Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käyttäisitkö toppahaalareita, jos ne olisi muotia kuten oli joskus 90-luvulla (aikuisilla naisillakin siis)?

Vierailija
26.12.2020 |

?

Kommentit (74)

Vierailija
21/74 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän edelleen niitä samoja mitkä ostin 1993. Oli vähän parempaa laatua ja edelleen ehjät.

Vierailija
22/74 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytänkin. Minulla on jotkut miesten talvityöhaalarit.. Voin kauppaankin laittaa, jos täältä lähden pyörällä 15 km reissua pyöräilemään talvella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/74 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytän edelleen niitä samoja mitkä ostin 1993. Oli vähän parempaa laatua ja edelleen ehjät.

Mikä väri? :) Neonvihreä? Neonpunainen? Neonkeltainen?

Vierailija
24/74 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo mitään väliä onko muotia. Jos vaan olisi tarpeeksi kylmä hankkisin kyllä. Käteviä ovat.

Vierailija
25/74 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasin ostaa viime vuonna sellaisen hiihtohaalarin, muttei ollut lunta, niin olisi hassulta näyttänyt. Lisäksi ne on aika kalliita.

Vierailija
26/74 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällaisia minä olen miettinyt, että voisi ostaa. Koko 164 todennäköisesti sopisi. Näyttää kivan sporttisilta eikä miltään pilkki- tai vauvahaalareilta.

https://www.gneis.se/produkt/supershape_vinteroverall_15110

Hyvän näköiset ja onneksi muitakin värejä kuin täysmusta.

Vierailija
27/74 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei oo mitään väliä onko muotia. Jos vaan olisi tarpeeksi kylmä hankkisin kyllä. Käteviä ovat.

Joo mutta kun ei ole muotia, ei niitä myöskään myydä missään!

Vierailija
28/74 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tosi lämpimät pilkkihaalarit.

T-paita ja legginsit sisällä päällä ja ulos lähtiessä vain hyppää haalareihin.

Vierailija
29/74 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällaisia minä olen miettinyt, että voisi ostaa. Koko 164 todennäköisesti sopisi. Näyttää kivan sporttisilta eikä miltään pilkki- tai vauvahaalareilta.

https://www.gneis.se/produkt/supershape_vinteroverall_15110

Hyvän näköiset ja onneksi muitakin värejä kuin täysmusta.

Jännä, kun noissa kaksivärisissä värikkään ja mustan raja menee ikään kuin housujen kohdalla niin ei näytä haalarilta ollenkaan.

Vierailija
30/74 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä NIIN haluisin kasarin toppahaalarit. Olen nyt 45v ja käytin siis ”aikuisten” päheitä toppahaalareita sekä kasarilla että neonvärisenä laskettelupukuna ysärillä. Tuo sana ”aikuisten” tarkoittaa sitä että ne oli siis aikuistyylin haalareita, ei sellaisia kuin lapsilla.

Mitä eroa niillä on muuta kuin koko?

No, lasten haalarit on löysät ja pussittavat. Nämä kasarin ja ysärin olivat aikuisen mallisia, siis myötäilevät, istuvat, ei kuitenkaan siis ikävällä lailla kireät. Oli tehosteita, esim hienoja neonvärisiä tehosteraitoja eri väreillä. Ja esim oli lasketteluhaalarissa sellainen ommeltu läpinäkyvä muovitasku hissi-kausikortille :D

Ne oli niin hyvät! Täytyypä tutkia olisiko zalandolla, ulkomailta saattaa vaikka löytyä.

Jos jotain toivon uudestaan muotiin niin ne on nämä, eli ”toivon uudelleen muotiin” listani olisi:

-kokopukutoppahaalari

- haaremihousut (”haarat roikkuu” housut)

-moni-neonväriset vaatteet

-sametti ja vakosametti vaatteissa

Ja joo tiedän, monelle kauhistus :)

Vierailija
31/74 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäisin. Olisivat varmaan hyvät ulkoillessa.

Vierailija
32/74 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen etsinyt sopivaa toppahaalaria 2 vuotta!

Vierailija
33/74 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

1994. Ainakin nuorille oli tollasia ihan karseita kuoseja!

https://3.bp.blogspot.com/-g578Z43c9vI/WlSLJ1SJODI/AAAAAAAASXk/Myzy6q_w…

Vierailija
34/74 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meinasin ostaa viime vuonna sellaisen hiihtohaalarin, muttei ollut lunta, niin olisi hassulta näyttänyt. Lisäksi ne on aika kalliita.

Hiihtohaalari? Eihän hiihtäessä voi olla mitään paksua vaatetta. MIllainen on hiihtohaalari?

Vierailija
35/74 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi hyvä malli ja hillitty väri

Vierailija
36/74 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mä olen muutenkin harkinnut jonkin pilkkihaalarin ostamista ihan vain siksi, että ärsyttää kylmyys ja pukeutuminen sitä varten. Eihän se esteettistä ole, mutta en jaksa välittää, olisi helpompaa vain pujahtaa haalariin ulos mennessä.

Vihaan talvea :(

Vierailija
37/74 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hiihtohaalari? Eihän hiihtäessä voi olla mitään paksua vaatetta. MIllainen on hiihtohaalari?

Sellainen tyköistuvampi haalari, sanotaanko sitten vaikka lasketteluhaalari. Sellainen oli esim. Paris Hiltonilla joskus Aspenin reissulla.

Tyylikkään, mutta vähän kasarin näköinen. Vyö kuuluu tähän asuun olennaisesti, joten ei välttämättä sovi kuin kapeauumaisille tämä malli.

Vierailija
38/74 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilkkihaalarit meinaan ostaa, jos tulee kovia pakkasia, ihan sitä tarkoitusta varten ja sitten voi maalla pitää muutenkin kun siellä on käyntiä. En minä täällä kaupungissa pitäisi, muotia tai ei. Nyt vaan ei ole ollut edes jäitä tarpeeksi että voisi mennä pilkille. Viime talvena mies kävi kerran, mä en ehtinyt silloin mukaan, sen enempää ei riittänyt kelejä. 

Vierailija
39/74 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen on kasvanut aikuiseksi siinä vaiheessa, kun voi käyttää käytännöllisiä järkeviä vaatteita (kuten haalaria) ilman, että tuntuu nololta tai lapselliselta.

Vierailija
40/74 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hiihtohaalari? Eihän hiihtäessä voi olla mitään paksua vaatetta. MIllainenp on hiihtohaalari?

Sellainen tyköistuvampi haalari, sanotaanko sitten vaikka lasketteluhaalari. Sellainen oli esim. Paris Hiltonilla joskus Aspenin reissulla.

Tyylikkään, mutta vähän kasarin näköinen. Vyö kuuluu tähän asuun olennaisesti, joten ei välttämättä sovi kuin kapeauumaisille tämä malli.

Eli tuollainen kuin tuossa yllä blogspot-linkin kuvassa?