Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Todella kaunis (tuleva äiti) bloggaaja!

Vierailija
28.05.2014 |

Täällä kysellään aina uusien kivojen blogien perään, joten ajattelin vinkata omasta löydöstäni kun itselläkin on elämäntilanteen vuoksi äitiysblogit nyt hakusessa. Tiedän tämän tytön vuosien takaa, jostain sattumalta löysin hänen bloginsa ja yllätyin raskausuutisista (vaikka eihän siinä nyt ole mitään yllättävää, että nuori nainen tulee raskaaksi).

http://mywayoflife7.blogspot.fi/

Ja pakko kyllä todeta, että äärimmäisen kaunis ihminen kyseessä. On aina ollut ja kaunistuu vaan... ihan näin sivuhuomautuksena :)

http://3.bp.blogspot.com/-GWFGugul200/UUnqCS7NXYI/AAAAAAAADVc/5KnP56r7zEE/s1600/asua6.jpg

http://4.bp.blogspot.com/-FwkATurCZm0/UQV4d5QcpZI/AAAAAAAACyA/nvHyCBXI_ow/s1600/IMG_1968.JPG

Kommentit (75)

Vierailija
21/75 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

HITTO SOIKOON KUN EN OLE TUO SANNI. Joko riittäisi tuo mielisairas jankkaaminen asiasta?

En voi käsittää miksi se ärsyttää tällä palstalla niin paljon jos jotakuta kehutaan kun taas se ei ärsytä jos jotakuta mollataan? Kyllähän tämä kertoo palstailijoista paljon.

Teiltä alapeukuttajilta ja mollaajilta haluaisin nyt todella kiinnostuneena tietää, että ketkä ovat teidän mielestänne kuvankauniita? Ihan oikeasti, linkkejä tulemaan. Kiinnostaa. Vai eikä niitä kuvankauniita löydy koska kukaan ei saa olla kauniimpi kuin te? Menee itsetunto muiden kauniiden naisten katsomisesta eikä pysty kehumaan? Vai? -ap

Vierailija
22/75 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sannihan se siellä. Ei kukaan ikivanha koulukaveri jaksaisi vääntää monen sivun verran jonkun randomin täydellisestä kauneudesta ja haukkua muita kateellisiksi, jos ei ole ihan samaa mieltä. Oikein positiivisuuden perikuva todellakin ;-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/75 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 16:44"]

Ei hele... ihmiset, oletteko tosissanne?
MIKSI joka ainoa positiivinen blogialoitus tulkitaan bloggaajan itsensä tekemäksi? Onko maailma niin ilkeä, paha ja likainen, että on aivan mahdotonta uskoa, että joku MUU hyvää hyvyyttään kertoo muillekin kivasta blogista/kauniista bloggaajasta? En ihan oikeasti tajua, mutta olen huomannut, että av:lla yleinen ilmiö. 

[/quote]

Tuo riippuu ihan aloituksesta. Kukaan muu harvemmin laittaa koko sieluaan pitkään kommenttiin jossa kehuu estoitta jotain vierasta ihmistä (bloggaajaa) sillä intensiteetillä kuin bloggaaja itse. Kukaan normaalijärkinen, aikuinen ihminen harvemmin teinityttömäisesti, superlatiiveja käyttäen, kehuu estottomasti jotain vierasta ihmistä. Saati sitten, että ottaa nämä kommentit niin henkilökohtaisesti ja jaksaa puolustaa bloggaajaa maailman tappiin. Miksi kukaan tekisin niin täysin vieraan ihmisen kohdalla? 

Täällä on kyllä ollut kehutopikkejakin jotka on saaneet positiivista palautetta mutta niissä on tuo kehumisen sävy ollut erilainen kuin esim. tässä topikissa. Kehu on ollut vähemmän hurmiollista ja siitä on huomannut, että se on selkeästi jonkun muun kuin bloggaajan itse kirjoittamaa.

Vierailija
24/75 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta jo ap, olet jo nolannut itsesi ja blogisi.

