Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesystävä harrasti seksiä kanssani nukkuessani - ylireagoinko?

Vierailija
27.12.2020 |

Olen ihan järkyttynyt ja pää sekaisin. Heräsin yöllä siihen, kun miesystäväni oli sisälläni. Olin ihan unenpöpperössä ja jotenkin vain lamaannuin ja jäädyin ihan paikoilleen. Hommat hoidettuaan jätti mut makaamaan siihen ilman peittoa ja mietin hetken, että mitä hemmettiä äsken just tapahtui, kunnes nousin suihkuun ja purskahdin itkuun.

Sanoin miehelle, että ei ole todellakaan ok panna nukkuvaa ja hän hätääntyi ja sanoi, että hän luuli sen olevan ok kun olen sanonut, että mut saa aina herättää seksiin. (Joo herättää, mutta kuka hullu haluaa harrastaa seksiä tiedottomassa tilassa olevan kanssa) Mies oli todella pahoillaan ja pyyteli itku silmässä anteeksi jatkuvasti ja sanoi, että on käsittänyt vaan väärin ja ei koskaan haluaisi satuttaa tai loukata minua. Sanoin, että jutellaan aamulla ja nyt olen hädin tuskin nukkunut silmäystäkään, kun ahdistaa.

En tiedä mitä tehdä. Mies oli kyllä aidosti pahoillaan ja uskon ettei tarkoittanut pahaa, mutta jotenkin meni maku ja arvostus. Olen aina ollut erityisen kiitollinen siitä, että kerrankin olen järkevässä ja turvallisessa parisuhteessa. Nyt meni jotenkin pohja kaikelta. Taustana vielä, että minut on joskus nuorena raiskattu samalla tavalla, kun olen ollut nukkumassa ja tuttu valmentaja tuli vain viereen ja teki samoin. Nosti ikävästi vanhat tunteet pintaan.

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persoonallisuushäiriö. Joillekin miehille tuo on väkivaltafantasia, naida sammunutta.

Vierailija
2/42 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sitä itkettää koska pelkää rikosilmoitustasi. Ja ihan aiheesta tekisitkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko taas? Tää ollut täällä ennenkin.

Vierailija
4/42 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aivan, "raiskattu samalla tavalla", hyvä että tajuat sen itsekin, että mies on sinut raiskannut. Hae apua, tuo ei todellakaan ole normaalia.

Vierailija
5/42 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo oli rais kaus. Ajattelematon ehkä, ei ymmärtänyt mitä tekee, mutta silti, rais kaus mikä rais kaus.

Tsemppiä, itse en tiedä mitä tekisin... <3

Vierailija
6/42 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita poliisille ja tee rikosilmoitus raiskauksesta. Äijä on pervo.

Vierailija
7/42 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin täysin selvinpäin ja niin mieskin. En ole kirjoittanut aiheesta aiemmin.

- Ap

Vierailija
8/42 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännissä sattuu ja tapahtuu

Vierailija
9/42 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin olen todella pahoillani että noin kävi! Käydä on ehkä väärä verbi, noin TEHTIIN. Et ole todellakaan ainoa jolle miehet noin on tehneet. Joidenkin kohdalla se mies pahoittelee itku silmässä, toisten kohdalla mies on kuin ei mitään. Minusta se on ihan se ja sama, sillä mies ON sillä hetkellä reaktiostaan riippumatta rá iska ~nut nukkuvan eikä minulta heru miehelle ymmärrystä eikä sympatiaa. Etenkin jos yrittää selitellä että se on naisen vika koska on antanut luvan ennenkin harrastaa seksiä.

Ihan ensiksi: Mies EI voi olla huomaamatta että nukut. Herättämiseen kuuluu kommunikaatio. Sanallinen tai muuten. Myöskin on outoa jos seksi on vain sitä että mies tunkee múlkun sisään, ilman aktiivisuutta naisen puolelta. Kyllä hän on tiennyt mitä on tehnyt, turha miehen itkeä siinä sitä ja väittää sinua osasyylliseksi.

Minulla on ainakin kolme ystävää joille mies on tehnyt vastaavaa. Yksi heistä seurusteli miehen kanssa joka odotti että nainen oli lääkkeensä ansiosta tajuton ja kuvaili sitten kasapäin videoita kolmen vuoden ajan, joissa käytti hyväkseen hänen nukkuvaa vartaloaan. Tämä on joillekin miehille jopa fetissi.

