Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä kehon osaa naiset katsoo miehessä?

Vierailija
26.12.2020 |

Naiset mikä on ulkoisesti näyttävin ja tärkein kehon osa miehessä mitä katsotte ensimmäisenä kumppania etsiessä?

Mitä kehon osaa naiset katsoo miehessä?

Vaihtoehdot

Kommentit (152)

Vierailija
121/152 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://digi-kuva.fi/kuvankasittely/photoshop/millainen-on-taydellinen-…

Siitä voitte katsoa, millainen se täydellinen kroppa on eri maissa. Minä viehätyn eniten serbialaisesta (ilman tatskaa) ja original menis myös. Ja tiedän, ettei todellakaan kaikille tuosta listasta löydy mieleistä.

Olkaa miehet onnellisia, ettette asu USAssa

Oli niin huonoja photoshoppauksia, että mahdoton edes ottaa tosissaan, mutta jos noista olisi pakko valita niin Espanja.

Ja miesmakuni on ollut sama riippumatta siitä olenko itse painanut 47 vai 87 kiloa.

Vierailija
122/152 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siitä voitte katsoa, millainen se täydellinen kroppa on eri maissa. Minä viehätyn eniten serbialaisesta (ilman tatskaa) ja original menis myös. Ja tiedän, ettei todellakaan kaikille tuosta listasta löydy mieleistä.

Omaan makuuni aivan liian lihavia. UK vähän hoikempi, mutta kukaan ei ole oikeasti hoikka.

T. Hoikka nainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/152 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos katselen ensinkään, niin sitten katson tietenkin sitä mikä juuri siinä tyypissä eniten miellyttää. Mutta todella harvoin tulee ketään katseltua, se vaatii yleensä jonkunlaista edes lievää kiinnostusta, joka ei koskaan herää pelkän ulkonäön perusteella. Jollain tasolla taidan olla käsinainen, kun alan katsella jonkun käsiä, se tarkoittaa että mietin jo, mitä tyyppi osaa niillä tehdä.

Jos katson ihan vaan silleen arvioidakseni, mikä tää on miehiään, niin sitten vertaan omaan käsitykseeni siitä, mitä muut keskimäärin ja yhteiskunta yleisesti ottaen arvostaa. Pituudesta, ryhdistä ja sopusuhtaisuudesta plussat, mutta ylivoimaisesti eniten pisteitä kasvoista, tukasta, tyylistä ja ruumiinkielestä.

Jokainen normaali ihminen tekee noin; katsoo ihmisessä sitä, mikä hänessä pistää silmään (joko positiivisessa tai negatiivisessa mielessä, mutta harvemmin kukaan hakemalla hakee vastaantulijoista negatiivisia piirteitä). Mutta neurokirjolaisille se on vaikea ymmärtää. He olisivat valmiita laittamaan vaikka treeniohjelmansa uusiksi, koska suurin osa mammapalstalla sanoi, että leveät hartiat on parasta.

Itse olen katsellut yhden bussimatkan ajan edessä istuneen miehen ihanaa niskapyörrettä lyhyissä hiuksissa. Ihan tavismies, 13 tusinaan tyyppiä, mutta se niskapyörre oli hurmaava.

Vierailija
124/152 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysymyksen asettelu vaihtoehtoineen on näkemys sali-broilerista.

lankilla värjätty ruskea keho taisi olla ainut vaihtoehto joka puuttui.

Vierailija
125/152 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kädet ja käsivarret sellaiset miehekkään isot, niitä minä katson. Toinen on sitten rintakarvat ja jonkin verran lihaksikkaat rintalihakset/vatsalihakset. Ei missään nimessä kuitenkaan mitkään ylibodatut.

Vierailija
126/152 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehen kasvot eivät miellytä, niin on ihan sama minkälaisen tikun nokassa ne on.

Tutkimuksissakin on jo todettu, että puolison valinnassa katsotaan kasvoja ja yhden illan säädöissä kroppaa. Meinasitko nyt tämän perusteella teettää itsellesi uuden saliohjelman?