Vierailija
25/75 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 17:45"]

Sannihan se siellä. Ei kukaan ikivanha koulukaveri jaksaisi vääntää monen sivun verran jonkun randomin täydellisestä kauneudesta ja haukkua muita kateellisiksi, jos ei ole ihan samaa mieltä. Oikein positiivisuuden perikuva todellakin ;-)

[/quote]

Totuus on tarua ihmeellisempää. Olen se joka väitän olevani enkä ole tuo Sanni (typo, oikea nimi on siis Sanna). Ehkä halusin vain tulla jakamaan kivan blogin ja kauniin ihmisen kuvat kun kuvittelin, että joku muukin ehkä nauttisi niiden katsomisesta. Ehkä olen täällä vielä kun ajattelin, että av-mammojen paksuihin kalloihin saisi jotain järkeä taottua mutta ei... läpitunkeva kateus on mielessänne kuin myrkky, ette saa sitä pois. Olen pahoillani. -ap

Vierailija
26/75 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 17:49"]

[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 17:45"]

[/quote]

Totuus on tarua ihmeellisempää. Olen se joka väitän olevani enkä ole tuo Sanni (typo, oikea nimi on siis Sanna). Ehkä halusin vain tulla jakamaan kivan blogin ja kauniin ihmisen kuvat kun kuvittelin, että joku muukin ehkä nauttisi niiden katsomisesta. Ehkä olen täällä vielä kun ajattelin, että av-mammojen paksuihin kalloihin saisi jotain järkeä taottua mutta ei... läpitunkeva kateus on mielessänne kuin myrkky, ette saa sitä pois. Olen pahoillani. -ap

[/quote]

Minäkin olen pahoillani, että sinä olet noin itserakas ja niin nolo, ettet voi edes myöntää sitä. Seuraavaan aloitukseen voisit sisällyttää jo otsikkoon sen ehdon, että vain ei-kateelliset = Sannia äärimmäisen kauniina pitävät saavat tulla kommentoimaan :) Jos ei kerran objektiivisia mielipiteitä oltukaan vailla.

PS. Blogi vaikutti tosi tylsältä, en jaksanut lukea.

Vierailija
27/75 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 17:47"]

MIKSI joka ainoa positiivinen blogialoitus tulkitaan bloggaajan itsensä tekemäksi? Onko maailma niin ilkeä, paha ja likainen, että on aivan mahdotonta uskoa, että joku MUU hyvää hyvyyttään kertoo muillekin kivasta blogista/kauniista bloggaajasta? En ihan oikeasti tajua, mutta olen huomannut, että av:lla yleinen ilmiö. 

[/quote]

Tuo riippuu ihan aloituksesta. Kukaan muu harvemmin laittaa koko sieluaan pitkään kommenttiin jossa kehuu estoitta jotain vierasta ihmistä (bloggaajaa) sillä intensiteetillä kuin bloggaaja itse. Kukaan normaalijärkinen, aikuinen ihminen harvemmin teinityttömäisesti, superlatiiveja käyttäen, kehuu estottomasti jotain vierasta ihmistä. Saati sitten, että ottaa nämä kommentit niin henkilökohtaisesti ja jaksaa puolustaa bloggaajaa maailman tappiin. Miksi kukaan tekisin niin täysin vieraan ihmisen kohdalla? 

Täällä on kyllä ollut kehutopikkejakin jotka on saaneet positiivista palautetta mutta niissä on tuo kehumisen sävy ollut erilainen kuin esim. tässä topikissa. Kehu on ollut vähemmän hurmiollista ja siitä on huomannut, että se on selkeästi jonkun muun kuin bloggaajan itse kirjoittamaa.

[/quote]

Nyt joudut yllättymään, sillä minä olen sitten sellainen harvinaisuus, joka "jaksaa maailman tappiin kehua toista ihmistä" ja "ylistää kauneutta"... KYLLÄ JAKSAN. Muitakin kuin Sannaa. On se varmaan outoa sellaiselle, joka ei ole tottunut kehuihin, ei antavana eikä saavana osapuolena. Minä taas olen. Kehu muita, saat sen takaisin, maailma näyttää kauniimmalta. -ap

Vierailija
28/75 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 17:53"]

[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 17:47"]

[/quote]

[/quote]

Nyt joudut yllättymään, sillä minä olen sitten sellainen harvinaisuus, joka "jaksaa maailman tappiin kehua toista ihmistä" ja "ylistää kauneutta"... KYLLÄ JAKSAN. Muitakin kuin Sannaa. On se varmaan outoa sellaiselle, joka ei ole tottunut kehuihin, ei antavana eikä saavana osapuolena. Minä taas olen. Kehu muita, saat sen takaisin, maailma näyttää kauniimmalta. -ap

[/quote]

Näyttääkö sun maailmasi nyt kauniimmalta, kun haukuit läpeensä kateellisiksi kaikki ne jotka ei ylistäneet Sannia äärimmäisen kauniiksi?