En neuvo eroamaan (koska täällä vyörytään päälle), mutta neuvon että et ainakaan usko miehen itkua saati selityksiä. Ensimmäinen askel on vetää rajat.

Sinä saat olla turvassa.

Vierailija
10/42 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis missä on ne ihan oikeat naisten auttamisketjut Suomessa? Kunnon vanhanajan valistusta siitä että miehet on aivan samperin kuraa ja itsekkäitä ja vaarallisia. Tamphajia ja ruiskailijoita. Ja ihan pennusta saakka. Ja jos eivät noita niin muuten vain luonnevikaisia.

Vierailija
11/42 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
12/42 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukekaa nyt ääliöt se avaus tarkasti! Ap ei ollut kännissä, lääkkeissä tms. vaan nukkui ihan normaalisti!

Vierailija
13/42 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi nukkua niin sikeästi että ei huomaa mitään?

Vierailija
14/42 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten voi nukkua niin sikeästi että ei huomaa mitään?

Ja kun lopulta heräsi niin ei sano mitään. Jep.

Vierailija
15/42 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi pitänyt arvata, että totta kai aloittajaa syyllistetään. Kiitos kaikille asiallisesti vastanneille. Jätän tämän ketjun lukematta, en jaksa lukea näitä syyllistäviä kommentteja kun olo on muutenkin surkea.

Vierailija
16/42 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisin lisäksi soita Rikuun ja tukinaiseen

Vierailija
17/42 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miehelleni ehdottanut ja pyytänyt että saisinpa joskus herätä siihen että on jo työntynyt sisääni. Ei pysty tähän, herään ennen joka kerta. Olen herkkäuninen. Ap, sinullahan ei ole näitä toivomuksia elikkä et ole tätä miehelläsi pyytänyt. Pallo on sinulla.

Vierailija
18/42 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miehen herättäminen suikkarilla ei ole raiskaus vaan kiva ylläri?

Vierailija
19/42 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän tekisin tuossa tapauksessa itse. Tässä joitain ajatuksia. Onko mielestäsi tärkeää, että mies ottaa rikosoikeudellisen vastuun tästä? Etenet rikosilmoituksella ja asia etenee käräjille. Jos (huom. jos) mies todetaan syylliseksi hän saa ehdotonta ja sinä korvauksia. Asianajajat ottavat palkkiot, jotka menee miehesi maksettavaksi.

Itse suhtaudun kuvailemaasi tekoon rikoksena. Niin suhtaudun väkivaltaankin. En sen sijaan tehnyt rikosilmoitusta, kun ex-puoliso oli minua kohtaan väkivaltainen. Otin tosin melko pikaisella aikataululla eron.

Vähintään teidän täytyy mennä pariterapiaan ja sopia tarkat rajat. Joidenkin liitossa tuo voi olla täysin ok, mutta suostumus on täytynyt tietysti pyytää etukäteen.

Vierailija
20/42 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvauksen perusteella mies ei ole paha ja ihan oikeasti uskoi että mainittu toimi oli teidän suhteessa ok. Usein miehillä on paineita, että pitäisi tehdä yllättäviä seksuaalisia aloitteita ja "ottaa nainen", koska se on se mikä (useimpia?) naisia kiihottaa. Sitten on vaikea tietää, milloin menee rajan yli. Mutta miksi ihminen ei osaa vaan kysyä, silläkin uhalla että yllätysvaikutus menee! Ei aloittajan mies tietysti voinut tietää aloittajan traumakokemuksista, mutta se ei muuta yleiskuvaa.

Mutta joo, ei järkevä ihminen tee tollasta kokeeksi. 

Mitä tekisin jos olisin aloittaja? 

1) Ottaisin joksikin aikaa etäisyyttä. Katuva mies varmaan suostuu bunkkaamaan jollain kaverillaan muutaman päivän. 

2) Koittaisin keskustella miehen kanssa siitä miksi hän teki mitä teki ja miksi se tuntuu minusta niin erityisen pahalta. 

3) Jos en pystyisi keskustelujen jälkeenkään enää luottamaan mieheen ja antamaan anteeksi, eroaisin. Jos pystyisin ja jatkaisin, pakottaisin suhteeseen säännöllisen keskustelun siitä missä mennään. 

4) Raastupaan en lähtisi, koska tuskin haluaisin miehelleni kostoa, tuohan kuitenkin oli "vahinko" ja kommunikaatiokatkos. Lisäksi oikeussalidraamat ovat raastavia molemmille osapuolille. 

Tsemppiä molemmille! 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yksi