Vierailija
127/152 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvät hiukset on miehellä aina plussaa! Ja hampaat. Ja siistit kynnet. Eikä mitään vankilatatskoja.

Tämä!! Pitää olla siistit hiukset, pesee hampaansa ja pitää kyntensä lyhyinä ja kynnenaluset puhtaina.

Vierailija
128/152 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

sääliksi käy kysyjää. vartalokesjeinen näkemys ja täysin överi sellainen.

Vierailija
129/152 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kiinnitä mitään huomiota listattuihin ominaisuuksiin parinvalinnassa, joten en voi äänestää. Kasvot (erityisesti silmät) ja yleinen siisteys on ne asiat, jotka vetävät puoleensa.

Vierailija
130/152 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyy sanoa, että tosi paljon miehen viehättävyydestä kyllä riippuu kasvoista.

Noissa kuvissa oikein mikään kroppa ei näytä hyvältä, koska tuon miehen naama/pää ei miellytä.

Vierailija
131/152 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvot tärkeimmät.

Vierailija
132/152 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

upea olutvatsa!!!

🤩

Vierailija
133/152 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näistä vaihtoehdoista oli vaikea valita, koska toki sitä katsotaan läpi kaikki, mutta mulla jäisi pois se timmi vyötärö, minua ei haittaa miehen ylipaino, en osaisi olla minkään sikspäkkivatsan kanssa.

Tykkään isoista miehistä, toki takapuoli ja reidet on kivat jos sielläkin on lihasta eikä vaan fläskiä kuten itselläni. Rinta, ja varsinkin rintakarvat... käsivarretkin joo...

Mutta yleisesti se on se kokonaisuus, ei mikään yksi juttu mikä ratkaisee, eikä muutenkaan vartalo ole se mikä ratkaisee, silmät kuten moni sanoo, pitää olla pilkettä, eli huumoria ja flirttiä, tuoksu, ääni ja tärkein on luonne, huumori jne.

ei kuulosta helpolta olla kaikkea tuota varsinkaan kun ääneen ei voi vaikuttaa :D. Naiselle riittää kun on luonnostaan hyvä perse ja kaksimielinen niin miehiä on jonoksi asti. Olis helppoa jos naisille riittäis noin pienet asiat

Vierailija
134/152 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rigged koko kysely kun ei kuulemma saa kasvoja, yleistä ilmettä tai sopusuhtaista kokonaisuutta mainita.

Mutta rikon sääntöjä silti ja sanon, että kädet. Ja nimenomaan kämmenet ja sormet, ei käsivarret tai mikään haba.

Vierailija
135/152 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

vatsa, rintakehä, kädet, reidet 

Ihan pikkuisen saatan vilkaista jalkoväliin; näkyykö kunnon kohoutumaa

Vierailija
136/152 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse katson kroppaa kokonaisuutena eli onko mies sopusuhtainen ja normaalipainoinen. En erityisemmin tykkää massiivisista lihaksista, mutta sellainen ryhdikäs ja solakka mies jolla on kiva kävelytyyli ja sopivan timmi "levis-peppu" on minun makuuni.

Vierailija
137/152 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eikö liene iso muna tärkein?

No ei ole. Iso sattuu ja jos se on kiinni rumassa tyypissä, niin :-(

Mikä on liian iso? Onko noin 22-24cm?

Vierailija
138/152 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tykkää yhtään tuollaisista salimakeista vaan minun makuun on kestävyysurheilijat ja hoikan normipainoiset miehet ilman megamuskeleita ja tatuointeja. Rintakarvoista plussaa.

Vierailija
139/152 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmät. Kädet.

Vierailija
140/152 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mietin miestä, jota pidän todella kiinnostavana, niin katson ensin hänen silmiään ja kasvojaan, seuraavaksi hartioita ja käsivarsia. Vähemmissä vaatteissa sitten muutakin, mutta noita ensin.