2kk synnytyksestä..
ja alapäästä tuntuu pullistuvan jotain kun ponnistaa, välillä tuntuu jotain vaikka ei edes ponnistaisi. Lähteekö tuo itsekseen pois(ajan kanssa) vai varaanko aikaa lääkärille? Sarjassamme tyhmiä kysymyksiä.. :(
Kommentit (13)
Kuulostaa laskeumalta. Jos et ole ollut jälkitarkastuksessa vielä, ota puheeksi kun menet. Lääkäri tutkii ja sanoo mikä tilanne. Lantionpohjajumppaa joka päivä.
Joo kävin jälkitarkastuksessa ja ei ollut vielä silloin tätä vaivaa. Tai en ollut ainakaan huomannut.
ap
Minulle tuli synnytyksen jälkeen sellainen vaiva, että tuntui ettei rakko tyhjentynyt kunnolla. Pissalla kun kävi, sai kohta mennä uudestaan. Meni itsestään ohi noin puolessa vuodessa.
[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 22:55"]Minulle tuli synnytyksen jälkeen sellainen vaiva, että tuntui ettei rakko tyhjentynyt kunnolla. Pissalla kun kävi, sai kohta mennä uudestaan. Meni itsestään ohi noin puolessa vuodessa.
[/quote]
no tuollaista ei mun tapauksessa, mutta ulostaminen on aika vaikeaa, sattuu hirveästi.
ap
Kuulostaa laskeumalta. Oletko kokeillut sormella/katsonut, miltä siellä alhaalla näyttää?
[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 23:00"]Kuulostaa laskeumalta. Oletko kokeillut sormella/katsonut, miltä siellä alhaalla näyttää?
[/quote]
Joo, sitä saa työnnettyä pois siitä suuaukolta. Aikaisemmin katsoin mutta silloin ei ainakaan näkynyt vielä mitään, mut siitäkin on varmaan jo kk.
ap
Onko se sit jotenki vaarallista?! :( siis onko kiireellinen?
ap
No nyt mä ainakin olen ihan hermoraunio ton asian suhteen! Kiitos kaikille vastauksista! :)
Kävitkö jälkitarkastuksessa, oliko vaiva jo silloin?