Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen hämmentynyt äskeisestä kiukkukohtauksesta :/

Vierailija
21.06.2014 |

Totesin tuossa ruokailun jälkeen ihan ohimennen, että huhhuh kun on vatsa täynnä ja ähky olo ja olipa hyvää ruokaa, nyt on levättävä. AIVAN puskista kaveri repäisi sellaisella raivolla, että "VITTU PITÄÄKÖ SUN AINA SYÖDÄ NIIN ÄHKYYN ITTES ETTÄ PITÄÄ VALITTAA? SÄ VAAN SYÖT JA SYÖT JA VALITAT JA ARVAA MILTÄ TUNTUU TÄLLAISENA PAINONSA KANSSA KAMPPAILEVANA KUUNNELLA KUN SINÄ VEDÄT NIIN SANOTTUJA ÄHKYJÄ JA MINÄ MIETIN JOKA KALORIA? VÄHÄN NYT OIKEASTI RAJAA TOHON!"

Ööh? Mitäs tässä nyt sitten sanois.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, emme ole teini-ikäisiä. Siksipä juuri kysynkin, että miten voi aikuisen kanssa tällaisessa tilanteessa käyttäytyä? Minustakin hyvin outoa. Sanoin vaan, että "sori, olen ajattelevaisempi tuon suhteen tästedes kun nyt tiedän mitä siitä ajattelet", mutta en nyt hemmetissä ala nöyristelemään liikaa. Jotenkin ironista, että ystäväni meni tämän jälkeen ulos laiturille syömään suklaata. Ärsyttävää! AP

Vierailija
2/3 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sillä sun kaverilla on jonkinlainen syömishäiriö eli vääristynyt suhtautuminen ruokaan, on kireä sen takia ja hän kokee sun kommentit vittuiluna. Hänen ongelmansa tietysti. Jos haluat olla kaveri  niin ehkä menet kysymään haluaako hän puhua siitä asiasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko teini-ikäisiä vai mitä? Tulee mieleen se kun olin kaverin perheen kanssa lomalla joskus 14v. ja en jaksanut juoda jotain pirtelöä loppuun. Kun kysyin kaverilta että tahtoisiko hän syödä sen, kaveri veti hirveät pultit "SÄ ET KOSKAAN JAKSA SYÖDÄ RUOKAA LOPPUUN!! MULLA ON KAUHEA LÄSKI OLO, MIKS SÄ ET SYÖ RUOKIA LOPPUUN!" Ei oo mun vika että ravintolat tarjoaa jättiannoksia..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kolme