Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oon 19v ja kaikki miehet haluaa pelkkää seksiä

Vierailija
27.05.2014 |

Miks? ei ainakaan sellaset josta oon kiinnostunu halua muuta...ja vaikka haluaiskin niin siinä vaihees kun mä alan kiinnostumaan niin niitä ei kiinnosta enää muu.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei sanonut ettei hän itsekin haluaisi seksiä. On ihan luonnollista eikä yhtään väärin haluta seksiä. Vaikka onkin nainen, ei tarvitse mitään siveysvyötä pitää, vaan voi rakastella miehen kanssa, jos halluttaa. Nyt vaan ongelmana on se, että ap ei kerro, mitä muuta hän haluaa. Mahtaako hän edes tietää sitä? Ja miksei voisi vain nauttia seksistä sillä välin, kun odottaa sitä muuta?

Vierailija
2/33 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotatko, että miehet lähestyvät sinua?
Itse olen 20-vuotias ja toki niitä miehiä riittää, jotka haluavat kanssani vain sänkyyn. Poikaystävien suhteen teen itse aloitteita, jolloin tuplaan mahdollisuuteni löytää kunnollinen yksilö, jota kiinnostaa muutkin kuin petipuuhat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 20:19"]19-vuotias tyttönen ei voi tarjota miehelle muuta kuin seksiä. Kuvittelitko miesten kiinnostuvan persoonastasi tai älykkyydestäsi? Ehkä sitten, kun täytät 25.

[/quote]

Moi Ikis! Mä olen seurustellut tiiviisti mieheni kanssa vuoden. Tunnetaan jo toistemme sukulaiset ym. Ja iältämme olemme juurikin 19 ja 25.

Vierailija
4/33 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon itte 16-vee ja huomannu saman. Toisin miun kohdalla ei miun ikäisistä pojista voi oikein "miehinä" vielä puhua. Ainakaan niistä, joihin itse olen törmännyt. Keskenkasvuisia pentuja, henkinen taso ihan huikee. Siks seurustelenkin nyt 18-vuotiaan miehen kanssa, onnistuin löytää sellasen, jonka mielessä ei pyöri pelkkä seksi :) Vaikka nuoria ollaankin.

Vierailija
5/33 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä 16-vuotiaat tekee vauvapalstalla? Ei sillä, etteikö saisi. :)

Vierailija
6/33 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tapasin poikaystäväni laivalla. Emme harrastaneet seksiä, vaan tekstailtiin ja käytiin kahvilla kolme ekaa viikkoa ja sitten harrastettiin seksiä. Vaikka eka kerta ei ollut mitenkään ihmeellinen, niin sen jälkeen olimme erottamattomat ja siitä parin viikon päästä hän sanoi rakastavansa minua. Seksi alkoi parantua vasta parin kuukauden päästä ja nykyään se on aivan mahtavaa. Eli ensin tunteet ja sitten vasta seksi.

Vierailija
7/33 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei 18-vuotias ole vielä mies, eikä 20-vuotiaskaan! :D

t. -94

Vierailija
8/33 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 20:34"]

Ei 18-vuotias ole vielä mies, eikä 20-vuotiaskaan! :D

t. -94

[/quote]

Oonko puhunu jostain 18 vuotiaasta??

Vierailija
9/33 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 20:28"]Mitä 16-vuotiaat tekee vauvapalstalla? Ei sillä, etteikö saisi. :)

[/quote]

Satuin jotai vuosi sit törmään tänne ihan sattumalta, kun googlailin jotain ihan randomia :D Kävin täällä sit aina satunnaisesti, mutta nyt mobiiliversion tultua av:lle olen jäänyt koukkuun :3

t. se 16-vuotias

Vierailija
10/33 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap, kannattaa varautua, että kun olet 39v, niin moni tapaamasi mies edelleen haluaa seksiä... Kaiken ikäiset kyllä haluavat muutakin, mutta ei heti, ehkä myöhemmin :)

Vierailija
11/33 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 20:52"]

Hei ap, kannattaa varautua, että kun olet 39v, niin moni tapaamasi mies edelleen haluaa seksiä... Kaiken ikäiset kyllä haluavat muutakin, mutta ei heti, ehkä myöhemmin :)

[/quote]

No ollaan tunnettu 5kk...harrastettiin seksiä vasta kun oltiin tunnettu 3kuukautta. Sitten kysyi haluanko seurustella, enkä oikein osannu vastata..niin siitä kuukausi eteenpäin ja se seurusteli toisen kans..

