun taas nukut? Kun ethän ole hävettävä hysteerinen kotka?

Vierailija
29/42 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se aina niin miehekästä kun miehet jotka tappaa toisiaan kaljapullosta yrittää selittää että naisen väkisinmakaaminen on vain naisen hysteriaa.

Vierailija
30/42 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis itsetyydytys naiseen on ihan ok?? Voi perseteitä ääliöitä. Vahingossa?? 

Vierailija
31/42 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanohan toi ap kin että saa herättää seksiin. Onhan se silloin antanut siihen luvan. En ymmärrä. Pitäiskö sille heittää ensin vettä naamalle tyyliin herätys, siinä hän katoaa se ajatus herättää seksiin.

Vierailija
32/42 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan se eroa, jos herättää ja sitten ehdottaa seksiä, kuin että alkaa toiseen itsetyydyttää, sillä sitähänse silloin on. Seksiähän tehdään että MOLEMMAT nauttisivat. Vai kuinka? Niin no, yleensähän vain mies nauttii..

Vierailija
33/42 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan olisi ihana tapa herätä, kun rakkaimpani kalu liikkuisi hellästi sisälläni. Huom. RAKKAiMPANI, ei kenenkään random ohikulkijan. Itselleni on periaatteessa usein näin käynytkin, mutta olen sen verran herkkäuninen jotta heräilen jo siinä vaiheessa kun housut lähtee jalasta ;)

Ei tuo nyt missään tapauksessa ainakaan mikään eron tai rikosilmoituksen paikka ole, jos kaikki on muuten mennyt aina hyvin. Miehesi on käsittänyt erheellisesti, että tykkäisit seksiherätyksestä..

Vierailija
34/42 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuohan olisi ihana tapa herätä, kun rakkaimpani kalu liikkuisi hellästi sisälläni. Huom. RAKKAiMPANI, ei kenenkään random ohikulkijan. Itselleni on periaatteessa usein näin käynytkin, mutta olen sen verran herkkäuninen jotta heräilen jo siinä vaiheessa kun housut lähtee jalasta ;)

Ei tuo nyt missään tapauksessa ainakaan mikään eron tai rikosilmoituksen paikka ole, jos kaikki on muuten mennyt aina hyvin. Miehesi on käsittänyt erheellisesti, että tykkäisit seksiherätyksestä..

Itse koen samoin. Olisi ihanaa herätä siihen, kun oman miehen kalu työntyisi sisään. Mitta ei siis kenenkään muun kanssa. Itse ajattelen, että jos olen parisuhteessa, toisella on oikeus kanssani siihen seksiin. Mutta tietysti lempeästi. Ymmärrän toki, että joku toinen nainen voi kokea toisin.

Vierailija
35/42 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas näitä rape fantasioita.

Vierailija
36/42 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas näitä rape fantasioita.

Ja kontribuutiosi tähän keskusteluun on......?

Vierailija
37/42 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo jotain miehen ”mitoista”, ettei nainen edes herää unesta vaikka ukko lykkää sisään.

Voiko niin onnettomalla ”kalulla” edes tehdä rikosta? Kuin ryöstö korkkipyssyllä tai puukotus voiveitsellä.

Vierailija
38/42 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta tuli mieleeni onko kukaan täällä kuullut uniseksistä? Ei tietenkään sama asia jos kumppani tuon tietoisesti tehnyt. Itsellä on taipumus juurikin uniseksiin eli saatan keskellä yötä alkaan hommiin. Sitten herään jossain vaiheessa kun oon täydessä touhussa kumppanin kanssa. Ei mitenkään usein tapahdu ja kumppaneille olen tästä kertonut ja sanonut että mottaa hereille jos kesken nukkumisen alan räpeltämään, etenkin jos toisesta tuntuu pahalta. Tosin eipä kukaan ole motannut vielä eikä pahalla ottanut.

Heräsi vaan ajatus että olisi hirveää jos joku syyttäisi väkisin ottajaksi. Pitkissä parisuhteissa tätä tapahtunut, luojan kiitos.

Vierailija
39/42 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei varmaan oikeasti ymmärtänyt tekevänsä väärin, jos itse olet sanonut, että saa herättää seksillä.

Vierailija
40/42 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kostat sen ensi yönä miehelle siten että työnnät sormen peräaukkoon samalla kun imaiset kassit tyhjiksi ja kysyt tuntuuko siltä että sit on raiskattu, mikäli vastaus on negatiivinen, voitte  naida vapaasti toisianne

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kolme