Vierailija
29/75 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanni tai Sanna, nyt sivulla lukeekin Sannu. :D Oon mäkin sitä mieltä, että ap on S, mutta ihan vinkkinä, että Bloggerissa näkee, miltä sivulta kävijöitä on tullut, joten voisi "S" sitäkin kautta eksyä kiittelemään.

Vierailija
30/75 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 17:57"]

Sanni tai Sanna, nyt sivulla lukeekin Sannu. :D Oon mäkin sitä mieltä, että ap on S, mutta ihan vinkkinä, että Bloggerissa näkee, miltä sivulta kävijöitä on tullut, joten voisi "S" sitäkin kautta eksyä kiittelemään.

[/quote]

Siinä tapauksessa ois taatusti jääny tänne seuraamaan keskustelua, vaan kummasti noissa ap:lle järkeä puhuvissa viesteissä on vaan aina se 1 alapeukku = ap:n/S:n.

Ja ihan sama vaikka Bloggerista näkiskin, tuo tyyli, hurmos ja paatos jolla ap henkilöä ylistää ja miten henk.kohtaisesti ottaa kritiikin (jotka huom ei ollut edes mitään haukkuja!) ei vaan voi olla kenenkään vieraan näppikseltä. Korkeintaan joku jotain julkkista sairaalloisesti fanittava voisi noin aggressiivisesti puolustaa idoliaan, mutta sellainen ei tämä S ihan taida olla.

Lapsellisen, itserakkaan ja oman ulkonäön ympärillä pyöriskelevän keskinkertaisesti kirjoittavan tyhjäpään blogi.

Vierailija
31/75 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua aina jotenkin vaan säälittää ne lapset kun tällaiset itsekeskeiset ulkonäköhömpöttäjät tulee äideiksi.

Vierailija
32/75 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi miehen mielipide gloggarin äärimmäisestä kauneudesta, ei missään nimessä mikään äärimmäisen kaunis, ihan perusnätti niin kuin moni muukin täällä on todennut, ei ruma, mutta mitenkään hänestä ei saa äärimmäisen kaunista, ei edes kuvamanipuloinnilla. Jos mielipiteeni tuntuu pahalta aloittajan mielestä, olen pahoillani, että olen eri mieltä kanssasi, mutta niin se vain on.

Kauniita kuvia en sivulta löytänyt yhtään, tyypillisiä mitään sanomattomia blogikuvia, kenkiä eri suunnasta ja sitten itse bloggari vääntelehtimässä peilin edessä sefiekuvia ottamassa, ei nekään hivelleet silmiä.

Jos odottaa muiden olevan samaa mieltä asioista kuin itse on, voi pettymys olla raju kun huomaa, että kaikki ei jaakaan samaa kauneusihannetta.

Lopuksi vielä, yhtäkään haukkumakommenttia en toistaiseksi havainnut, aloittajan kanssa vain hieman poikkeavia mielipiteitä siitä suunnattomasta kauneudesta.

Ja vielä, itsekin kallistun vahvasti sen ajatuksen kannalle, että aloittaja olisi tämä blogisti itse, sillä ketjun aloitus oli sen tyylinen, että tuskin kukaan vieras aloittaisi noin? Jos itse aloittaisin kehumaan jotain vanhaa tuttuani, en suinkaan kirjoittaisi tuohon tyyliin, ehkä jotain seuraavasti; löysin vanhan tuttuni blogin ja onpa tyttö säilyttänyt kauneutensa vielä nuoruusvuosiltaan, ei näy pahasti eletyt kilometrit... No jokainen tavallaan, ainakin blogisti saanee vierailijoita sivulleen tälläkin aloituksella ;)

Vierailija
33/75 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 18:55"]

Yksi miehen mielipide gloggarin äärimmäisestä kauneudesta, ei missään nimessä mikään äärimmäisen kaunis, ihan perusnätti niin kuin moni muukin täällä on todennut, ei ruma, mutta mitenkään hänestä ei saa äärimmäisen kaunista, ei edes kuvamanipuloinnilla. Jos mielipiteeni tuntuu pahalta aloittajan mielestä, olen pahoillani, että olen eri mieltä kanssasi, mutta niin se vain on.

