Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asiakaspalvelu ja paniikkihäiriö/sos.tilanteiden pelko?

Vierailija
09.06.2014 |

Mitä tehdä kun työ jatkuvaa asiakaspalvelua (hoitotyö). Jännitän niitä tilanteita ja asiakkaita ja työkavereita. Sanat takeltelee, joudun rykimään ja suuta kuivaa kun joutuu puhumaan. 10v tehnyt melkein töitä. Työni on muuten itsenäistä. En tiedä jos irtisanoudun että mitä töitä tekisin tai saisin edes tulevaisuudessa. Miten selviän karenssista? Nyt on lisäksi paha tilanne kun unohtui lääkkeet kotiin. Olen siis hoidon piirissä. Siellä ei vaan ehkä ole tajuttu miten vaikeaa minulla on välillä. Mitä kandee tehdä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko syönyt lääkkeitä kauan? Mulla oli joskus nuorempana myös ihmeellisiä vaikeuksia, en pystynyt mm. tervehtimään tuttuja ihmisiä kaikissa vastaantulotilanteissa, kaupan kassalla asioiminen jännitti, bussiin meno jännitti, jopa suojatien ylitys jännitti jos siinä joutui joku pysähtymään minun vuokseni :D Meni ohi kyllä. Osaatko yhtään sanoa, miksi jännität itseäsi, etkö luota itseesi vai pidätkö jotenkin huonompana tai poikkeavana? Kannattaa varmaan käydä kysymässä apua sieltä mistä lääkkeetkin on määrätty.

Vierailija
2/5 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa. Ehkä pidän itseäni tyhmempänä ja huonompana kuin muut. En osaa. Olen kärsinyt tästäjo vuosia. Pari kertaa olen töissä saanut paniikkikohtauksenkin. :( ei ole kiva vaiva ja nolottaa elää tämän kanssa.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ap käynyt psykoterapiassa? Voisiko sinulla olla myös estynyt persoonallisuus (persoonallisuushäiriö). Itselläni on tuo, ja siihen kuuluvat juuri mm. tunne siitä, että on muita huonompi ja että muut ajattelevat kriittisesti. Tämä tietenkin vaikeuttaa sos. kanssakäymistä. Itse en ole käynyt terapiassa, mutta olen ajatellut mennä.

Vierailija
4/5 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ainakaan irtisanoudu, vaiva vaan pahenee, jos pysyttelet liikaa kotona. Jätä kahvi pois kokonaan ja syö E-epa -kapseleita. Itselläni vaiva mennyt ajan kanssa ohi, enkä ole vuosiin tarvinnut lääkkeitä. Parasta hoitoa on olla aktiivisesti mukana kaikessa, vaikka ahdistaa. Toki lääkkeetkin saattavat olla sinulle väärät.

Vierailija
5/5 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on itselläni ollut ihan samanlaisia ongelmia, mutta ne ovat aika hyvin sekä terapian että lääkkeiden myötä parantuneet.

Olisikohan sinulla mitenkään mahdollisuutta päästä kelan tukemaan terapiaan, voisi olla paljon hyötyä, ja töitä tekemällä varmasti voisit päästä eroon ongelmasta tai vähintäänkin lieventää sitä paljon?

Paljon voimia ja tsemppiä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yhdeksän