Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

eikös hautakiven voi hankkia itse etukäteen?

Vierailija
27.05.2014 |

Joskus näkee luonnossa hyviä kiviä.

Sitten vaan kaiverrus. Se pvm on vaan vaikeampi juttu.

Lautojakin löytyis jostain. Tulis säästöä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntemani liikemies on pystyttänyt valtavan hautakiven, monumentin, halitsemalleen haudalle (vanha hautausmaa, jonne voi vaan sukuhautoihin haudata) ja kiveen on kaiverrettu jo hänen ja vaimon nimet ja syntymäajat, vain kuolinajan puuttuu. Minusta se on hiukan karmivaa..

Vierailija
2/8 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi. Ja arkun voi tehdä itse. Ja tuhkauurnan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 21:26"]Tuntemani liikemies on pystyttänyt valtavan hautakiven, monumentin, halitsemalleen haudalle (vanha hautausmaa, jonne voi vaan sukuhautoihin haudata) ja kiveen on kaiverrettu jo hänen ja vaimon nimet ja syntymäajat, vain kuolinajan puuttuu. Minusta se on hiukan karmivaa..

[/quote]

Varmasti on karmivaa. Siinä sitten kuolinaikaa odotellessa. .

Vierailija
4/8 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 21:26"]

Tuntemani liikemies on pystyttänyt valtavan hautakiven, monumentin, halitsemalleen haudalle (vanha hautausmaa, jonne voi vaan sukuhautoihin haudata) ja kiveen on kaiverrettu jo hänen ja vaimon nimet ja syntymäajat, vain kuolinajan puuttuu. Minusta se on hiukan karmivaa..

[/quote]

Mikä siinä on karmivaa? Tietää, minne päätyy?

Tiesitkö, että sinäkin kuolet. Ja jos et ole hankkinut hautapaikkaa, voi päätyä jonkun todella ällöttävän wt-mutsin tuhkan kanssa samalle niitylle. Arvaa kahdesti, ottaisiko päähän!

Vierailija
5/8 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mua ei tuhkata. Menen maahan kuten Raamatussa sanotaan.

Vierailija
6/8 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minullakin on hautapaikka, olen sukuhaudan haltija, on siis sillä samalla hautausmaallamissä tän rikkaan liikemiehenkin hautakivi odottaa. Itse haluan polttohautaukseen ja nimilaatan siihen vanhaan sukunimeä hautakiveen... Siis ei mielestäni ole hullua hankkia sitä hautapaikkaa, mutta pitikö se kivi tuoda jo haudalle?

Vierailija
7/8 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempani ostivat valmiiksi, kuolinajat vaan puuttui. Eipä tarvinu niitä hommata.

Vierailija
8/8 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 21:55"]

Kyllä minullakin on hautapaikka, olen sukuhaudan haltija, on siis sillä samalla hautausmaallamissä tän rikkaan liikemiehenkin hautakivi odottaa. Itse haluan polttohautaukseen ja nimilaatan siihen vanhaan sukunimeä hautakiveen... Siis ei mielestäni ole hullua hankkia sitä hautapaikkaa, mutta pitikö se kivi tuoda jo haudalle?

[/quote]

On hautausmaita, joissa edellytetään kiven hankkimista, jos hankkii hautapaikan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä seitsemän