Oon 19v ja kaikki miehet haluaa pelkkää seksiä
Miks? ei ainakaan sellaset josta oon kiinnostunu halua muuta...ja vaikka haluaiskin niin siinä vaihees kun mä alan kiinnostumaan niin niitä ei kiinnosta enää muu.
Kommentit (33)
Huhhuh, ei todellakaan tarvitse tarjota seksiä pitääkseen miehen kiinnostuneena. Ihan rauhassa voi tutustua kunnes itsestä tuntuu että haluaa seksiä juuri kyseisen miehen kanssa. Jos tutustuminen muuten kuin seksi edellä ei miehelle sovi mutta se olisi se mitä Sinä haluat niin silloin kyseinen mies ei ole Sinun arvoisesi. Sellaiset voit tyynesti ohittaa ja etsiä ihmisen joka kunnioittaa sinun tapaasi edetä suhteessa. Älä koskaan suostu seksiin vain miellyttääksesi puolituttua miestä, jos et sitä itsekin halua ja ole valmis hyväksymään että se voi olla juuri sitä pelkkää seksiä ilman tunteita.
19-vuotias tyttönen ei voi tarjota miehelle muuta kuin seksiä. Kuvittelitko miesten kiinnostuvan persoonastasi tai älykkyydestäsi? Ehkä sitten, kun täytät 25.
Oon 52v mies, ja kaikki naiset on aina halunneet pelkkää seksiä viimeisen 35 vuoden ajan.
Miksi?
Mistä johtuu ettei naisia kiinnosta minussa mikään muu kuin paneminen?
Täällä 23v nainen jonka avopuoliso haluaa kokoajan seksiä, minä pärjään vähemmälläkin. Jotenkin hullunkurista on se että mies tituleeraa halvaksi, koska minulla on aiemmin ollut enemän kumppaneita kuin hänellä. Minä en taas ymmärrä, miten tuollaisilla seksihaluilla ei ole käynyt panemassa kaikkia.
Mullekkin on koko mun elämä painotettu että miehet haluavat vain seksiä ja ei ole mitään muuta mielessä jos iskevät ym. mutta en ole kyllä omassa elämässäni törmännyt yhteenkään joka olisi ollut vain seksin perässä! Johtuuko sitten siitä etten käy paljoa baareissa humalaisten iskettävänä.
Ärsyttää muutenkin tuo kun oikeastaan lapsesta saakka saa kuulla kuinka miehet haluaa vain sitä yhtä, oli aika karua huomata että meillä (ja monella muullakin kaverilla) se on mies joka pihtaa!
[quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 03:47"]
Minä en taas ymmärrä, miten tuollaisilla seksihaluilla ei ole käynyt panemassa kaikkia. [/quote]
No syy on tietenkin siinä, ettei kaikki miehet olekaan raiskaajia, kuten täällä AV:llä niin usein väitetään. Niinpä miehesi ei ole voinut panna koska kukaan ei siihen ole suostunut ennen sinua.
Noniin tytöt lähdetään tänään pitkäksi viikonlopuksi mökkeilemään, niin eiköhän me muutakin ehditä harrastaan kuin sexiä... ;)
T: M31w
[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 20:28"]
Mitä 16-vuotiaat tekee vauvapalstalla? Ei sillä, etteikö saisi. :)
[/quote]Hastaahan hän jo seksiä, eli vauvantekohommia.
[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 20:34"]Ei 18-vuotias ole vielä mies, eikä 20-vuotiaskaan! :D
t. -94
Eikä parikymppinen ole vielä nainenkaan. Vaikka kuinka olisi meikkiä ja näyttäisi vanhemmalta. Hyvin lapsellisia tyttösiä vielä.
[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 19:53"]Miks? ei ainakaan sellaset josta oon kiinnostunu halua muuta...ja vaikka haluaiskin niin siinä vaihees kun mä alan kiinnostumaan niin niitä ei kiinnosta enää muu.
Pukeudu asiallisesti. Käyttäydy asiallisesti. Tee poikien kanssa jotain muuta kuin halailet jne. Näin minäkin nuorempana tein vaikka olinkin muodokas ja kaunis.
Mä en ole ikinä ymmärtänyt näitä, jotks valittavat huonoista miehistä. Kaikki miehet, joita olen alkanut tapailemaan, ovat olleet ns parisuhdeihmisiä. Kiinnostuneita muustakin kuin seksistä. Näin on ollut aina. Ihastutteko sitten niihin lirkuttajiin? Muhun vetoaa ne hiljaiset mystisemmät tyypit samasta kaveriporukasta näiden lirkuttelijoiden kanssa. Ovat jääneet ns näiden supliikkimiesten jalkoihin.
Niin, hyvin monet miehet haluavat seksiä. Fiksu nainen ei anna sitä ennen kuin itse oikeasti haluaa.
Jo on suuret ongelmat tyttörukalla...