Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä kehon osaa naiset katsoo miehessä?

Vierailija
26.12.2020 |

Naiset mikä on ulkoisesti näyttävin ja tärkein kehon osa miehessä mitä katsotte ensimmäisenä kumppania etsiessä?

Mitä kehon osaa naiset katsoo miehessä?

Vaihtoehdot

Kommentit (152)

Vierailija
101/152 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taskussa olevan lompsan paksuutta.

t. palstamies

Vierailija
102/152 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M25 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M25 kirjoitti:

Kiva kuulla, et naisille kelpaa hoikka mies. :) Ny pitäs opetella hyväksyy ittesä, vaikka on hoikka.

Juu, kehon malli on toissijaista sille kuinka sen kantaa. Ja luonne ennen kaikkea :)

Juu, tottakai luonne tulee ekana. :) Iha ku olisin jostaki kuullu aikasemmi, et naiset pitää itsevarmuudesta. :D

Ei välttämättä itsevarmuus, vaan että on sinut itsensä kanssa.

Jos on psykoottinen mutta sinut itsensä kanssa niin ok homma?

Tämä on jo saivartelua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/152 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M25 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M25 kirjoitti:

Kiva kuulla, et naisille kelpaa hoikka mies. :) Ny pitäs opetella hyväksyy ittesä, vaikka on hoikka.

Juu, kehon malli on toissijaista sille kuinka sen kantaa. Ja luonne ennen kaikkea :)

Juu, tottakai luonne tulee ekana. :) Iha ku olisin jostaki kuullu aikasemmi, et naiset pitää itsevarmuudesta. :D

Ei niinkään itsevarmuudesta, vaan hyvästä luonteesta. Itsevarmuus ilman hyviä käytöstapoja on todella huono yhdistelmä, eli koppavuutta, inttämistä jne. epämiellytäviä piirteitä.

Naiset ovat aina vihanneet Simon Cowellia ja Gordon Ramsaytä.

Tiedätkö miksi?

Näistä oikein aistii ongelmallisen luonteen. Ovat narsisteja, vaikeita, itsekkäitä tyyppejä. Mulkkuus näkyy.

Vierailija
104/152 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt haluaisin naisilta kysyä että kuinka monta senttiä hartioiden leveys pitää olla että on leveät hartiat? Pelkästään leveät hartiat ei pelasta asiaa jos keskivartalo on leveä, eli sekin pitää olla kapea.

Vierailija
105/152 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten kuitenkin kädet. Sekä kämmenet että käsivarret. Käsien pitää näyttää siltä, että niillä pystyy tekemään asioita. Työtä tehneen näköiset, ei mitkään sileät, ohuet pulkannarut. Sellaiset yläraajat jotka on tehty töitä tekemällä, ei pelkkää rautaa pumppaamalla ja jauheita syömällä.

Vierailija
106/152 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt haluaisin naisilta kysyä että kuinka monta senttiä hartioiden leveys pitää olla että on leveät hartiat? Pelkästään leveät hartiat ei pelasta asiaa jos keskivartalo on leveä, eli sekin pitää olla kapea.

No huhhuh tuskin tuohon mitään senttimetrejä on kellään... 😅 tämä koko juttu on muutenkin vähän 'hölmö' kysyä näin, koska oikeasti kokonaisuus ratkaisee ja kaikki on yksilöstä kiinni...

Vierailija
107/152 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://digi-kuva.fi/kuvankasittely/photoshop/millainen-on-taydellinen-…

Siitä voitte katsoa, millainen se täydellinen kroppa on eri maissa. Minä viehätyn eniten serbialaisesta (ilman tatskaa) ja original menis myös. Ja tiedän, ettei todellakaan kaikille tuosta listasta löydy mieleistä.

Olkaa miehet onnellisia, ettette asu USAssa

Vierailija
108/152 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siitä voitte katsoa, millainen se täydellinen kroppa on eri maissa. Minä viehätyn eniten serbialaisesta (ilman tatskaa) ja original menis myös. Ja tiedän, ettei todellakaan kaikille tuosta listasta löydy mieleistä.