Kauniita kuvia en sivulta löytänyt yhtään, tyypillisiä mitään sanomattomia blogikuvia, kenkiä eri suunnasta ja sitten itse bloggari vääntelehtimässä peilin edessä sefiekuvia ottamassa, ei nekään hivelleet silmiä.

Jos odottaa muiden olevan samaa mieltä asioista kuin itse on, voi pettymys olla raju kun huomaa, että kaikki ei jaakaan samaa kauneusihannetta.

Lopuksi vielä, yhtäkään haukkumakommenttia en toistaiseksi havainnut, aloittajan kanssa vain hieman poikkeavia mielipiteitä siitä suunnattomasta kauneudesta.

Ja vielä, itsekin kallistun vahvasti sen ajatuksen kannalle, että aloittaja olisi tämä blogisti itse, sillä ketjun aloitus oli sen tyylinen, että tuskin kukaan vieras aloittaisi noin? Jos itse aloittaisin kehumaan jotain vanhaa tuttuani, en suinkaan kirjoittaisi tuohon tyyliin, ehkä jotain seuraavasti; löysin vanhan tuttuni blogin ja onpa tyttö säilyttänyt kauneutensa vielä nuoruusvuosiltaan, ei näy pahasti eletyt kilometrit... No jokainen tavallaan, ainakin blogisti saanee vierailijoita sivulleen tälläkin aloituksella ;)

[/quote]

Taidat olla se sama jankkaaja. Musta vain vaikuttaa siltä. Olin sun kanssa samaa mieltä tähän kommenttiin saakka. Kommentoit ihan samaa kuin aiemminkin, mutta nyt "miehenä". Ei mene läpi. Onpahan ketju. Kaikki esittää jotakin muuta kuin ovat. Ehkä annetaan tämän ketjun nyt tämän kommentin myötä vaipua unholaan?

Vierailija
34/75 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

67, en todellakaan ja pallit löytyy :)

Vierailija
35/75 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 17:53"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Hohhoijaa. Kyllä minäkin kehun ihmisiä ja minua kehutaan kun on aiheellista, tämä kehuminen ei ole mikään ongelma minulle. Täällä aikuisten maailmassa vaan kehutaan yleensä aiheesta ja asialliseen tyyliin, ei tuollaiseen ylitsevuotavaan, myötähävettävään jalustallenostamis-teinityyliin, etenkään itselle vieraita ihmisiä. Saati sitten, että aloitettaisiin nettipalstoille kehuketjuja omasta blogista ja itse esitettäisiin jotain fania epätoivon vimmalla. Ja että kehuminen ja puolustelu vaan jatkuu vaikka kaikki näkevät, että bloggaaja siellä ihan itse kehuu ja puolustelee itseään. Itsestään saa pitää ja olla ylpeä, mutta joku raja näihin itsensä ylistämisiin. 

Tervetuloa aikuisten maailmaan. 

Vierailija
36/75 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan näillä palstoilla kaikki esittävät jotain muuta kuin ovat koska siihen on mahdollisuus? Vai luottaako joku siihen, että jokainen todella on sitä mitä kirjoittaa olevansa? En mä ainakaan...

Vierailija
37/75 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"haukut muita kateellisiksi"
Eih, kuulostaa ihan jonkun tarhaikäisen inttämiseltä :D Sitä voi käytöksen/kommenttien perustella TODETA jonkun kateelliseksi, ei se ole mitään haukkumista.. sen sijaan joku rumaksi sanominen ois taas ihan eri luokkaa, se on haukkumista. AV-mammalle pahin loukkaus on se, jos joku sanoo kateelliseksi.... kuolenko nauruun.. :D

Vierailija
38/75 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa miten väsynyt blogi. Ei siis mitään kertakaikkiaan. Lopetin sivun rullaamiseen noihin joutaviin halpoihin tennarikuviin. Ihan aikuisten oikeasti, pitäisikö jonkun olla kiinnostunut rumien tennareiden kantapään saumauksista? Kun tästäkin oli katsottu aiheelliseksi ladata kuvia blogiin... 

Vierailija
39/75 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämmösiä blogejahan riittää... Täytyy myöntää, että itse seurailen joitakin blogeja vain kauniin bloggaajan takia ja katson hänen kuviaan, mutta blogin sisältö/sisällöttömyys ei kiinnosta ei sitten yhtään.

Vierailija
40/75 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söpöt hymykuopat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kolme