Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rakastan vauvaani niin että pakahdun!!!!

Vierailija
27.05.2014 |

Hän on parasta mitä mulle on tapahtunut, ja en olisi ikinä voinut kuvitellakaan että voi rakastaa jotain näin käsittämättömän paljon! Joka kerta kun hän nukkuu, voin vain katsella häntä loputtomiin ja olen niin onnellinen kun hän herää ja saan taas ottaa syliin ja hoivata. Mies sanoo että voisin välillä puhua jostain muusta, olenko ihan normaali vai meneekö tää jo yli?

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 20:00"]:) Ihanaa, uuden äidin iloa. Nauti siitä, se on täysin normaalia!

Minulla on 1-vuotias tyttö, jonka ihanuus nostattaa monesti kyyneleet silmiin.

[/quote]

Kiitos, sen teen!

Joo, mulla kans on monesti ollut onnenkyyneleet silmissä kun katson häntä! Eli en oo ainoa;)

ap

Vierailija
2/51 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa että tälläisiä äitejä viellä löytyy:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu hyvä! Vauvat on täydellisiä, mutta ei sekään haittaa jos kaikista ei siltä tunnu.

Vierailija
4/51 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös, ja muitakin lapsiani! Joka päivä ihmettelen että voiko tää olla totta että mulla on tällaiset lapset. Siis ihan tavalliset varmasti muiden mielestä mutta musta ne on niin ihania etten voi edelleenkään uskoa todeksi että olen saanut sellaiset aikaan!

Vierailija
5/51 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli ihan samat fiilikset. Olet ihan normaali! 

Vierailija
6/51 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli ihan samat fiilikset. Olet ihan normaali! 

Vierailija
7/51 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mene yli. Hieno homma, jos muukin elämä on niin mallillaan, että pystyt antautumaan "tähän hetkeen".

Vierailija
8/51 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi,muistan niin ton tunteen. Sydän pakahtui rakkaudesta lapseen. Ja sitten kun toinen ilmoitti tulostaan, mietin usein , että miten voin rakastaa toista lasta kun rakastan niin valtavasti ensimmäistä :)

t. äiti melkein 50v

Vierailija
9/51 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana viesti, tuli hyvä olo. Odotan vauvaa ja nyt odotan myös tuota tunnetta.

Vierailija
10/51 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vauva on jo mones, mutta mul on just tuo sama!!!! Nauti!!!! <3

Vierailija
11/51 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaisia on niin ihana lukea! Onnea jatkossakin sinulle ja perheellesi.

Vela

Vierailija
12/51 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin muistan tuon tunteen, mulla se ei tullut heti vaan joskus puolen vuoden kohdalla heräsin siihen että sydän räjähtää pian ulos rinnasta kun katson vauvaa :).

Vierailija
13/51 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voih, se on tuo vaihe! Se on ihana tunne! Muistan sen vielä oikein hyvin. :)

T: kolmen äiti, nuorin 4v eikä aina niin ihana :D

Vierailija
14/51 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tulin tosi hyvälle mielelle näistä tästä ap:n kirjoittamasta ja muistakin viesteistä tässä ketjussa. Mulla ei ole lapsia, joten en voi tietää miltä toi tuntuu, mutta on lohdullista ajatella, että tollaista rakkautta on olemassa ja että ehkä munkin vanhemmat ovat ajatelleet musta noin.

Vierailija
15/51 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman tunteen haluan 2kk päästä, kunhan tää masuvauveli päättää tulla ulos :). Pitänee viel sanoa, että mulla on tuo tunne omaan mieheeni. Lähes 3 vuotta ollaan oltu yhdessä ja silti jopa 3 päivän erossa oleminen on ihan kauheeta. Ja sitten kun saa taas olla yhdessä niin ei riitä vaikka kuinka rutistaisi haleilla toisen puhki :). 

Vierailija
16/51 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama tunne täälläkin. On ne vaan ihaninta maailmassa. Omat pienet rakkaat lapset.

T:ei niin tuore äiti enää, mutta silti vieläkin sydän aina vähän väliä sydän oikein tulvahtaa täyteen rakkautta ja ihailua lapsiaan kohtaan.

Vierailija
17/51 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli tuollainen olo joskus 2,5 kkn kohdalla, kun mun koliikkivauva alkoi nukkumaanmennessä ekan kerran jutella mulle. Kyyneleet vaan valui silmistä.

Vierailija
18/51 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sun viestisi olisi voinut olla suoraan mun näppäimistöltä :) mulla on kaksiviikkoinen vauva, ja meinaan myös pakahtua tunteistani pientä kohtaan. Hän on niin ihana ja suloinen ja kaunis. Täällä myös vietetään paljon aikaa ihan vain katsellen vauvaa. Ihan uskomatonta, että jotain noin ihanaa on kasvanut mun mahassa <3

Vierailija
19/51 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 20:31"][quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 20:00"]:) Ihanaa, uuden äidin iloa. Nauti siitä, se on täysin normaalia!

Minulla on 1-vuotias tyttö, jonka ihanuus nostattaa monesti kyyneleet silmiin.

[/quote]

Kiitos, sen teen!

Joo, mulla kans on monesti ollut onnenkyyneleet silmissä kun katson häntä! Eli en oo ainoa;)

ap

[/quote] Et ole ainoa ja "varoitan" että se rakkaus vain kasvaa lapsen mukana :) Repivä, tuskainen, mutta niin ihana äidinrakkaus :)

Vierailija
20/51 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu täällä. Välillä itkettää onnesta kun vauva nukkuu vieressäni ja katson häntä... Miten voi olla jotain niin kaunista ja täydellistä? Voisin kuvailla kasvonpiirteet tarkalleen, silmäripsien kaaret jne... ikinä en ole tällaista rakkautta ketään toista kohtaan tuntenut. Lapseni on tuonut minulle varmuuden jostain, ekaa kertaa elämässäni, tiedän varmaksi että häntä tulen aina rakastamaan, mitä vain hän tulee tekemään elämässään. Silmää räpäytttämättä uhraisin itseni hänen puolestaan. En olisi uskonut että MINÄ, itsekäs ja lapsellinen, voin tuntea näin?Ihanaa saada tuntea jotain varmasti, eikä epäröidä kuten monesti muissa ihmissuhteissa. Tuo varmuus rakkauden tunteesta on tehnyt minusta tyynemmän ja itsevarmemman muissakin elämän asioissa, tajusin sen vähän aikaa sitten.