Vierailija
12/33 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap.. Miehet haluavat seksiä , kyllä. Ja moni meidän ikäinen (olen itse 20) haluaa vain seksiä koska he eivä koe olevansa valmiita vakituiseen parisuhteeseen!! Eikö ole hyvä asia että he tietoisesti ovat sinkkuja kuin se että seurustelisivat ja pettäisivät.

Itse huomasin että omanikäiseni eivät monikaan ole valmiita sellaiseen parisuhteeseen kuin itse koen olevani. Siksi oma mieheni onkin 28 vuotias, ollaan oltu yhdessä 1,5 v. Hänkin haluaa seksiä, niin minäkin, mutta haluamme myös vakaan ja vakituisen parisuhteen ja olemme valmiita panostamaan siihen. Hän sanoo monesti ettei olisi minun iässäni jaksanut parisuhdetta, kun silloin oli vielä niin nuori ja levoton. Toisaalta hän myös sanoo että minä rauhoitin hänet ;) veikkaan ennemmin, että ikä se on mikä rauhoitti :)

Ota sinäkin ap rennosti, jos haluat vakituisen parisuhteen niin etsi sellainen mutta harkitse olisiko sinunkin ihan hyvä elää ja katsella vielä muutama vuosi :)

Vierailija
13/33 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä 18v mies, joka ei myöskään halua seksiä. Kysyttävää?

Vierailija
14/33 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä se mies yllättää kun sitä vähiten odottaa... Oikeasti, on koettu :)

Vierailija
15/33 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 20:55"][quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 20:52"]

[/quote]

No ollaan tunnettu 5kk...harrastettiin seksiä vasta kun oltiin tunnettu 3kuukautta. Sitten kysyi haluanko seurustella, enkä oikein osannu vastata..niin siitä kuukausi eteenpäin ja se seurusteli toisen kans..

[/quote]

No, ei ole hänen ongelmansa jos olet niin lapsellinen että et osannut päättää! Jätä hänet nyt rauhaan ja ensi kerralla älä päästä miestä karkuun.

Vierailija
16/33 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkäs ikäisiä miehiä kattelet? Mäkin oon 19 (täytän 20) ja tosiaan meidän ikäisiä ei mikään muu kiinnosta. Jotain poikkeuksia löytyy alle 25 vuotiaista mutta pääasiassa vasta siinä iässä kasvavat aikuisiksi. Itse olen suoraan siirtynyt katselemaan 25-30 vuotiaita. 20 vuotiaat tuntuu ihan pennuilta vielä :/

Vierailija
17/33 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en halua pelkkää seksiä ja tätä ei moni nainen meinaa uskoa. Mutta kun en puhu seksistä tai viittaa seksiin niin sitten ne alkaa ymmärtämään.

Mies24

Vierailija
18/33 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et vain ole törmännyt sopivaan mieheen, joka osaisi arvostaa myös luonnettasi ja seuraasi/kumppanuutasi muuten. Eiköhän sellainenkin vielä kävele vastaan. 

Vierailija
19/33 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vikaa seksissä on? Seksillä kai useimmat miehet pidetään kiinnostuneina niin pitkään, että ehditään tutustua syvemmin. Mistä tiedät, ettei miehiä kiinnosta muu? Mistä tunnistaisit, jos joku muu kiinnostaisi? Ja mikä se muu on, jonka pitäisi kiinnostaa?

Vierailija
20/33 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 19:53"]

Miks? ei ainakaan sellaset josta oon kiinnostunu halua muuta...ja vaikka haluaiskin niin siinä vaihees kun mä alan kiinnostumaan niin niitä ei kiinnosta enää muu.

[/quote]No mikä muu sinua kiinnostaa? Heti kättelyssä naimisiin, 500.000€ yhtiestä asuntolainaa ja muutamasta lapsesta ensimmäinen alulle?