Onko sullakin samanlainen kroppa kun lihavat kiinnostaa?

Vierailija
109/152 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmät.

Vierailija
110/152 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuota jenkkimallia itse kyllä tavoittelen, koska käyn salilla. En koskaan ole ihan siihen kuntoon päässyt, mutta aika lähelle.

Vierailija
111/152 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos katselen ensinkään, niin sitten katson tietenkin sitä mikä juuri siinä tyypissä eniten miellyttää. Mutta todella harvoin tulee ketään katseltua, se vaatii yleensä jonkunlaista edes lievää kiinnostusta, joka ei koskaan herää pelkän ulkonäön perusteella. Jollain tasolla taidan olla käsinainen, kun alan katsella jonkun käsiä, se tarkoittaa että mietin jo, mitä tyyppi osaa niillä tehdä.

Jos katson ihan vaan silleen arvioidakseni, mikä tää on miehiään, niin sitten vertaan omaan käsitykseeni siitä, mitä muut keskimäärin ja yhteiskunta yleisesti ottaen arvostaa. Pituudesta, ryhdistä ja sopusuhtaisuudesta plussat, mutta ylivoimaisesti eniten pisteitä kasvoista, tukasta, tyylistä ja ruumiinkielestä.

Vierailija
112/152 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen sitä mieltä, että Suomessa on tosi vähän hyvännäköisiä miehiä. Suomalaiset miehet ovat lähestulkoon aina lyhyitä, kaljuja, lihavia jne.

Vierailija
113/152 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen sitä mieltä, että Suomessa on tosi vähän hyvännäköisiä miehiä. Suomalaiset miehet ovat lähestulkoon aina lyhyitä, kaljuja, lihavia jne.

Missä menee raja että on lyhyt mies?

Vierailija
114/152 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eikö liene iso muna tärkein?

Nimenomaan. Kaikki muu on oikeasti yhdentekevää.

Vierailija
115/152 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sullakin samanlainen kroppa kun lihavat kiinnostaa?

En, vaan olen hoikka ja pitkäraajainen. Jostain syystä en vain viehäty miehistä, joilla on samanlainen ruumiinrakenne. Eikä niinkään lihavat, vaan jykevät, mutta ei se pieni vatsa haittaa.

Vierailija
116/152 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en kyllä katso mitään noista koska en pidä urheilullisista miehistä. Chubby-vartalo on paras.

Sama. Ei ainuttakaan vaihtoehtoa mitä valita tuossa listassa.

Sulle olisi pitänyt olla kapeat hartiat ja leveä perse sekä kaljamaha?

Mitä sitten vaikka näin? Aika ahdas kroppa-käsitys sinulla.

Minäkin karsastan treenattua kroppaa, koska aika usein sellaisen omistaja ei ole fiksuimmasta päästä, ja äly merkkaa mulle.

Samaa mieltä. Treenaamaton löysä kroppa hyvällä kaljamahalla huokuu älykkyyttä. Treenaavat ja itsestään huoltapitävät miehet on usein tyhmiä.

Vierailija
117/152 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilin saldo on nro 1

Vierailija
118/152 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikkurilliä

Vierailija
119/152 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en kyllä katso mitään noista koska en pidä urheilullisista miehistä. Chubby-vartalo on paras.

Sama. Ei ainuttakaan vaihtoehtoa mitä valita tuossa listassa.

Sulle olisi pitänyt olla kapeat hartiat ja leveä perse sekä kaljamaha?

Mitä sitten vaikka näin? Aika ahdas kroppa-käsitys sinulla.

Minäkin karsastan treenattua kroppaa, koska aika usein sellaisen omistaja ei ole fiksuimmasta päästä, ja äly merkkaa mulle.

Samaa mieltä. Treenaamaton löysä kroppa hyvällä kaljamahalla huokuu älykkyyttä. Treenaavat ja itsestään huoltapitävät miehet on usein tyhmiä.

Sit vaihtuu osat taas kun  tulee maailman sota.  Sit pärjää vaan kovakuntoisimmat.

Vierailija
120/152 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsiä