Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rohkaiskaa minua aivan naurettavassa asiassa..

Vierailija
27.05.2014 |

.. nimittäin ulostenäytteen ottamisessa :( En ollenkaan ymmärrä, miten tämä on minulle nyt niin iso juttu. Vaipan vaihto ei ällötä. Jopa siivoan  työkseni ja siinä ei edes yökkäytä korjata jätettä, mutta nyt oksettaa ajatuskin oman kaapimisesta, vaikka näytehän on ihan pieni ja kaapaistaan nopeasti sillä 'lusikalla'.
Miten sellaiseen pieneen kuppiin edes osuu? Tekisi mieli mennä ulos kakalle ja hoitaa näytteen otto siitä. Tuntuu että tulee ihan protestiummetus, huomenna aamulla kun pitäisi se näyte saada..

Kertokaa edes jotain tyhmän hauskoja näytteenottokommelluksia tai jotain muuta.. idealistisia vaihtoehtoja "näytealustaksi", kun tuo kuppi kammottaa :D melkein naurattaa tämä oma elämää suurempi ongelma.. liian helppo elämä vissiin.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa tehdä paperista sellainen mytty sinne pönttöön. Niin paksu ettei se pökäle tipahda sinne veteen. Saat kakkia rauhassa :) Puserra yksi pökäle, nappaa näyte, vedä pönttö (ettei se tukkeudu paperista jos jatkat kakkaamista) ja sitten vaan normaalisti jatkamaan vessakäyntiä. Ei se ole niin kamalaa. Mikä siinä kammottaa?

Vierailija
2/4 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisit myös laittaa muovipussin päälle vessapaperia, kakata vessapaperin päälle ja kipata sitten vessapaperi kakkoineen pönttöön kun olet ottanut näytteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanomalehti kylppärin lattialle, kakkaat siihen

Vierailija
4/4 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän nolommaksi ei mene paskanäytteen antaminen! olen tasan yhden kerran nuorempana joutunut paskanäytteen viemään, eikä ollut hajuakaan miten se tehdään. No reippaana tyttönä yritin paskantaa suoraan purkkiin, ( ja se ei oo tosiaan iso purkki). Oli helvetin vaikeaa tähdätä siihen pikkuruiseen, kapeaan purkin suuhun, mutta viimein onnistuin. Vähän oli sormissakin sitä itseään, mutta ei se mitään. Sain viedä labraan purkin täydeltä paskaa ja muistan vieläkin  sen hoitaja ilmeen kun sai purkin käteensä.